Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Hm, i.o.m at den tok Mass Effect, bør vel dette funke også.

 

Kjørte Mass Effect, men det så ganske dårlig ut :p Jeg har inntrykk av at AoC kanskje er enklere å kjøre enn det Mass Effect er. Kanskje som Oblivion ca? Jeg kjører Oblivion ok på medium med litt avanserte skygger osv slått av. Nok til å kjøre AoC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjørte Mass Effect, men det så ganske dårlig ut :p Jeg har inntrykk av at AoC kanskje er enklere å kjøre enn det Mass Effect er. Kanskje som Oblivion ca? Jeg kjører Oblivion ok på medium med litt avanserte skygger osv slått av. Nok til å kjøre AoC?

Nå har ikke jeg prøvd Mass Effect. Men jeg kan si så mye som; klarer ikke pcen din bedre enn oblivion på medium uten skygger så sliter du med AoC.

 

Merkelige saker, jeg betviler ikke at folk får dårligere ytelse, men jeg har aldri opplevd det. Flyter like fint som det gjorde i begynnelsen hos meg. Må være konflikt mellom AoC og enkelte komponenter, komponenter som sikkert mange av de som får problemer har til felles.

 

E8400, 9800GTX, 4GB Ram, Vista 64-bit er det jeg smertefritt bruker.

Samme her, har lik ytelse nå som jeg hadde på release. Jeg har også Vista 64-bit(specs i signatur)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Ser det er mange som lurer på om (gammel AGP PC) klarer å kjøre AOC, nå har jeg bestilt ny maskin men spiller idag på

 

2 Ghz AMD Athlon XP

1.7gig minne

ATI Radeon HD 2600 AGP

 

 

Hadde et Nvidia 6800GT kort før men det tok kvelden og jeg kjøpte det 2600 kortet som erstatning de er vel sånn noe lunde like kraftig.

 

Spillet kjører helt greit i solo, 20 fps i snitt. Inne i byene der det er mye andre spillere dropper den til 15 fps og lagger litt av og til.

 

Å spille i gruppe er litt for tregt til at jeg gidder å gjøre det.

 

Kan jo ikke akkurat anbefale at noen spiller AOC på et slikt oppsett, har selv bestilt ny maskin og ser frem til å få bedre FPS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...