Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De var slett ikke verst nei.. Regna med de er bedre til skating enn typen jeg har ja. Liker også nike sb.. Også leter jeg etter Globe Sabre men litt eldre modeller, vanskelig... Har t.o.m annonsen på Finn! De er kule

Lenke til kommentar

Var lærsåle med beskyttende gummisåle over (som er helt greit, da sko med blake konstruksjon har en tendens til å bli våte). Ellers så virket materialet også bra, sammenlignet med Carmina var det ikke store forskjellen (sett bort fra 1800 kr). Var veldig fin last på akkurat de skoa jeg så på, som forøvrig blåste vekk alt jeg har sett av f.eks Loake sine lasts. 

 

Finner ikke mange konkurrenter i den prisklassen her i Norge (1800 - 2000 kr ny), men dersom noen vet, post gjerne.  

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg et par nye hverdagssko og trenger tips. Helst noen sneakersaktige sko, da jeg allerede har et par gode skinnstøvletter. Det er viktig at de ikke er helt en vogue, men at de allikevel ser bra ut. Pris mellom 500–900 kr. 

 

Har tenkt litt på noen ordinære Adidas Superstar i s/h, da jeg hadde noen for 10 år siden og var veldig fornøyd. Er disse populære for tiden? 

Endret av gnav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...