Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

On 6/19/2023 at 10:15 PM, Winnowill said:

Du er ikke den eneste. Jeg må si jeg klør meg i hodet når jeg leser at folk ELSKER denne serien. Jeg så noen eps og fikk litt bakoversveis over hvor dårlig den var. Jeg ønsket den skulle være god for jeg elsker sci fi serier, Battlestar Galactica, Fringe, de ulike Startrek seriene og Firefly er blandt mine favorittserier, men dette var jo helt døllt.

Begynner å lure på om jeg må prøve meg på nytt og holde ut en sesong eller noe..

Jeg måtte starte på The Expanse hele 4 ganger før jeg kom i gang. Jeg kan bare si at favorittseriene du nevner sammenfaller med mine, og at du kommer til å like den når du kommer deg skikkelig inn i universet og karakterene, men sesong 1 er treig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bzzlink skrev (9 timer siden):

Jeg måtte starte på The Expanse hele 4 ganger før jeg kom i gang. Jeg kan bare si at favorittseriene du nevner sammenfaller med mine, og at du kommer til å like den når du kommer deg skikkelig inn i universet og karakterene, men sesong 1 er treig.

Hehe, ok da. Jeg får gi serien en sjanse 😉

 

Over til noe annet, eps 2 av Secret Invasion, loved it. De 2 første eps tegner til å bli en bra serie.

Synd at MCU klarer å herpe omtrent alle filmer etter Endgame, mens seriene har vært kvalitet etter kvalitet (Wandavision, Hawkeye, Loki), hva er det de ikke klarer å få til med filmene da? 

Lenke til kommentar
Winnowill skrev (4 minutter siden):

Hehe, ok da. Jeg får gi serien en sjanse 😉

 

Over til noe annet, eps 2 av Secret Invasion, loved it. De 2 første eps tegner til å bli en bra serie.

Synd at MCU klarer å herpe omtrent alle filmer etter Endgame, mens seriene har vært kvalitet etter kvalitet (Wandavision, Hawkeye, Loki), hva er det de ikke klarer å få til med filmene da? 

Spiderman filmene og Doctor Strange samt Black Panther har vært kule synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (3 minutter siden):

Spiderman filmene og Doctor Strange samt Black Panther har vært kule synes jeg.

Nei, ikke enig, de fleste filmene etter Endgame har vært cringe etter cringe.

Shang chi, Eternals, Doctor Strange Multiverse, Black Panther Wakanda forever, Antman Quantumania  var alle skammelig dårlige og for å ikke nevne noe av det mest horrible jeg har sett av MCU, som var Thor love and thunder. Den ønsker jeg at jeg ikke hadde sett, for den bare rev i filler både Thor og Jane som karakterer. 💩

Jeg har et håp igjen og det er at GOTG 3 viser seg å være like fantastisk som de to første GOTG filmene, har ikke sett den enda. Men er blitt meget skeptisk til det som kommer fremover, og kino blir ikke prioritert når filmene er så dårlig.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Antman synes det er litt kjedelig.

Men de andre filmene du nevner underholder iallfall meg og madammen.

Thor filmene er alltid så kult filmet og har så kule farger, favoritten er Ragnarok..

Men disse filmene er jo ment til å være kleine og over the top. Gamle Russel Crow som feit arrogant Zeus var hilarious kult...

Det sagt så foretrekker jeg The Batman og Dark Knight serien samt the Joker...

Justice League er kult, men litt på samme nivå som The Avengers eller Xmen.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 6/30/2023 at 9:09 PM, Winnowill said:

Over til noe annet, eps 2 av Secret Invasion, loved it. De 2 første eps tegner til å bli en bra serie.

Synd at MCU klarer å herpe omtrent alle filmer etter Endgame, mens seriene har vært kvalitet etter kvalitet (Wandavision, Hawkeye, Loki), hva er det de ikke klarer å få til med filmene da? 



Må dessverre si meg veldig uenig. Secret Invasion har et helt utrolig bra premiss, men det er så elendig gjennomført. Det er en stor filmatisk synd at man klarer å gjøre noe så spennende så utrolig kjedelig.

Den siste noenlunde bra serien Marvel lagde var i min oppfatning Agents of Shield.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (8 minutter siden):



Må dessverre si meg veldig uenig. Secret Invasion har et helt utrolig bra premiss, men det er så elendig gjennomført. Det er en stor filmatisk synd at man klarer å gjøre noe så spennende så utrolig kjedelig.

Den siste noenlunde bra serien Marvel lagde var i min oppfatning Agents of Shield.

Agents of shield var veldig bra, en av mine favorittserier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som her sett litt på nye sesongen av witcher som kom ut? Har den allerede tatt en retning som gjorde at geralt skuespilleren hoppet av serien? Føles litt som å se en serie som er cancelled allerede, for eg kommer neppe til å se den videre uten superman i rollen, så gode serier lager ikke netflix lengre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, itgrevelin said:

Noen som her sett litt på nye sesongen av witcher som kom ut? Har den allerede tatt en retning som gjorde at geralt skuespilleren hoppet av serien? Føles litt som å se en serie som er cancelled allerede, for eg kommer neppe til å se den videre uten superman i rollen, så gode serier lager ikke netflix lengre. 


Jeg har heller ikke sett den ennå, men sitter med akkurat samme følelsen som deg, og samme mistanken. Det sies at serien gikk ytterligere av skinnene i sesong 3, og at det var grunnen til at Cavill følte han hadde gjort det han kunne.

Liam Hemsworth virker som en alle tiders fyr, men jeg tror ikke noen klarer å fylle skoene til Cavill, så jeg forstår ikke at Netflix vil forsøke engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...