Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fruen og meg har vært litt etter skjemaet, men i går kveld ble vi endelig ferdig med de originale 7 sesongene av Gilmore Girls, som vi har sett på jevnt og trutt de siste mpnedene. Vi har nå kun igjen de 4 nye.

 

Men, må innrømme at dette var en fantastisk koselig serie. Et deilig avbrekk fra mye av de andre mer seriøse seriene. Anbefales!

Lenke til kommentar

Likte The Good Fight (The Good Wife-spinoffen). Helt klart en serie for de som likte det litt mer dypere og serialiserte aspektet med The Good Wife på sitt beste. Liker at The Good Fight ser ut til å gå inn i det juridiske litt dypere enn The Good Wife, uten å gjøre det så altfor tungt. Mye potensiale her synes jeg.

 

Digger også å se Delroy Lindo i en serie jeg faktisk kan like igjen. Rose Leslie fra Game of Thrones som amerikaner er litt weird, men det fungerer med Christine Baranski og Cush Jumbo i hovedrollene med henne. Glad for at serien ikke kommer til å bringe tilbake Alica Florrick med det første (om det noen gang kommer til å gjøre det).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ja, den siste sesongen var dårlig. Ellers var serien grei, med noen noen bra perioder. Beste perioden var rundt sesong 2-3 til slutten av sesong 5. Ellers var det ganske variabelt eller elendig, som sånn den siste sesongen.

 

Veldig fint at Diane Lockheart er nå en av de 3 hovedpersonene sammen med Luca Quinn og Rose Leslie som en nykommer i The Good Fight. Ble ganske lei Alica Florrick etter de siste sesongene av The Good Wife.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De henger ikke noe særlig mer sammen annet enn at hovedkarakteren dukker opp i alle episodene, samt. at noen av karakterer fra web-serien dukker opp i HBO-serien også. Du trenger ikke å se en bestemt sesong eller noe. Er ingen rød tråd eller noe egentlig. Personlig likte jeg HBO-serien best, selv om web-serien burde sees også hvis du liker det.

Lenke til kommentar

Noen som ser Suits ennå? Jeg datt ut i midten av sesong 5. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med Mike, men usikker på om jeg orker bruke tid på det. Noen som fortsatt ser på? :)

 

Ser på det enda. Aner ikke hvilken sesong det er nå. 6? Drar seg mot slutten forhåpentligvis. Synes serien falt drastisk i kvalitet etter sesong 4. Har faktisk tatt seg litt opp igjen nå de siste episodene. Første halvdel av siste sesongen var i alle fall drit. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...