Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Fikk hjelp til å fikse no her hjemme av en kompis, med en ting som jeg har stresset med i flere dager og holdt meg våken en natt fordi jeg tenkte at nå ryker depositumspengene og jeg har ødelagt noe hos utleier 😫  Intensjonen med å demontere var god, fordi jeg ville gjøre en ordentlig og grundig utvask, men lessons learned: Ikke tukle med ting du ikke har peiling på hvordan du setter på plass igjen :p

Takknemlig for god venn som stiller opp og hjelper meg når jeg står fast! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wunderland.

Det er en merkelig serie - hovedsaklig fordi en del av filmingen og scenografien er så bra utført og langt bedre enn hva en skulle tro gitt at det er en serie som handler om rølp og ragging.

Får gjentatte ganger assosiasjoner til David Lynch i mange av scenene - at de klarer å produsere denslags scener når de filmer vanlige mennesker i sitt vanlige miljø (mer eller mindre) er veldig facinerende. De nailer komposisjon, farger og stemning så grundig at det er nesten surrealistisk at det er snakk om en (relativt sett) lavbudsjetts reality-serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fullvaksinert for korona nå! ❤️ Og har i år blitt fullvaksinert mot HPV (+ hadde normal celleprøve❤️) samt er fullvaksinert mot hepatitt A+B. Noe som kjentes ekstra bra siden det har vært utbrudd av hepatitt A her i Norge. 

Og har fått booster-dosen i år min mot kikhoste, difteri, stivkrampe og polio (4 i 1 vaksine) så trenger ikke å tenke på den igjen før i 2031. Samme med lungebetennelsevaksinen. Fikk influensavaksinen tidligere i år og skal ta den veldig snart igjen. Setter utrolig stor pris på så lett tilgang på vaksiner, og beskyttelsen den gir meg mot alvorlig sykdom.

Takknemlig for at jeg så langt ikke har vært smittet av korona eller influensa ❤️

Og takknemlig for at jeg fikk gjennomført et hyggelig hotellopphold med mamma nylig ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GiaMahan skrev (12 timer siden):

Fullvaksinert for korona nå! ❤️ Og har i år blitt fullvaksinert mot HPV (+ hadde normal celleprøve❤️) samt er fullvaksinert mot hepatitt A+B. Noe som kjentes ekstra bra siden det har vært utbrudd av hepatitt A her i Norge. 

Gratulerer med fullvaksineringen! Veldig digg å ikke måtte tenke på dette lengre vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (9 minutter siden):

Gratulerer med fullvaksineringen! Veldig digg å ikke måtte tenke på dette lengre vil jeg tro :)

Takk! Ja, de neste 10 årene blir det vel kun årlige boosterdoser med korona og influensa, siden jeg nå har fått unnagjort en del vaksiner som er livsvarige, og unnagjort de som kun tas hvert 10.år. 2 av de 12 vaksinene i år (koronavaksinene) har blitt satt av helsepersonell som jeg ikke kjenner, og er stolt over meg selv for å ha klart å gjennomføre det, jeg har jo bevist ovenfor meg selv at dette klarer jeg 💪

Lever litt etter mottoet "godt med alt som er gjort". 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GiaMahan skrev (46 minutter siden):

Takk! Ja, de neste 10 årene blir det vel kun årlige boosterdoser med korona og influensa, siden jeg nå har fått unnagjort en del vaksiner som er livsvarige, og unnagjort de som kun tas hvert 10.år. 2 av de 12 vaksinene i år (koronavaksinene) har blitt satt av helsepersonell som jeg ikke kjenner, og er stolt over meg selv for å ha klart å gjennomføre det, jeg har jo bevist ovenfor meg selv at dette klarer jeg 💪

Lever litt etter mottoet "godt med alt som er gjort". 

Ikke dårlig :D

Bra å overkomme egne utfordringer. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (9 minutter siden):

Ikke dårlig :D

Bra å overkomme egne utfordringer. 

Jepp! Det har jeg gjort mye av i år. Lagt bak meg veldig mye eksponeringsarbeid, og det er hardt arbeid. Men det har ført til at jeg har fått tatt tilbake livet mitt, også. 

Du er jo forresten flink selv. Du er jo fullvaksinert selv mot covid, tidligere i år 😁 Veldig bra!! 🤩

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...