Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Gratulerer Nie, selv gleder jeg meg masse.

 

Vi har planene klare: først skal vi på Bygdøy og norsk folkemuseum, hvor han gav meg mitt første ordentlige kyss, deretter historisk museum, før turen går til Lillestrøm hvor vi skal skal spise på kinarestaurant og dra på kino for å se Istid 3. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Føler med deg, kjæresten flyttet akkuratt til utlandet i ett år. Tror det blir et langt år...

 

Jeg var en som stakk til utlandet i et år, og det var tungt i perioder men det gikk stort sett bra. Alt i alt kom vi mye bedre ut av det enn jeg hadde forventet, og nå har vi det bedre enn noen sinne :)

 

Tolmod og tilitt er stikkordene. Har du ikke tillit til h*n eller motsatt kommer det aldri til å gå, og har du ikke tålmodighet/tro på at det blir å funke så er det ikke vits å begynne i det hele tatt. Hadde jeg ikke hatt tilgang til internett og webcam samtaler, samt muligheter for å ringe over internett vet jeg ikke hvordan det hadde gått. Hadde sannsynligvis blitt ekstreme utgifter til telefon :)

 

Nå skal det nevnes at det hjalp veldig med mine turer hjem hver femte uke, men ca hver tredje uke nådde vi savne-hverandre-toppen. Før dette levde vi enda i minnene om hva vi hadde opplevd når vi var sammen, og etter gledet vi oss og så fram til den uken vi skulle få sammen snart.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

En jente jeg har drevet og holdt på med i ca et halvt år nå, og som fortalte meg for en uke siden at hun hadde følelser for meg ble sammen med eksen sin igjen i går... Damn, jeg skal aldri ha noe med henne å gjøre igjen. Jævlig skuffet over henne, trodde ikke hun var sånn...

 

Edit: Hun har visst slettet alle bildekommentarer og untagged seg i bilder på facebook også, i tillegg til å ha slettet meg som venn.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
En jente jeg har drevet og holdt på med i ca et halvt år nå, og som fortalte meg for en uke siden at hun hadde følelser for meg ble sammen med eksen sin igjen i går... Damn, jeg skal aldri ha noe med henne å gjøre igjen. Jævlig skuffet over henne, trodde ikke hun var sånn...

 

Edit: Hun har visst slettet alle bildekommentarer og untagged seg i bilder på facebook også, i tillegg til å ha slettet meg som venn.

 

Stort tap med andre ord. Fokusér på det komiske i det.

Lenke til kommentar

Sååå hun hadde følelser for deg, men du hadde ikke følelser for hun. Så hun ble såret og bruker eksen som trøst. Og fjerner deg fra Face for å glemme deg. Iom at du ikke har følelser for hun er det vel ikke stort å bry seg om.

 

Ser også at du er født i '94, så regner med hun er i noenlunde samme alder. Følelser i den alderen er ofte veldig skiftende. Jentene bytter ofte hvilken gutt de er forelsket i med bare noen ukers mellomrom.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Sååå hun hadde følelser for deg, men du hadde ikke følelser for hun. Så hun ble såret og bruker eksen som trøst. Og fjerner deg fra Face for å glemme deg. Iom at du ikke har følelser for hun er det vel ikke stort å bry seg om.

 

Ser også at du er født i '94, så regner med hun er i noenlunde samme alder. Følelser i den alderen er ofte veldig skiftende. Jentene bytter ofte hvilken gutt de er forelsket i med bare noen ukers mellomrom.

 

Ja, men hun hadde vært sammen med eksen i halvannet år, og 4 måneder etter at de hadde slått opp begynner vi å holde på sammen. Følelelsmessig bryr jeg meg ikke nei, men det er mer at jeg er skuffet over at hun har løyet meg opp i trynet i et halvt år. Fordi hun sa for ca 2 uker siden at hun ikke hadde følelser for ham fortsatt, jeg spurte om hun var heeelt sikker, og om det var noe hun ikke hadde fortalt meg, "Neeeeeida, skjønner ikke hva du mener. Selvfølgelig kan du stole på meg!" var svaret.

 

Så, som sagt, følelsesmessig er det ikke så farlig for min del, men jeg føler at jeg kastet bort et halvt år med henne, uten å ha visst hva hun egentlig følte.

 

For øvrig høres forklaring din meget logisk ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...