Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den føltes som en kniv i hjertet - du gleder deg til å se en person, og hun gir samme inntrykk, når det går galt virker det som du er eneste som genuint bryr deg, og når du blottlegger deg - så avvises du som en kald isbit smelter i helvete...

 

Ikke for å snoke, men hva skrev du i mailen til henne?

 

 

 

Kan legge ut mailen - det er følelsene mine, så jeg kan legge det ut - jeg må bare komme meg til hovedmaskinen min :)

 

Akkurat nå er jeg på bussen hjem, det er litt deilig med venniner som vet hva de skal gjøre - merkelig det der :)

Lenke til kommentar
Gjest Håpløsikjærligheten

Hei!

 

Jeg har nå klart å forelske meg brått og brutalt i ei vakker jente som jeg jobber sammen med. Kan med enkelthet si at jeg aldri har hatt slike følelser før.

 

Det ser ut til at noe er gjensidig, eller at hun i det minste har følelser for meg, men det har seg slik at hun har både mann og barn.

 

Jeg er helt fra meg av begeistring og kan bryte ut i tårer bare ved å høre en sang som får meg til å tenke på henne, men vet jo i utgangspunktet at det aldri vil bli noe mellom oss.

 

Og nå vet jeg ikke lenger hva/hvor jeg skal gjøre av meg

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

Hei folkens!

 

Jeg er i en litt kinkig situasjon. Det har seg nemlig slik at jeg er forelsket i en jente jeg ikke finner fysisk attraktiv. Jeg tenker bare på å holde rundt henne, ha henne i armkroken og kysse henne, aldri på sex. Vi har en helt fantastisk kjemi sammen, og hver gang en av oss er innom hos den andre blir vi sittende og snakke og kose oss til relativt langt på natt. Jeg trives ekstremt godt med denne dama, og savner henne veldig når hun ikke er her, men, som sagt, mangler den fysiske tiltrekningen.

 

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
noen som ønsker barn elle har barn?

 

Jeg ønsker barn, og er 23:)

 

Det er ikke rart du har begynt å ønske deg barn nå. Du er i rette alderen og dere har vært sammen lenge. Jeg synes allikevel det er naturlig at han ikke er helt i mål på tanken enda, da han er "bare" 24 (var han ikke 2 år yngre?) Gutter er som regel litt tregere ute når det gjelder ønsket om å stifte familie enn det vi jenter er (med en uttalelse som dette regner jeg med at toth hopper raskt inn og kaller meg en huleboer, men det er jeg vant til)

Lenke til kommentar
Den føltes som en kniv i hjertet - du gleder deg til å se en person, og hun gir samme inntrykk, når det går galt virker det som du er eneste som genuint bryr deg, og når du blottlegger deg - så avvises du som en kald isbit smelter i helvete...

 

Ikke for å snoke, men hva skrev du i mailen til henne?

 

Jeg må si jeg har vært i omtrent samme situasjon som deg, da jeg gledet meg til å se denne jenten, jeg fikk signaler på at hun var interessert, men så plutselig ble hun "kald" og brukte en hel dag, og ofte mer, på å svare på en melding, når hun brukte toppen en time før. Dette var da rett før jeg skulle besøke henne der hun bor, men etter en del snakking på msn om hvordan jeg hadde opplevd situasjonen, hadde hun egentlig ikke noe særlig forståelse for at det kunne tolkes dithen at hun var interessert i noe mer enn vennskap og ble verre å ha med å gjøre, så da så jeg bare at jeg dropper det besøket og nå vet jeg ikke helt hvor jeg har hun.

 

Jeg gjorde også noe av det samme som deg, bare at jeg ikke skrev det i en mail, jeg bare snoket litt på msn mtp sånn "hva skjer med" ditten og datten og hva vil du med dette osv?

 

Det førte egentlig ingensteds hen bortsett at jeg fant ut hva hun syntes om meg da, og var sikker på hva hun mente, og ellers ble helt bestemt på at jeg droppet den turen ned til hun som vi hadde snakket om og omtrent planlagt i 1 måneds tid.

