Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter veldig med dårlig FPS på min PC

 

Q6600

8800 GTS 320mb

4gb ram

Vista 64bit

 

ligger bare rundt 30FPS, ved start av EA var jeg ofte oppe i 60-70.

spiller heller ikke med noe i nærheten av high innstillinger. Er vel noe som er litt ute å kjører her.

Noen generell tips til hvor jeg kan begynne å feilsøke/gjøre forbedringer?

Burde vel klare å ligge på high med dette oppsettet?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Jeg har en 1680x1050 skjerm og skal ha nytt grafikkort. Jeg har Athlon X2 CPU og 2gb ram. Vil et 9600gt kort la meg kjøre i full oppløsning med god grafikk?

 

Edit: Eller et annet kort? Anbefalinger?

 

Hei,

 

Jeg har et 9600 GT-kort som jeg kjører på en 22" i 1680x1050. Det fungerer greit, men du kan ikke maxe ut alle instillingene helt. Maskinen sliter litt når det er lang drawdistance, men ellers ser ting veldig pent ut, og FPS er for det meste 35+.

 

Flott!

Lenke til kommentar

Sitter selv på en bærbar, og satser på at spillet flyter greit med lave instillinger!

 

amd 64x2 1.6ghz

geforce 7300 go 128mb 256mb dedikert minne

2gb ram.

vista

 

Spill som Assasin's creed skal i teorien ikke være spillbar på denne pcen(ifølge systemrequirementslab) men fungerer overaskende bra! Har jeg håp om å klare conan?

Lenke til kommentar

Den PCen så egentlig ganske grei ut. Ville vel ha byttet ut den CPU-viften til noe som suger litt mindre, og gjerne hatt en 500GB-disk til, så er det en grei PC for hvermannsen.

 

Hvis jeg selv hadde fått velge ville jeg anbefalt 8GB med Mushkin ram som kjører på 1000MHz eller over, en Xigmatek, Noctua eller TRUE kjøler, og noen nye kabinettvifter. Ellers så var jo egentlig prisen grei!

 

Jeg kan forresten kjøre med det meste på fullt, med realistisk highquality drawdistance. Ca 45-60 FPS overalt, [email protected], 8800GT, 3GB 800mhz 4-4-4-12 ram.

Endret av Inception_
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å fårhåndsbestille age of conan men er ikke sikker på om pcen min kan kjøre det.

 

Kortnavn: ATI MOBILITY RADEON 9600/9700 Series

Brikketype: ATI MOBILITY RADEON 9700 AGP (0X4E50)

DAC-type: Internal DAC(400MHz)

Minnestørrelse: 64 MB

 

Systeminformasjon: Packard Bell Computer

Intel® Pentium®M

processor 1.60GHz

1.60 GHz, 512 MB RAM

 

hvordan ville det funke med Low,Med eller High?

Lenke til kommentar

søren, tenkte jeg kun skulle skifte grafikkkort men ser ut som jeg må ha ny prosessor.... lite gira på å bygge selv, og ser at d nesten blir like billig/dyrt å kjøpe ferdigbygd...

Trenger hjelp/tips!!!

 

pcn for øyeblikket:

AMD Athlon 64 prosessor 3800+ 2,4GHz

2048 MB Ram

GeForce 7600 GT

 

Har ikke peiling på prosessorer...!! Så litt på AOC pcn til hardware. går jo ann å konfige den selv. noen som kan gi meg råd??

 

 

:love: *AOC* *gleder meg til fredag*

Lenke til kommentar
Er nok en ganske stor grafisk krevende forskjell på WoW/AO og AoC. Tror ikke dette er de beste spillene å sammenlikne det med. Ville anbefalt deg å kjøre en test på http://www.systemrequirementslab.com, og sjekke hvordan du scorer på de forskjellige stedene.

 

Tviler på den siden der er nøyaktig, kommer igjennom minste kraven 2-3 streker over alle med unntak av CPU som ligger akkurat på minstekravet.. med mine speccs tviler jeg på spillet er spillbart på selv low... very low, grafikk. Har HP laptop med duel core 7300 (2 ghz), 2gb ram og 8600M GS (!) skjermkort, tviler på jeg noen gang ser 20 fps med det spillet! Anntar den siden der pusher på litt for å fortelle alle at det går så fint å spille xxx på PC-en!

 

sigh, blir vel ett år til med skole før jeg kjøper spill pc og aoc

Endret av Winniee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...