Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva blir det å se på amerikansk TV etter jul, egentlig? :(

 

Du har noe.

 

Justified, The Americans, Game of Thrones, Parks And Recreation, Community, Legit, Hannibal, Girls, Mad Men, House of Cards (Kevin Spacey), Hemlock Grove, Da Vinci Demons, Shameless, House of Lies, Californication, o.s.v. før mai.

 

Hadde du vurdert britisk så har du Ripper Street, Top of The Lake (med Elisabeth Moss fra Mad Men), en annen Peter Mullan-serie, britisk gangster-serie med Cillian Murphy og Sam Neill, Spies of Warsawa med David Tennant og Janet Montgomery, og mye mer før mai.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hva synes dere om Homeland? Jeg så første episode i dag, og det så interessant ut, men jeg hater "politi"-serier. Er Homeland verdt å se?

 

Det er ikke en politiserie. Både fordi det bokstavelig talt ikke handler om politi, men etterretningsagenter, som egentlig er nerdene i politistyrken. I tillegg er serien sannsynligvis radikalt forskjellige fra andre serier du har sett i samme sjanger. For meg er det en slags psykologisk thriller.

 

Utrolig god serie i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt et gjensyn med Sarah Connor Chronicles denne uken. Sesong en er bare utrolig god synes jeg, men rødtoppen og historien rundt henne trekker ned kvaliteten på sesong to. Hadde de droppet den delen av historien tror jeg den kunne ha fått en sesong tre også. Synes den var bedre enn jeg husket!

Lenke til kommentar

Har fått meg HBO Nordic! Jippi. I motsetning til alle andre er jeg veldig positiv til dette, hehe.

 

Er John From Cincinnati en god serie?

 

Edit: Jeg ser forresten at det er ganske mange serier jeg ikke har vært borti før på HBO, ramser opp noen her. Kunne dere seriefolks gi meg en pekepinn på hva som er verdt å få med seg av disse i tillegg til ovennevnte?

 

- Five Days

- House of Saddam

- Continuum

- Veep

- Enlightened

- Hit & Miss

- In Treatment

- Party Down

- Tell Me You Love Me

- Head Case

- Angry Boys

- Z Rock (er veldig interessert i alt som har med musikk å gjøre)

 

Setter pris på innspill!

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...