 

Litt rart, men jeg opplevde det som at hun plutselig "snudde", men i følge hun selv så gjorde hun aldri det, hun var aldri "sånn og sånn" (interessert på den måten)

 

Ellers til dere andre folk hvordan skal man tolke det at en person sier noe sånt som "satt faktisk akkurat og tenkte på deg"? (sendte bare en random melding, husker ikke helt hva jeg skrev)

 

Og i tillegg da jeg skal studere det som hun skal, bare i Norge, med en gang jeg nevnte dette så var det sånn "ja, du skal studere x fag du ja, kanskje du får interessen for det og flytter til Danmark og kan studere her sammen med meg?" Det kom liksom med en gang jeg nevnte at jeg skulle ta det faget som hun også skal ta, bare i Danmark.

 

Fulgt av en fin ramse smileys... er ikke det litt rart veldig overivrig å si noe sånt?

 

Jeg har nok fortalt denne historien en million ganger før akkurat i denne tråden men jeg kan si såpass at vi på slutten av skoleåret ikke var bestevenner, som jeg mener er omtrent eneste måten man kan bruke noe sånt som dette til guttevenner uten å antyde noe annet.

 

Hva sier folket?

(slapp av, jeg har gitt opp det prosjektet for lengst, bare trenger feedback)

 

 

Dere gutter har en lei tendens til å finne dere i alt mulig. Bare dropp jenta, det er mitt svar til både deg Xtra og Christian86. Jenter kan være iskalde iblant.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i parantes, jenten er droppet for lengst.

 

Men er det galt å kose/holde på litt med (vi har ikke sex... hvertfall ikke ennå) med en jente du vet er veldig interessert i deg (forelsket kanskje?) når du ikke er interessert i et forhold med henne?

 

Hun er virkelig ikke typen til FB, så er det da litt "drøyt" av meg å holde på slik? Vil jo ikke gi jenten inntrykk av noe jeg ikke vil heller.

 

Det er forsåvidt ikke noe problem nå da hun flytter om et par dager, men greit å vite hvordan jeg skal forholde meg til henne når hun er hjemme i feriene.

Lenke til kommentar

Hvis du utnytter det er det galt av deg.

Da mener jeg at du gir inntrykk om at du liker hun og kanskje hvil være sammen med hun.

 

Men, det du kan gjøre er å si til hun at du ikke er ute etter noe fast forhold og at du ikke føler at hun er den typen du kan være sammen med.

 

Da er hun klar over det og hvis hun fremdeles hvil ha sex med deg så er det fritt fram.

 

Det var hvertfall sånn jeg løste det når jeg var i en lignende situasjon

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Hvis du utnytter det er det galt av deg.

Da mener jeg at du gir inntrykk om at du liker hun og kanskje hvil være sammen med hun.

 

Men, det du kan gjøre er å si til hun at du ikke er ute etter noe fast forhold og at du ikke føler at hun er den typen du kan være sammen med.

 

Jeg liker jo henne, hun er en søt jente, men jeg ser ikke for meg at vi hadde blitt sammen akkurat.

 

Er vel kanskje det som er best å gjøre. Er såpass lenge til hun er tilbake igjen her at det trenger jeg ikke å tenke på. Vi har nok funnet andre i studietiden innen den tid uansett, så det blir sikkert ikke et problem. ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Uff, jeg er så forelsket for tida at det er skummelt! Dama har rett og slett bergtatt meg med sin sjarm og person, hun er rett og slett herlig :love: Eneste jeg frykter er at jeg kan ha gått i den berømte vennefella :ermm: Men får se hva som skjer etterhvert, jeg går rundt med håpet ihvertfall!

Lenke til kommentar

Da bør du sette inn støtet og legge deg frempå fort. Ellers risikerer du å bare havne i venneflokken hennes som en "bestevenn hun kan prate om alt med men ikke ha sex eller kline med". Mark my words. Så lenge du ikke hinter til at du vil være kjæreste med henne, er det langt fra sikkert hun skjønner det av seg selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...