Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

 

Lærsåle på de du linker til. Fint det, men ikke alltid det man vil ha i et land som Norge. Herring har alternativer med gummisåler da.

Nå skal han ha sko til dressen din, så ikke hverdagssko, da er det ikke noe problem med skinnsåler.

Alle mine pensko har skinnsåler, har aldri sett på det som noe problem.

Neida, jeg har og lærsåle på penskoene, men jeg tenkte bare å gjøre han bevisst på det :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mulig du allerede har sjekket ut skolyx.se. Ser de har noen Saphir-produkter, om ikke et voldsomt utvalg. Jeg har riktignok aldri bestilt Saphir-produkter derfra, men har bestilt andre ting med suksess.

 

Har også brukt www.langer-messmer.de til div skopusseutstyr, men de hadde mye gunstigere fraktordninger for noen år tilbake (og priser generelt, for den saks skyld, mener jeg å erindre).

Lenke til kommentar

 

Diskusjon.no skoen is still going strong!

 

 

Gode gamle Litchfield, er det ikke? Var den våte drømmen til alle MoV gutta de der, inkl meg selv. Synd jeg kjøpte de en størrelse for stor. Blir desverre lite brukt pga det.

 

Det stemmer. Har vel hatt denne skoen i 6 år nå og har vasset i slaps med salt og det som verre er. De er brukt mye, men holder seg utrolig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med støvler (boots) fra Sorel? Hørt en del bra, men også noen "skoene-går-opp-i-liminga"-kommentarer. Er ute etter et par til samboeren, som er frossen av seg (noe som ikke er rart når det kryper ned under -30), og Sorel ser jeg oppgir en garantert komforttemperatur. Flere modeller ser jo unektelig veldig solide ut (om enn ikke veldig pene, men det er eller ikke poenget - trenger noe som klarer masse snø, kulde og ulendt terreng).

Lenke til kommentar

Jeg synes Ducksko og gummistøvler er stygt..

 

Men det er min mening, jeg har sef brukt gummistøvler på arbeid som ung, men ser på det som et arbeidsfottøy etc..

 

Men så har gummistøvler plutselig blitt "in igjen" da siden det er mye brukt av adel etc..

 

Jeg har aldri blitt våt eller kald på bena av å bruke skinnmokkasinstøvler og tykke sokker av ull...

 

 

Det er snart black friday, da er det garantert salg på footway osv..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Mine rm var greie første vinteren. Den andre vinteren hadde jeg slitt bort nesten alt sporet under, og da var de livsfarlige. I likhet med Herr Brun har jeg en eller annen gummisåle.

 

Min er helt OK på vinterføre. Har en eller annen gummivariant.

Merkelig, ettersom jeg ikke har brukt mine i særlig stor grad og dermed ikke kan sies å være slitt. Veldig kjedelig, siden de er ypperlige å bruke på litt sørpete føre og jeg pleier å behandle skinnet slik at alt av vann preller av.

 

Kan det være en idé å ta de til en skomaker for å endre noe på sålen? Aner ikke hva en skomaker kan gjøre for å få til det, men slik det er nå er det jo med livet som innsats å går rundt med de.

Endret av Tom&Jerry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...