Dubious Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Suits har falt ut for lenge siden, husker ikke hvorfor Har mer enn nok serier å følge med så blir ikke gjenopptatt med det første Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Noen som ser Suits ennå? Jeg datt ut i midten av sesong 5. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med Mike, men usikker på om jeg orker bruke tid på det. Noen som fortsatt ser på? Suits er åleit og lettbent underholdning, men jeg får ikke sett det fordi Netflix (Norge) ikke har kjøpt sesonger på lenge. :-\ Jeg har en følelse at satsingen på egenprodusert materiale har tatt budsjettet til innkjøp av dem. Alt i alt bra med egenprodusert, men en ny strømmetjeneste burde plukke opp tomrommet som Netflix etterlater seg. Endret 25. februar 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 De vet vel også hva folk ser på, og jeg har ikke inntrykk av at Suits var spesielt pop i Norge. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg har sett de fire sesongene som ligger på Netflix. I sesong tre hadde de blitt det de hatet i sesong en og det var håpløst. Synes sesong en var frisk og annerledes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2017 SS-GB har starta på BBC. Ikke hørt noe om norsk premiere, men et godt alternativ for de som vil like/liker The Man in High Castle. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage.... Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2017 Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage.... Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå. Serien er klart bedre, ingen grunn til å kalle andre dumme bare fordi du misliker kvalitet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage.... Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå. Både jeg og kona likte den. Jeg liker sef orginalfilmen godt også, men kona derimot liker ikke originalen så godt, men elsket denne. Nå var vel bildekvaliteten på den gamle filmen og lyden ikke så bra også da... Endret 28. februar 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2017 Driver og ser 22.11.63, og blir blown away av noen av skuespillerne. Ikke bare gjør James Franco sin beste performance siden Spring Breakers, men T.R. Knight og George MacKay - som jeg aldri har hørt om - er enda bedre! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2017 Riverdale begynner bra synes jeg. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2017 Er det noen som ser på The Killing? Jeg synes den er bra, men ikke i nærheten av den danske serien. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 Ser på "Lost" igjen og jeg synes ta flashbacks ødelegger hele serien Jeg har ihvertfall muligheten til å hoppe over de Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 På hvilken måte syns du de ødelegger hele serien? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 Har sett LOST fem ganger, suveren serie. En av de beste. Prison Break er kanskje bedre. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg har en liten utfording til dere mer drevne her inne, jeg trenger en serieanbefaling. Vi er 4 stk som alle har sett en del serier, men nå er på utkikk etter noe nytt. Problemet er at vi alle har sett en del før, men ønsker å finne en ny serie ingen av oss har sett før. Tipper det må bli en serie som er ny, eller en litt ukjent perle. Vi er glad i kvalitet, men også at serien er spennende. Westworld fant veldig bra i smak i hele gjengen, samme gjorde The Night of. Ønsker helst serier som har kommet litt i gang i det minste, og som i alle fall får fullføre sin første sesong. Noen tips? Vi har alle ganske "bra" smak vil jeg påstå, så kvalitet er å foretrekke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 På hvilken måte syns du de ødelegger hele serien? Det blir så dårlig flyt i episodene og flashbakcs har lite med selve episoden å gjøre Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2017 Noen tips? Vi har alle ganske "bra" smak vil jeg påstå, så kvalitet er å foretrekke. Stranger Things Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 6. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2017 Mot i brøstet er en bra serie. Lenke til kommentar
ayy Skrevet 6. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2017 Noen som har fått med seg denne lille miniserien på youtube? Syns den var litt vittig. Caveh er jo en ganske spes type Denne var kul! neste episode skal komme ut snart ifølge Caveh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå