Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terriers hadde helt for jævlig dårlig seertall. Serien måtte kanselleres, alt annet ville vært vannvidd. Awake er en fin serie som du helt sikkert vil like om du er fan av Terriers. Også denne ble kansellert, men fikk i likhet med Terriers en grei slutt. Faktisk vil jeg si at slutten til Awake var perfekt, slik det ble.

 

Vil også tro at The League passer deg fint. Sesong tre er noe av det morsomste jeg har sett på lenge.

 

Edit: en serie jeg vil anbefale deg er Rubicon fra AMC. Nærmeste serie i kvalitet og atmosfære til Terriers er nok Veronica Mars.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Herregud, Mad Men S05 er helt ekstremt bra, er i ekstase, og har ikke sett ferdig enda. Vil påstå den er den beste hittil.

 

Blir det bra altså? Kommer meg ikke gjennom sesong 1. Er så utrolig kjedelig. Finner det ikke interessant desverre. Ser jo at det er kvalitet, men er jo ikke engasjerende i det hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mad Men er et must for alle som ønsker å kalle seg en serieelsker. Få serier som har så sterke og komplekse karakterer. At noen finner serien treig forstår jeg, men da mener jeg de delvis overser de intense øyeblikkene mellom karakterene som gjør at man bare elsker det, og MÅ se videre.

Lenke til kommentar

Tviler på det.

 

The first five seasons were originally distributed by 20th Century Fox Home Entertainment for region 1. However, in 2008, Sony Pictures Home Entertainment became the rights holders for the DVDs.[17] They released season 6 and re-released seasons 1–5 in slimmer packaging in 2008, and released season 7 in 2009. International releases have always been distributed by Sony, who have only ever presented the show in 16:9 (widescreen) format, as opposed to the Fox releases, which presented the show in 4:3. All the re-releases by Sony along with seasons 6 and 7, and the complete series box set are presented in widescreen.[18] The Sony region 2 release of season 5 has a shortened version of the season finale, 48 minutes as opposed to the regular 67-minute version.[19]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...