Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til at jeg har litt for lite ram... For jeg har en pc uten ram. Jaja starter jo ikke å spille med en gang.

 

fra mine spesifikasjoner på PC, så har jeg det som skal til for å kjøre god grafikk, men sliter som ei løk. Og har satt alt på Low... da ligger jeg stabilt på 70fps...

 

Tror det blir noe innmari kraftige skjermkort neste måned du...

 

Ellers må jeg si at je gsliter sjukt, uheldig kanskje? Detter ofte ut med Out Of memory, og detter ofte ut med Zone load.... surt...

Lenke til kommentar
Ser ut til at jeg har litt for lite ram... For jeg har en pc uten ram. Jaja starter jo ikke å spille med en gang.

 

fra mine spesifikasjoner på PC, så har jeg det som skal til for å kjøre god grafikk, men sliter som ei løk. Og har satt alt på Low... da ligger jeg stabilt på 70fps...

 

Tror det blir noe innmari kraftige skjermkort neste måned du...

 

Ellers må jeg si at je gsliter sjukt, uheldig kanskje? Detter ofte ut med Out Of memory, og detter ofte ut med Zone load.... surt...

 

 

Mener du at du sliter når du kjører med 70 fps?!!

 

Jeg kjører med 20-30 fps, og synes det stort sett flyter bra...

Lenke til kommentar
Ser ut til at jeg har litt for lite ram... For jeg har en pc uten ram. Jaja starter jo ikke å spille med en gang.

 

fra mine spesifikasjoner på PC, så har jeg det som skal til for å kjøre god grafikk, men sliter som ei løk. Og har satt alt på Low... da ligger jeg stabilt på 70fps...

 

Tror det blir noe innmari kraftige skjermkort neste måned du...

 

Ellers må jeg si at je gsliter sjukt, uheldig kanskje? Detter ofte ut med Out Of memory, og detter ofte ut med Zone load.... surt...

 

 

Mener du at du sliter når du kjører med 70 fps?!!

 

Jeg kjører med 20-30 fps, og synes det stort sett flyter bra...

 

Ja jeg gjør det :)

 

Syns at det skulle klart HIGH med rundt 50fps stabilt. Men da detter den gjerne ned til 10-20. Hjalp litt å rette pp noe ndrivere igår da, så nå ligger low på 140fps... så da skal jeg teste medium senere idag.

 

Ny hDD skjer her å, tror AoC skal få stå alene på sin egen hdd.

 

Flere tips var å instalere x64 vista med sp1, men tror ikke jeg gidder før i aug da de endelig tar i bruk dx10

Lenke til kommentar

Sliter mer enn jeg burde med spillet. Har følgende HW:

 

E4300 @ 3.0 GHz

2GB RAM (PC6400)

8800 GTS

2 disker i raid 0

 

Fps'en er ok (20-50), men jeg sliter med at spillet stopper opp hele tiden. Som sagt så er fps'en ok, men hvert 2-3 sekund så stopper alt litt. Forferdelig irriterende og umulig å spille med. Har prøvd stort sett alt av setting og AA/AF er avslått. Det er helt klart værst i områder med mange npc/spillere, og i store områder.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Gikk under minimum på:

 

Video RAM: 50% av 128 MB

System RAM: 50% av 1 GB

CPU Speed: 2.40 GHz av 3 GHz

 

Funker det å spille age of conan med disse Fail Low, Med, eller High?

Vet ikke om du klarer å starte spillet engang..

 

FOrresten.

Vil vi oppleve noen ytelse forskjell når vi får hele spillet tror dere ?

Med 64bit bins(For de med 64 bit da), bedre crossfire/sli støtte kanskje ?

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Selve spilel tvar på 15 Gb? i såfall har jeg litt sletting foran meg... Men skitt au, formatere og instalere PC-en på nytt igjen, tar bare et døgn eller to.

 

 

 

*tenker tilbake på dagene jeg satt på min 486 som det tok 6 timer å installere windows 95*

 

 

awww... det var tider det...

 

- 6 timer install

- 1-2 timer config

- 30 min +/- Bluescreen of death + frustrasjon over hvor ELENDIG win95 var..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Fps'en er ok (20-50), men jeg sliter med at spillet stopper opp hele tiden. Som sagt så er fps'en ok, men hvert 2-3 sekund så stopper alt litt. Forferdelig irriterende og umulig å spille med. Har prøvd stort sett alt av setting og AA/AF er avslått. Det er helt klart værst i områder med mange npc/spillere, og i store områder.

 

Noen tips?

 

Har du sjekka om det er noe støv i vifta på skjermkortet?

Lenke til kommentar

Hvilke skjermkort drivere kjører dere med, noen spesielle som har kommet som anbefales for AoC?

 

Jeg kjører 169.61 på Geforce 7900GS 256MB, laptop. Utover at man vil råde meg til å skifte pc/grafikkort... :), burde jeg skifte til en nyere driver?

Lenke til kommentar
Det er støv der, men skjermkortet går ikke over 60 grader, så det bør ikke være noe problem, eller?

 

Antagelig ikke, nei..

 

Edit:

Det er alltid greit å rense over med støvsugeren litt kjapt uansett da, man taper jo ikke no på det;)

Endret av labbetuzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...