Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Cool, cool, cool! :)

Gleder meg til å få sett sesong 5 av BB. Ikke hørt annet en lovord.

 

Absolutt enig i Louie som beste komedie og Girls som nykommer. Sier meg nokså enig i topp 10 også. Utrolig vanskelig å lage en topp 10-liste når det gjelder serier. Alltid en serie eller to man gjerne vil ha på listen, men så er det plutselig ikke mer plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om Parenthood burde kalles noe juleserie, mer en serie for rolige dager.

 

Den seneste sesongen er det beste serien har gjort. En av de få gangene jeg har grått av en tv-serie, tror ikke jeg har opplevd en bedre fortelling av hvordan kreft rammer en familie. Og det i et familiedrama som sendes på NBC. Riktignok fra Jason Katmis, som styrte Friday Nights Lights så bra.

 

Serien har alltid hatt en god cast, men ikke nødvendig så bra fokus på ting. Det er som oftest noen storylines som ikke har funket, og andre midt i og andre absolutt ikke. Denne sesongen, spesielt etter den femte episoden eller noe har ting bedret seg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tenkte mer på hva folk har sett i julen, ikke at Parenthood er noen typisk juleserie, for det er det ikke. Jeg er som passe fornøyd med serien. Mange gode skuespillere, både blant de faste og gjesteskuespillerne. Tar opp mange temaer på en god måte, men av og til føles det som en 7th Heaven for voksne. Og folk griner litt for mye i serien, synes det tar bort litt av kraften fra de emosjonelle scenene når det skjer så ofte.

 

Men Dax Shepard og Peter Krause gjør opp for det meste. For ikke å snakke om FNL folka.

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett The Hour? Jeg har akkurat sett de to første episodene, og det er en helt knall serie.

 

Det er et periodedrama som Mad Men, men dreier seg om journalister i BBC istedet og er en del dystrere, vil jeg si. Anbefales!

The hour er knall ja, ble sittende å se hele sesong 1 i strekk, og hiver meg vell på sesong 2 på søndag når jeg skal på reisefot.

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett The Hour? Jeg har akkurat sett de to første episodene, og det er en helt knall serie.

 

Det er et periodedrama som Mad Men, men dreier seg om journalister i BBC istedet og er en del dystrere, vil jeg si. Anbefales!

 

Jeg anbefalte deg den jo.

 

Har alltid likt serien stort, og som jeg nevnte på Serienytt.no så er sesong 2 enda bedre enn den første. Veldig undervurdert serie, og det tiltross for at både Dr. Q og McNulty er med i de sentrale rollene på serien.

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett The Hour? Jeg har akkurat sett de to første episodene, og det er en helt knall serie.

 

Det er et periodedrama som Mad Men, men dreier seg om journalister i BBC istedet og er en del dystrere, vil jeg si. Anbefales!

 

Den er jo alt The Newsroom ikke er :p

 

(sorry, men det må være lov å erte litt på lørdagskvelder)

 

Fikk endelig sett ferdig de to siste sesongene av sesong 1 og kan begi meg ut på sesong 2, må bare få sett ferdig Luthers første sesong først (ganske imponerende start der også).

 

Utrolig hvor mye tid man finner til å se TV-serier når man tar pauser fra studier. I'm lovin' it.

Lenke til kommentar

Liker The Hour! Og jeg var ikke klar over at det var en sesong to før nå, så takk for at du tok det opp, Heilage!

Var litt skeptisk etter den første episoden, men ble bare bedre og bedre.

Er i britisk seriehumør for tiden. Nettopp sett det som er av Sherlock. Helt konge!

Og driver nå med Luther. Meget bra så langt :)

 

Er bare et eller annet med britisk krim som jeg syns er mye bedre en alt annet. Brutalt, realistisk, og ærlig.

Lenke til kommentar

Litt av en sesongfinale på Homeland s2..

 

 

Hvem tror dere flyttet bilen til Brody?

 

S3 kommer vel til å gå ut på å evt renvaske navnet til Brody? Gitt at han er uskyldig..

Burde da ha vært plenty med kameraer som filmer rundt bygningen?

 

 

Jeg er faktisk helt blank på hvem som flytta bilen. Men jeg er veldig spent på S3. Spent på hvordan det blir med Brody. Hva skjer med Carrie, familien til Brody osv...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...