Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

bruker du unnskyldningen om vennefellen kan du banne på at gutten lurer på hva han gjorde feil siden du ikke ble interisert i mer enn et vennskap. sier du at du ikke tenner på han (faka ysisk attraktiv og kunne aldri tenke meg å dele seng med han) vil han bruke mindre tid på å tenke på hva han gjorde feil mht oppførsel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, det er litt barnslige greier kanskje. Men å få vite rett frem hvordan ståa er, er nok mye bedre enn et vagt "vennefelle" opplegg der han går og undrer på hva som skjer videre og hvordan han skal forholde seg til det når han egentlig er forelsket.

 

Det er da det kommer tråder som "Hvorfor er det bare bad boys som får sex med alle damene, mens vi snille ikke får noe?" dukker opp i kjærlighetsforumet :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å høre om det er jenter som mener at vennefella faktisk eksisterer.
Hei. Her er jeg.

Jeg har venner, heite venner av begge kjønn, som jeg fint kunne tent på, og som jeg ganske sikkert hadde klaffet seksuelt med, men som jeg bare ikke klarer se på som noe annet enn vennemateriale. Det blir litt som brødre eller søstre. De blir bare ikke vurdert innen den sjangeren, uten at det er noe gale med dem.

 

Jeg ser poenget ditt med at kjæresten også er bestevenn, men der er det noe enda mer. Jeg har to stykker som jeg regner som bestevenner. Ut fra hva jeg vet om seksualiteten deres klaffer jeg seksuelt med begge to, men bare den ene er kjæreste. Den andre ser jeg bare ikke på som kjærestemateriale. Det bare er ikke slik forholdet oss mellom er, fra min side.

 

Men, jeg mener vennefellen eksisterer, men jeg mener ikke at den er endelig. Den kan alltids reverseres.

Lenke til kommentar

What Nie said.

 

Jeg har noen venninner (ja, jeg er lesbisk) som har kjempepersonlighet og er dødspene, men... De er _venner_. Hadde vært litt stressende å se på alle lesbevennene (de hetero vennene og for den saks skyld) som potensielle kjærester, eller gå og date alle som spør uten at man er oppriktig interessert - men såklart.. et vennskap kan være begynnelsen på noe mer, uten at man er klar over det med en gang :)

Lenke til kommentar
Hei,

 

Min bestevenn(jente) reiser langt bort om et halvt år, og blir borte i flere år, minus juletider og sånn men..

 

Det jeg lurer på er hva kan jeg gi som avskjedsgave? tenker noe vi kan dele, og når man ser på det så minnes man om den andre personen. Forslag?

 

Kjøp noe spesiellt til henne som du vet hun liker. f.eks. få i signert utgave av et band hun liker f.eks.

vennskapsmykke blir for mye av en klisje for min del. gi henne noe som det vises at du har lagt kjærlighet i og ikke bare penger. et bilde av dere to i en fin ramme kan være nok.

Lenke til kommentar
Genial ide!

Kjøp en pen boks og putt kun hjertene oppi (kast papiret :p ). Så tar du ett pent, rødt bånd rundt boksen. Hadde dødd om en gutt jeg var forelsket i hadde gitt meg det! :love:

 

Kjempegod ide faktisk!

 

Update her i gården

 

Kjøpt tomt [check]

baby i magen [check]

huslån [check]

 

GLAD [CHECK]

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Genial ide!

Kjøp en pen boks og putt kun hjertene oppi (kast papiret :p ). Så tar du ett pent, rødt bånd rundt boksen. Hadde dødd om en gutt jeg var forelsket i hadde gitt meg det! :love:

Samme her :p

 

Nå har meg og Lars flyttet inn i leilighet sammen :love: Bare synd vi ikke har ordna internett der enda, men stresser med saken. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...