Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå forteller dama at hun er usikker på om hun vil ha et forhold... Hva faen gjør jeg nå... Vi har vært sammen i drøye 2 mnd. Hun begynte å oppføre seg rart den siste tiden, så lurte på om det hadde skjedd noe, eller noe var galt. Hun fortalte at hun hadde tenkt masse i det siste, og at hun var usikker. På å være i et forhold.

Kan legge til at hun sier at "Hun prøver, men følelsene er ikke de samme lenger"

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Var så utrolig lei meg igår, siden vi (meg og kjæreste) bor hos fattern pga. pengetull og kjæresten ikke klarer å få seg en jobb. Da sa han til meg at det var bare å ha tolmodighet, for når vi kjøpte oss ett sted å bo kunne vi bo der i 30 år hvis vi ville.

Kjæresten min vil være sammen med meg i tretti år :love:

Vi har vært sammen i sju år neste uke :love: Det er lenge ass :wee:

Lenke til kommentar

Godt med noe positivt i all elendigheten da Mushi :)

 

 

Kjæresten min drar til Tyrkia på lørdag. Lurer på om jeg skal troppe opp på flyplassen og overraske henne. Vi bor nemlig altfor langt fra hverandre og ser hverandre altfor sjelden. For ikke å snakke om at hun må tusle på flyplassen i 10 timer fra hun kommer dit og til flyet går.

Lenke til kommentar

Tror jeg er litt småforelska i barndomsvennen min. Vi lekte sammen hos farfar og farmor når vi var 4,5,6 år, helt til jeg flytta til Sørlandet. Da ble på en måte kontakten brutt.

Så i helga møtte vi hverandre igjen etter 10 år på farfar og farmors 70+70-årslag. Hun kom på festen fordi farmor og farfar regna ho som et av barnebarna siden hun hadde vært så mye hjemme hos de når hun var yngre. Så nå møtte vi hverandre, på hver sin side av bordet. Greide ikke å la være å kikke på henne! Ho var så pen! Jeez. Av en eller annen beskjeden grunn, så snakka vi ikke så mye med hverandre. Vi veksla sikkert bare to ord på hele festen, men det er vel ikke bare ord som er kommunikasjon.

Så nå lurer jeg på om ho føler det samme... Hadde vært litt kult å blitt sammen med barndomsvennen min. Kan huske at jeg gråt hver eneste gang vi kjørte hjem fra farmor og farfar. Haha, good old times. :love:

Lenke til kommentar
Hei,

 

Min bestevenn(jente) reiser langt bort om et halvt år, og blir borte i flere år, minus juletider og sånn men..

 

Det jeg lurer på er hva kan jeg gi som avskjedsgave? tenker noe vi kan dele, og når man ser på det så minnes man om den andre personen. Forslag?

jeg ga min venninde et sølvkjede og 5brennte cdr med musikk som minner oss om ting vi har gjort sammen.

Lenke til kommentar

Flyttet inn i den nye leiligheten på tirsdag. Herlig! Enda bedre enn forventet, stor plass, masse skappplass til diverse, og generelt veldig fin og velstelt leilighet, foruten noen stygge sofaputer som det går an å kamuflere med et eller annet. :)

 

Anyway, vi har kost oss som plommen i egget, og selv er jeg veldig fornøyd med både studiene og livet som samboer.

Lenke til kommentar

Jeg var såååå forelska, men så datt jeg rett i vennefella. Finner aldri en like god jente igjen. Jeg er så kravstor også, forelsker meg så sjeldent... Nå virker livet bare meningsløst :(

Lenke til kommentar

Bella86: vært der selv haugevis av gangerog på enkelte av de har det vist seg at de hr vist veldig godt hvem jeg har vært når jeg har blitt litt kjent med de. Prøv å ta kontakt med han (et "hei" gjør ofte susen) og se hvor det bringer deg videre. i verstee fall blir det ikke noe så du har ingenting å tape.

Lenke til kommentar

Jeg mener helt bestemt at vennefelle IKKE eksisterer.

 

Det er en fin undskyldning bare, når en gutt man liker som venn får andre typer følelser for deg. "Jeg vil ikke miste deg som venn" er også verdens dårligste undskyldning. Et godt og stødig forhold er jo avhengi av at man i tillegg til å være kjærester og elskere også er bestevenner. Slik ser iallefall jeg det.

 

Jeg har nok brukt vennefelletrikset et par ganger, men årsaken til at vi ikke kunne være mer enn venner var fordi jeg ikke var tiltrukket av gutten.

 

Hadde vært gøy å høre om det er jenter som mener at vennefella faktisk eksisterer.

Lenke til kommentar

Men Sookie, du ser jo på gutta som poster her at "vennefelle-trikset" bare sårer dem enda mere. Så det virker jo ikke akkurat sånn at man bare forblir bestevenner resten av livet.

 

I 99% av tilfellene blir karen fortvilet fordi han alltid har ønsket noe mere, men så sier jenta "åh det er så godt å ha deg som venn og aldri tenke på at du bare vil ha meg til sengs når vi er sammen"..*pang* shot through the heart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...