Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey trur dere jeg kan drive spillet greit? har

 

Grafikk kort: Extreme AX800XL

Prossesor: AMD 64 3200+ (2,01GHz eller noe)

Ram: 2GB

 

Tviler på det skal jeg være ærlig. Gefore 6600 er satt som minimum, og med en såpass "treg" singlecore prossessor må du forberede deg på slideshow av den trege sorten :/

Lenke til kommentar

hadde det vært så enkelt, av en eller annen grunn så funker ikke den siden for meg. den klarer ikke å "identifie" det jeg har så får lite ut av det. Menne jeg så at hvis pcen kunne drive oblivion så kunne den drive AoC, og denne Pcen kunne drive Oblivion veldig bra, var på nesten fult hvis jeg husker riktig.

Men tiden vil vise, blir sur hvis det ikke funker på en akseptabel måte på fredag :(

 

Edit: siden funket med internet explorer bruker Opera :D ifølge siden så skal jeg kunne drive det bra nok :) bare diskspace som er problemet og det er det minste problemet :D

Endret av ==Arty==
Lenke til kommentar

Nå har nok en del slike spørsmål allerede dukket opp, men jeg spør likevel. Jeg har:

-tokjerna 3ghz intel pentium prossessor (rata som 5.39ghz i performance)

-2 gig ram

-xp

-Veldig dårlig skjermkort som jeg skal bytte hvis spillet da vil kjøre godt. Jeg bestod testen på "can you run it", men jeg tviler på at mitt GeForce7300LE vil gå så bra.

 

Tror dere at jeg vil kunne kjøre spillet greit?

Lenke til kommentar
Tror nok du skal kunne kjøre spillet relativt greit, men husk at det ikke er store investeringen som skal til for en ny Intel Core 2 Duo-prosessor og et Geforce 8800-kort. Ville prioritert oppgradering av skjermkort da.

Ktxh :) , btw er det stor forskjell mellom core 2 duo og den jeg har? Stusset litt over at jeg ikke klarte reccommended første gangen da jeg trodde jeg hadde core 2 duo.

Lenke til kommentar
Tror nok du skal kunne kjøre spillet relativt greit, men husk at det ikke er store investeringen som skal til for en ny Intel Core 2 Duo-prosessor og et Geforce 8800-kort. Ville prioritert oppgradering av skjermkort da.

Ktxh :) , btw er det stor forskjell mellom core 2 duo og den jeg har? Stusset litt over at jeg ikke klarte reccommended første gangen da jeg trodde jeg hadde core 2 duo.

 

Hadde du giddet å gi meg det fulle navnet på prosessoren du har? ;)

Lenke til kommentar

Eh, sure: Intel® Pentium® D CPU 3.00GHz

 

Number of CPU(s): One Physical Processor / 2 Cores / 2 Logical Processors / 64 bits

CPU Clock: 2992.54

CPU Full Name: Intel Pentium D

:innocent:

"Can-u-run-it" sa dette om hastigheten: You Have: 2.99 GHz Performance Rated at 5.39 GHz

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Har problemer med at hus,npcer og sånt ikke loader før jeg går rett opp til de. Har Q6600 & 8800gtx 2gig ram.

 

Noen som vet hvordan man fikser dette ?

 

Er det ikke sånn at man kan stille drawdistance på hus og npcer i options?

 

Har ikke spillet, så er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Har lest/hørt mye om at AoC krever ca. det samme som Oblivion. Noen som kan fastslå dette? Klarer nemlig å kjøre Oblivion ganske laggfritt på medium-low.

 

Min PC:

1GB ram

Radeon x800XL skjermkort

AMD Athlon 3500 prosessor

Windows XP

 

Bumper - regner med det er flere som lurer på det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...