Gå til innhold

Diskusjon rundt om det er riktig eller ikke å slå


Anbefalte innlegg

Man slår ikke jenter så enkelt er det. Jeg vet ikke hvor noen av dere kommer fra men her hvor jeg bor så blir slike "gutter" ofte skamslått av noen guttegjenger som kjente denne "jenta" etc.

8373658[/snapback]

Hva gjør du da om en jente prøver å skambanke deg? En jævel av en gravelesbe som ikke lar deg stikke.

8373673[/snapback]

 

Det er så usannsynlig som det kan bli. men om det likevel skulle skje så hadde jeg bare gått min vei. Og til nød dytta kvinnemennesket vekk. eventuelt ringe onkel politi.

8373783[/snapback]

 

 

Det er ikke hvor sannsynlig eller usannsynlig det er som er poenget, poenget er at det kan skje. For alt du vet så kan jenta du står ovenfor være norgesmester i boksing. Spiller ingen rolle, jenter skal ikke og bør ikke være fredet. Hvis de slår først så bør de forvente å få et slag tilbake om det skulle være nødvendig.

8373822[/snapback]

 

Om du slår til en jente etter at en jente klapper til deg vil jeg si du er feig og klysete.

Jenter er freda på dette området. Man slår enkelt og greit ikke jenter. Om man gjør det så er man ikke en mann, men en taper. Hvor mange ganger hører du om jenter som banker opp menn da. Det blir litt usaklig å nevne superwomens som går rundt å skamslår gutter. Jeg har aldri hørt om en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man slår ikke jenter så enkelt er det. Jeg vet ikke hvor noen av dere kommer fra men her hvor jeg bor så blir slike "gutter" ofte skamslått av noen guttegjenger som kjente denne "jenta" etc.

8373658[/snapback]

Hva gjør du da om en jente prøver å skambanke deg? En jævel av en gravelesbe som ikke lar deg stikke.

8373673[/snapback]

 

Det er så usannsynlig som det kan bli. men om det likevel skulle skje så hadde jeg bare gått min vei. Og til nød dytta kvinnemennesket vekk. eventuelt ringe onkel politi.

8373783[/snapback]

 

 

Det er ikke hvor sannsynlig eller usannsynlig det er som er poenget, poenget er at det kan skje. For alt du vet så kan jenta du står ovenfor være norgesmester i boksing. Spiller ingen rolle, jenter skal ikke og bør ikke være fredet. Hvis de slår først så bør de forvente å få et slag tilbake om det skulle være nødvendig.

8373822[/snapback]

 

Om du slår til en jente etter at en jente klapper til deg vil jeg si du er feig og klysete.

Jenter er freda på dette området. Man slår enkelt og greit ikke jenter. Om man gjør det så er man ikke en mann, men en taper. Hvor mange ganger hører du om jenter som banker opp menn da. Det blir litt usaklig å nevne superwomens som går rundt å skamslår gutter. Jeg har aldri hørt om en.

8373884[/snapback]

 

Ett enkelt spørsmål: "Hvorfor mener du at jenter skal være fredet?"

Lenke til kommentar

Har ikke slått noen jenter frem til i dag og det er vel ikke så verst i en alder av 33, men jeg skal hilse og si at det her klødd i fingrene noen ganger :)

 

Jenter er ikke mer fredet enn gutter i mine øyne, men jeg sloss ikke mot dem som er mindre enn meg. Jeg får det rett og slett ikke til. Da bruker jeg den kraft som er nødvendig for å stoppe volden. Nå skal det sies at en kjapp lusing ikke hadde vært helt uaktuelt under visse om stendigheter, men som sagt. Har ikke hatt behov for den til nå.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Fordi det er feigt å slå jenter. Gutter er sterker enn jenter, sånn er det bare. Det kan ikke likestilles.

9136218[/snapback]

(sa Mirann i en tråd som dette, men den ble stengt fordi denne var her først)

 

Hah! Dere jenter vil ha likestilling. Og da for dere faen meg tåle det også. Gleder meg til dere også må i militæret.

 

Likestilling i norge er noe som irriterer meg veldig. Jentene får alle fordelene til oss mennene uten at vi får demmes og de mister ikke sine. Per i dag så er det vi menn som burde sloss for likestilling.

Lenke til kommentar
(sa Mirann i en tråd som dette, men den ble stengt fordi denne var her først)

 

Hah! Dere jenter vil ha likestilling. Og da for dere faen meg tåle det også. Gleder meg til dere også må i militæret.

 

Likestilling i norge er noe som irriterer meg veldig. Jentene får alle fordelene til oss mennene uten at vi får demmes og de mister ikke sine. Per i dag så er det vi menn som burde sloss for likestilling.

9137731[/snapback]

Meget godt poeng, jeg føler meg diskriminert. Kvinnssjåvinister er noe samfunnet burde bli kvitt.

 

Ser ikke noe galt i å slå kvinnfolk, alså hvis de fortjener det.

Lenke til kommentar

Jævla mange "skal ikke slå kvinnfolk" her da. Lager de bråk, kvalme og faenskap, så kan de ikke gå rundt å tro at de er freda. Flere kvinnfolk forventer å få igjen omtrent dersom de slår.

 

Anyway... Selv har jeg slått ei jente, sov veldig godt den kvelden og så brydde meg der sola ikke skinner.

Dette var noen år siden på utsiden av Tordenskjold i Langesund og det hadde blitt et helvete på utsiden. Kjærringa var høyt som et fjell og hadde flydd på meg av en eller annen ukjent årsak. Klappe til meg flere ganger... Jeg sa til henne " slår du engang til så får du tilbake", mens jeg prøvde å holde henne på avstand. Fitta fortsatte å slå.... Ja, da klappa jeg til henne. Vel fortjent og jeg hadde gjort det igjen den dagen i dag.

 

Kommer jeg til å slå jenter igjen? Absolutt om situasjonen tilsier at jeg må.

 

Til alle dere som er så ufattelig på sitt "man skal ikke slå jenter" og annet bullshit. Dere har ikke vært på feil sted til feil tid noengang.

Lenke til kommentar
Jævla mange "skal ikke slå kvinnfolk" her da. Lager de bråk, kvalme og faenskap, så kan de ikke gå rundt å tro at de er freda. Flere kvinnfolk forventer å få igjen omtrent dersom de slår.

 

Anyway... Selv har jeg slått ei jente, sov veldig godt den kvelden og så brydde meg der sola ikke skinner.

Dette var noen år siden på utsiden av Tordenskjold i Langesund og det hadde blitt et helvete på utsiden. Kjærringa var høyt som et fjell og hadde flydd på meg av en eller annen ukjent årsak. Klappe til meg flere ganger... Jeg sa til henne " slår du engang til så får du tilbake", mens jeg prøvde å holde henne på avstand. Fitta fortsatte å slå.... Ja, da klappa jeg til henne. Vel fortjent og jeg hadde gjort det igjen den dagen i dag.

 

Kommer jeg til å slå jenter igjen? Absolutt om situasjonen tilsier at jeg må.

 

Til alle dere som er så ufattelig på sitt "man skal ikke slå jenter" og annet bullshit. Dere har ikke vært på feil sted til feil tid noengang.

9138284[/snapback]

 

Når skal det være legitimt å slå noen, kan du gi en innføring?

Lenke til kommentar
Jævla mange "skal ikke slå kvinnfolk" her da. Lager de bråk, kvalme og faenskap, så kan de ikke gå rundt å tro at de er freda. Flere kvinnfolk forventer å få igjen omtrent dersom de slår.

 

Anyway... Selv har jeg slått ei jente, sov veldig godt den kvelden og så brydde meg der sola ikke skinner.

Dette var noen år siden på utsiden av Tordenskjold i Langesund og det hadde blitt et helvete på utsiden. Kjærringa var høyt som et fjell og hadde flydd på meg av en eller annen ukjent årsak. Klappe til meg flere ganger... Jeg sa til henne " slår du engang til så får du tilbake", mens jeg prøvde å holde henne på avstand. Fitta fortsatte å slå.... Ja, da klappa jeg til henne. Vel fortjent og jeg hadde gjort det igjen den dagen i dag.

 

Kommer jeg til å slå jenter igjen? Absolutt om situasjonen tilsier at jeg må.

 

Til alle dere som er så ufattelig på sitt "man skal ikke slå jenter" og annet bullshit. Dere har ikke vært på feil sted til feil tid noengang.

9138284[/snapback]

 

Når skal det være legitimt å slå noen, kan du gi en innføring?

9138315[/snapback]

 

Når du føler deg truet nok til at det må til for å yte selvforsvar. Finnes ingen fastisvar på dette, men man vet når man må når situasjonen er der.

