Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det blir som før med 1 episode i uka

De skal jo tyne folk mest mulig

 

Å kalle dette tyning blir unødvendig å kalle det.

 

HBO har ALLTID gjort dette med hver eneste serie siden de starta. Og kommer til å gjøre det med hver eneste storproduksjon, så strap in for a rough time. 

 

Og det er kanskje for det bedre. Trolig ville Game of Thrones ha en mye kortere levetid hvis den var sluppet på måten du ønsket det (se på tallene med en tydelig ukesvekst i store perioder av serien i sesongene), og serien ville mulig vært avsluttet på et punkt serieskaperne ikke ville ha gjort det fordi HBO ikke tjente nok på serien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

100% enig Maury. Ikke tyning på noen måte. Hadde jeg klart meg med to episoder i uka eller mer? Så klart. Men når det er en i uka så rekker man faktisk å la forrige episode synke inn før neste kommer. Tid til hjernen å prossesere litt og reflektere.

Med det sagt, så er ventetiden MELLOM sesongene veldig lang. Forståelig? Helt klart. Kjipt? Jepp.

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg til Castlevania-serien på Netflix, men ble skuffa over at det bare var 4 episoder. Spilte noen av spillene som liten og likte de godt, men det må være over 15 år siden! De fire episodene var så gode at jeg ønsket meg mer - men det kommer ikke før til neste år.

 

Også blir det GoT f.o.m. i morgen, da!

Lenke til kommentar

Ozark på fredag er god underholdning. Grei kombinasjon av Breaking Bad og Bloodline med en dose sær humor. 

Morsomt hvordan serien har forsøkt å ta hele crewet til Quarry. Jason Bateman som både spiller, regisserer og produserer serien var helt hekta på Quarry, og snakket med rundt 15 skuespillere fra Quarry, og fikk et par til Ozark. Er et ganske så kjent fjes fra Quarry som har en viktig rolle i serien, som dukker opp litt senere i sesongen.

 

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sju episoder med GoT og fire episoder med Castlevania. Utrolig hva det er som kan kalles en "sesong" for tida.

Med tanke på at GoT har lengre episoder denne gangen så er det ikke så ille. Tror det er totalt rett over en time mindre sendetid enn ifjor bare.

 

Tenk Sherlock som bare har hatt 3 episoder per sesong, men de har igjen vært 1.5t hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...