Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg ganske over kjæresten no.. Har ventet store deler av dagen på at hun skulle komme på besøk, og når hun først kommer har hun også med seg en venninne.. greit nok.. men når hun kommer inn i huset er hun mer interesert å være med storesøsteren min enn meg, og hun har mensen så hun vil ikke ha sex.. Fucking great Saturday.

Lenke til kommentar

Jaaah, tåkedagene er irriterende. Når man bare ser masse irritasjonsmomenter, og bare blir mer og mer og mer irritert og sur og gretten. Så går det litt tid, så gjør kjæresten noe så gjennomsyret søtt og nusselig at man glemmer hele greia. I dag er jeg tilbøyelig til å tenke at hva nå enn søtt typen finner på, så må det være virkelig gjennomsyret for at jeg skal bli blid igjen. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Finn ihvertfall på noe, begynner du å tenke så blir det med engang 1000 ganger værre. Jobbet 10timer hver dag + masse andre tullball etter jobb hver dag mens dama mi var på tur i sommer og det gikk kjempefint. Seff savnet jg henne, men når jeg var opptatt med ting så slapp jeg å tenke på henne.

Lenke til kommentar
noen som ønsker barn elle har barn?

 

Ja, men vil helst vente et par år først. Kjæresten min er 24 år (fyller 25), selv er jeg er 22 (fyller 23), og tanken på barn virker litt umoden for øyeblikket. Om noen år tenker jeg, har ingen hast. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Hei, jeg har noen problemer med ei jeg holder på med nå. Vi har holdt på et par mnd, lengste vi har kommet er klining og klåing. Hadde det ikke hvert for at hu var på ferie så tror jeg vi hadde hvert sammen nå (hu har hvert vekk i over 1 mnd). Men problemet er at jeg ikke stoler et sekund på hu nå lengere, jeg føler at hu lyver meg rett i trynet hele tia. Det var en periode der vi gjorde hverandre sjalue får å se om vi hadde følesen for hverandre, og da skrev hu at hu hadde fått følesen for en gutt oppi der og de flørta mye osv. Jeg ble sur og sa at det var unødvendig å gjøre dette her mot meg, og hu sa at hu gjorde for å se hvor hu hadde meg, jeg fikk vite etterpå av hu at det ikke var noe mellom hu og han og de bare var kamerater. Men her om dagen så fant jeg et bilde av de to sammen og det de var kommentert som flørtepusene. Jeg nekter ikke å la hu flørte med andre gutter, eller holde på med andre. Men hu lyvde til meg. Andre grunnen til at jeg ikke stoler på hu er at imens hu var sammen med en annen, så dreiv hu på med meg, vi kyssa ikke eller noe, men det var ganske mye flørt, massering, lekeslossing osv fikk til og med bilde av ræva hennes. Tviler neppe at hu hadde godtatt det viss kjærsten hennes hadde gjort det samme mot ei annen jente.

 

Forskjellen her er at hu synes jeg er spesiell, hu har fått for seg at første gangen hennes skal være perfekt og da mener hu jeg er den rette osv ... (hu var sammen med en i 6 mnd uten at han fikk duppan) Hu lyvde forresten også om at hu skulle pule en barndomskjæreste som var naboen til faren der hu var på ferie, jeg nevnte det i telefonen et par uker etterpå og da sa hu at hu aldri i verden skulle pule noen som helst oppi der hu er og ble sur. Jeg begynner å gå lei dette her ... Greit jeg har lyvd litt jeg også får å få hu sjalu, men ikke i nærheten av det hu har gjort. Legger på at hu innrømte at hu hadde kyssa en annen gutt også, var han som tok iniativ.

Skal jeg gi hu en sjangse eller gi faen?

 

Sorry for rotete innlegg ...

Lenke til kommentar

Imorgen får jeg se jenta mi igjen :love:

 

Eneste skår i gleden for tiden, et ganske stort skår, er at jeg skal flytte til Danmark og være der i 9 mnd ca... :( Jeg blir nesten kvalm av å tenke på å være så langt borte fra henne.. Men det er ikke månen, heldigvis.

Lenke til kommentar
Ville nok hatt hun der med meg som en jeg kunne stole på og snakke med om det som hadde skjedd.

 

Ja, og jeg tror nok kanskje hun føler det samme? Man har jo ulike måter å takle sorg på, men vis at du er der, ring henne og spør om hun vil at du skal være der for henne. Det tror jeg nok hun setter pris på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...