Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Blir ikke de der utsolgt med en gang?

Finner vel bare secoundhand grisedyrt på nett nå?

Jo, og det er dessverre alt for mange som kjøper fake eller frekke blåkopier..

 

Fake gjør ingenting for min del, hehe. Noen butikker i Oslo som selger disse eller lignende? Kan være svart farge også. Så en som lignet veldig på den i svart som jeg ikke tror er jeezy.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i skatesko av merkene Etnies\ Circa og liknende av de store brede modellene som var mer vanlig for en del år siden.. Vil helst ikke kjøpe fra utlandet...

Har de ikke det til grei pris i alle Session butikker?

 

Det er 100 kr rabattkupong på nettsiden deres nå.

 

http://session.no/etnies

 

Hvor brede de er idag vet jeg ikke, men prismessig med kupong så er det vel ca 400kr, og det er ikke så galt vel.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Helly Hansen boots/sko er svært vonde å gå i. Metallfestene til skolissene
går også inni skoen, noe som gnager og skjærer i føttene. Styr unna Helly Hansen!
Det var første og siste gang jeg kjøpte slike.
Holder meg til Timberland og andre som forstår hva komfort og bruksglede betyr.

Endret av Rappelz
Lenke til kommentar

post-399229-0-97547800-1474202750_thumb.jpg

 

Disse bruker jeg for tiden; Etnies Pistons Gun US 13. De er superbehagelige og har et tøft utseende, vet at ikke mange er så fan av denne typen lenger men jeg liker... De har begynt å få brukt- looken så da blir de seende bedre ut!

 

Emericaog DC post-399229-0-75673600-1474202739_thumb.jpg

Disse ble brukt en stund men de er ikke helt meg... US 13. Prøver å få solgt/ bytta men...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

De har store tunger ja, mulig de kunne vært bedre lisset men liker best når jeg bare kan "hoppe i skoa" uten å måtte nøye meg. Derfor løftet jeg puta over noe av lissene. Spesielt Etnies- skoa er svært gode å bruke, heller ikke ekstremt varme. Synes Emerica avbildet har litt for lav hælkappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...