Lenke til kommentar

Jeg driver med kampsport og må derfor slå kvinner/jenter på nesten hver trening. De tåler ikke så mye så jeg slår ganske svakt, men jeg skal love dere jeg får noen kraftige slag og spark tilbake. Enkelte jenter kan utøve STOR skade hvis de bare vil. Tror ikke akkurat det blir bedre om slike jenter tror de kan slå på hvilke gutter de vil uten konsekvenser.

Lenke til kommentar
I en alder av 41 år, har jeg ennå ikke lagt en hånd på en kvinne. Bare det å lese her at mange ikke bryr seg om det å slå en kvinne, sier litt om hvor samfunnet er på vei. Man løser ingenting med vold. Men med litt inteligens kan man løse mye.

9138985[/snapback]

 

:!: :!:

Prøv å ta en konstruktiv samtale med ei på amfetaminrus!

 

Dette var nok ikke så utbredt i din ungdomstid. ;)

Lenke til kommentar

Altså.. før i tiden så var jenter litt mer skjermet for slag og sånt.. Gentleman greier osv.

Men i dagens realitet så er det ikke så stor forskjell. Selvsagt er det mange her som ikke slår jenter av visse grunner og det er en del som ikke nøler med å gi deng.

 

Jeg har til dags dato ikke slått en jente/kvinne. Har møtt på mange crazy kvinnfolk og tatt imot noen slag, men jeg har enda ikke slått igjen. Det som faller meg inn er faktisk noe som Chris Rock sa på sin standup "Bring The Pain".

"I would never hit a woman. Never, never, NEVER hit a woman. But I'll shake the shit out of 'her!"

 

Dette har blitt gjeldene for meg ved en anledning. Blitt klaska til 6 ganger av ei kjerring på fest. Var tydeligvis noe misfoståelser ute og gikk ang meg og søstra hennes (...som jeg aldri har møtt) og jeg stod og telte 6 rapp over kjeften. Da virket det å ta tak i skuldrene og riste skikkelig mens du sier at hun skal oppføre seg!

 

Jeg husker også en annen situasjon der jeg og en kompis kom over ei jente som ble hakka på ute på byen av en annen jentegjeng. Var vel 5-6stk som skulle "ta" hun ene og han stilte seg i mellom. Lederdama i gjengen skulle være tøff og begynte å fyre seg. Kompisen min ga henne flathånda og sa at hun skulle stikke av. Han var jo drita som fy da... noen som sikkert hadde en innvirkning, men hun dama som ble berga var ihvertfall takknemlig:P Så det var ikke så galt fant vi ut.

 

Menmen... alt avhenger av hvilken situasjon man kommer oppi.

La det være, riste eller smekk.. Alle kan brukes.

Lenke til kommentar
I en alder av 41 år, har jeg ennå ikke lagt en hånd på en kvinne. Bare det å lese her at mange ikke bryr seg om det å slå en kvinne, sier litt om hvor samfunnet er på vei. Man løser ingenting med vold. Men med litt inteligens kan man løse mye.

9138985[/snapback]

 

:!: :!:

Prøv å ta en konstruktiv samtale med ei på amfetaminrus!

 

Dette var nok ikke så utbredt i din ungdomstid. ;)

9139007[/snapback]

Ikke utbredd? Var nok veldig utbredd på 80 og 90 tallet. Bare mer skjult en nå. :)

Var selv i sånne miljøer på 80 tallet.

Lenke til kommentar

Feit ekkel jente som satte seg på meg på barneskolen. Hold på å bli kvalt så henne slo jeg for å få henne vekk.

 

Jeg hater folk som slår kvinner fordi de kan, eller for å føle seg mektige. Men det er noen som fortjener ei flathånd i enkelte situasjoner. Noen mennesker har en egen evne til å oppføre seg bitchy og plagsomme.

 

Det er den typen som surver seg til en hamburger til nedsatt pris. Deretter hun mister den og presterer å si: "banneord, jeg skal vel banneord ikke betale for en banneord burger jeg mista på gølvet da veeel." Dette skjedde på en bensinstasjon for et par uker siden.

 

Ok, hun var full, men herregud.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Jeg mener at man skal aldri slå til noen, hvis ikke det er selvforsvar. Og slår jeg ned en gutt, så forventer jeg at han skal slå meg tilbake, til tross for at jeg er ei jente. Vennene mine som sier "man skal aldri slå en jente" kaster jeg som regel ut. Slår vi så har dere rett til å slå tilbake. :thumbup:

Endret av Kizila
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...