Gå til innhold

Diskusjon rundt om det er riktig eller ikke å slå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Synes ikke man burde slå noen, jeg. Verken gutter eller jenter.

8277456[/snapback]

true that

 

 

har faktisk sparket ei jente, men det var fordi hun gikk totalamokk på meg med kloring... hun satt sånn 3 timer etterpå innelåst på et dass å skreik. men så har det også litt med at hun (og resten av klassen forsåvidt) mobbet meg så jeg var litt mer agressiv enn andre i sånne situasjoner

 

må innrømme at jeg av og til angrer på at jeg ikke ødela ansiktet hennes i samme slengen

Lenke til kommentar
Man trenger ikke være Einstein for å skjønne at de fleste jenter er skapt fysisk mindre enn menn.

8276459[/snapback]

Det kommer helt ann på. Finnes jenter som er sterke som okser å er skikkelig overvektige, som hadde skambanket en liten tynn gutt som liker å sitte mye på pcen å slappe av.

 

Skal man alltid sammenligne vekt, alder, høyde og kjønn om man blir provosert å vurderer å klaske til? :hmm:

Lenke til kommentar

Når skal folk egentlig skjønne at det ikke er hvor sterk man er som teller?

 

Det er psyken telles. Så jenter er på lik linje når det gjelder å gi deng.

Du har ikke en dritt du skulle ha sagt selvom du er en bolekar så lenge du ikke har psyken.

 

Det er der alle tar feil

Lenke til kommentar
Man trenger ikke være Einstein for å skjønne at de fleste jenter er skapt fysisk mindre enn menn.

8276459[/snapback]

Det kommer helt ann på. Finnes jenter som er sterke som okser å er skikkelig overvektige, som hadde skambanket en liten tynn gutt som liker å sitte mye på pcen å slappe av.

 

Skal man alltid sammenligne vekt, alder, høyde og kjønn om man blir provosert å vurderer å klaske til? :hmm:

8278614[/snapback]

snakker gjerne på et generelt plan. Ikke ekstremtilfellene.

Som å si at silikonpupper er stygt selv om det finnes EN som ikke er stygg og dermed er hele påstanden feil.

Lenke til kommentar
Nå kjempes det for fullt for at damer skal settes på linje med menn, men gjelder det ikke alle steder? Skal jenter behandles med silkehansker?

8276112[/snapback]

Jeg mener det er tull med likestilling. Eller.. i alle fall sånn det oppfattes idag. Alle bør være likestilt, og det vil si at man ikke kan kreve at det mint skal være 40 % kvinner i en bedrift (eller ledelsen, eller hva det nå var).

Fordi vi jenter er genrelt svakere enn gutter, som allerede påpekt, bør man ikke banke oss opp. Men et lite slag eller fik for å vise hvem som er sterkest; sure.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Strengt tatt burde man ikke slå noen.

 

Men hvis noen begynne rå sloss med meg (på alvor) så DRITER jeg i om det er et kvinnfolk eller ikke. Knyttneve i retur blir det likevel.

 

Er litt sånn at kvinnfolk kan klaske til menn uten at noen hever et øyebryn, men skjer det motsatte er helvete løs. Fullstendig på trynet, og helt urettferdig. Et slag er et slag, om det kommer fra en person med pupper er fullstendig likegyldig.

 

En eller annen som skrev noe sånt som at "kvinner er svakere enn menn, og derfor burde man ikke slå dem". Skal den gjelde burde kvinnfolk tenke seg om både 2,3 og 4 ganger før de slår/dasker/klyper - siden de tydeligvis er så fantastisk sårbare for den type konfrontasjon.

 

Just my .02

Lenke til kommentar
Vold løser ingenting :love:

 

Make love! :!:

8337395[/snapback]

Vel noen liker å slå når man holder på.

8338507[/snapback]

 

Det er lov :love:

 

Men on-topic: Man skal heller dele opp i personer som slår/ikke slår istedet for gutter og jenter. Der en person som angriper deg, bør vente å få noe tilbake.

 

På den annen side er det alltid en gråson for hva som er et realt angrep fra ei jente..

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

ei jente har ingen problemer med å påføre en gutt neseblod og blåøye. men likevell om de gjør det skal vi stå å se på at vi blir slått?, forsøker du å holde henne fast, legge a i bakken eller noe slik klikker de jo mentis, biter, klorer, spytter, sparker, roper voldtekt og alt mulig rart.

 

ikke at jeg har blitt slått, eller noen gang slått ei jente. men har vært vitne til litt av hvert.

 

 

vet ikke helt ossn jeg skulle reagert på et angrep fra ei jeite mot skrittet. da må det da for guds skyld være lov å slå tilbake?, jenter svar her plix.....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Venn av meg som hadde rota med ei eller noe sånn, så da kom ei vennine av henne for å banke han :S ingen som viste helt hvorfor ^^

Så han bare tok imot så tilslutt hadde hun brukket nesa på han :/ å blåøye å litt mer...han tok bare imot, gjore ingen ting selv....

 

Da syns jeg man kan slå tilbake.....men man bør ha en god grunn til å slå tilbake da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...