Buddy Dakota Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Lærsåle på de du linker til. Fint det, men ikke alltid det man vil ha i et land som Norge. Herring har alternativer med gummisåler da.Nå skal han ha sko til dressen din, så ikke hverdagssko, da er det ikke noe problem med skinnsåler.Alle mine pensko har skinnsåler, har aldri sett på det som noe problem. Neida, jeg har og lærsåle på penskoene, men jeg tenkte bare å gjøre han bevisst på det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2016 Rapporter Del Skrevet 13. november 2016 Hvor kjøper folk her skopusseutstyr o.l.? Begynner å gå tom for en del saphir-produkter, og det er ganske lenge siden sist jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. november 2016 Rapporter Del Skrevet 13. november 2016 Mulig du allerede har sjekket ut skolyx.se. Ser de har noen Saphir-produkter, om ikke et voldsomt utvalg. Jeg har riktignok aldri bestilt Saphir-produkter derfra, men har bestilt andre ting med suksess. Har også brukt www.langer-messmer.de til div skopusseutstyr, men de hadde mye gunstigere fraktordninger for noen år tilbake (og priser generelt, for den saks skyld, mener jeg å erindre). Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. november 2016 Rapporter Del Skrevet 14. november 2016 Høyer eller Herring. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2016 Rapporter Del Skrevet 14. november 2016 Bestiller gjerne på A Fine Pair of Shoes. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. november 2016 Rapporter Del Skrevet 14. november 2016 Ja, der har jeg også bestilt - men det er lenge siden nå. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 14. november 2016 Rapporter Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Diskusjon.no skoen is still going strong! Endret 14. november 2016 av Brap 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2016 Rapporter Del Skrevet 14. november 2016 Virker som gutta bak skolyx.se har startet shoecare.no. Tipper jeg bestiller derifra. Veldig kjekt med norsk nettbutikk med den typen produkter. 1 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Hadde nettopp en problemfri bestilling fra shoecare.no Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Diskusjon.no skoen is still going strong! Gode gamle Litchfield, er det ikke? Var den våte drømmen til alle MoV gutta de der, inkl meg selv. Synd jeg kjøpte de en størrelse for stor. Blir desverre lite brukt pga det. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Diskusjon.no skoen is still going strong! Gode gamle Litchfield, er det ikke? Var den våte drømmen til alle MoV gutta de der, inkl meg selv. Synd jeg kjøpte de en størrelse for stor. Blir desverre lite brukt pga det. Det stemmer. Har vel hatt denne skoen i 6 år nå og har vasset i slaps med salt og det som verre er. De er brukt mye, men holder seg utrolig bra. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Kvalitet som varer rett og slett. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 Noen som har erfaringer med støvler (boots) fra Sorel? Hørt en del bra, men også noen "skoene-går-opp-i-liminga"-kommentarer. Er ute etter et par til samboeren, som er frossen av seg (noe som ikke er rart når det kryper ned under -30), og Sorel ser jeg oppgir en garantert komforttemperatur. Flere modeller ser jo unektelig veldig solide ut (om enn ikke veldig pene, men det er eller ikke poenget - trenger noe som klarer masse snø, kulde og ulendt terreng). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Jeg synes Ducksko og gummistøvler er stygt.. Men det er min mening, jeg har sef brukt gummistøvler på arbeid som ung, men ser på det som et arbeidsfottøy etc.. Men så har gummistøvler plutselig blitt "in igjen" da siden det er mye brukt av adel etc.. Jeg har aldri blitt våt eller kald på bena av å bruke skinnmokkasinstøvler og tykke sokker av ull... Det er snart black friday, da er det garantert salg på footway osv.. Endret 20. november 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Jeg tenker å kjøpe meg ett par Sorel, trenger ett par sko til å ha på hytta. Det har en tendens til å være mye snø der så trenger høye sko som tåler litt. Men ikke noe jeg kommer til å bruke til hverdags. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. november 2016 Rapporter Del Skrevet 25. november 2016 Er 20% på hele Pediwear nå, kjøpte meg Loake Chatsworth i suede. Mye bra listet på Put this on. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. november 2016 Rapporter Del Skrevet 28. november 2016 Flere som bruker RM Williams nå på vinteren? Er et bare meg, eller er sålen på RM såpeglatte på vinterføre? Usikker på om det er typen såle jeg har, eller om det gjelder alle chelsea fra RM. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2016 Rapporter Del Skrevet 28. november 2016 Min er helt OK på vinterføre. Har en eller annen gummivariant. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. november 2016 Rapporter Del Skrevet 28. november 2016 Mine rm var greie første vinteren. Den andre vinteren hadde jeg slitt bort nesten alt sporet under, og da var de livsfarlige. I likhet med Herr Brun har jeg en eller annen gummisåle. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Mine rm var greie første vinteren. Den andre vinteren hadde jeg slitt bort nesten alt sporet under, og da var de livsfarlige. I likhet med Herr Brun har jeg en eller annen gummisåle. Min er helt OK på vinterføre. Har en eller annen gummivariant. Merkelig, ettersom jeg ikke har brukt mine i særlig stor grad og dermed ikke kan sies å være slitt. Veldig kjedelig, siden de er ypperlige å bruke på litt sørpete føre og jeg pleier å behandle skinnet slik at alt av vann preller av. Kan det være en idé å ta de til en skomaker for å endre noe på sålen? Aner ikke hva en skomaker kan gjøre for å få til det, men slik det er nå er det jo med livet som innsats å går rundt med de. Endret 29. november 2016 av Tom&Jerry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå