Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det frekt av meg å lufte et forslag om å kunne utestenge folk fra fremtidige trekninger? F.eks kunne skrive hvem som rett og slett ikke leverer de varene de skal levere, i førstepost. Uten å gå inn på hvem det er, så er det en person som skylder meg en dvd. Har sendt vedkommende to pm'er og han har vært aktiv på forumet siden trekningen, ikke minst i dette øyeblikk.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Det har jo vært luftet tidligere dette og diskutert mye frem og tilbake. Men diskusjonen ebbet vell ut og man fant ikke noen løsning på det. Jeg kan være med på det forslaget. Men da må vi få oppdatert førsteposten ofte og da må vi vell få en bekreftelse fra trådstarter om at han orker det. Og da kan vi jo ha det slik at den personen som kommer på denne "svartelisten", kan komme seg bort fra listen ved å få levert filmene.

Lenke til kommentar
Det har jo vært luftet tidligere dette og diskutert mye frem og tilbake. Men diskusjonen ebbet vell ut og man fant ikke noen løsning på det. Jeg kan være med på det forslaget. Men da må vi få oppdatert førsteposten ofte og da må vi vell få en bekreftelse fra trådstarter om at han orker det. Og da kan vi jo ha det slik at den personen som kommer på denne "svartelisten", kan komme seg bort fra listen ved å få levert filmene.

Det er vel også mulig for mods å redigere førsteposten, slik at ikke byrden utelukkende ligger på trådstarter. Det hadde iallefall vært veldig bra om vi kunne fått en slik løsning. En blir ikke kvitt problemet med at folk ikke sender tilbake, men det fjerner iallefall muligheten for gjentakelse samtidig som det kanskje har en preventiv effekt.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...