Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Aksel Hennie ufyselig? Hvilken sesong er dette? Jeg tenkte på avskummet i sesong fire. Hva synes du om serien? 

 

Nå skrev jeg vel "Karl Rask", altså rollen han spiller, å ikke Aksel personlig, som jeg ikke kjenner godt nok til å uttale meg om, det kan godt være han er ufyselig også?

 

Karl Rask er med i "24: Live Another Day", som kommer etter de opprinnelig åtte sesongene, og før Legacy.

 

Jeg synes serien er helt grei, de første sesongene er best etter min mening, men det nok mye fordi man blir temmelig lei hele Jon Buer etter noen episoder.

Lenke til kommentar

 

Er Aksel Hennie ufyselig? Hvilken sesong er dette? Jeg tenkte på avskummet i sesong fire. Hva synes du om serien? 

 

Nå skrev jeg vel "Karl Rask", altså rollen han spiller, å ikke Aksel personlig, som jeg ikke kjenner godt nok til å uttale meg om, det kan godt være han er ufyselig også?

 

Karl Rask er med i "24: Live Another Day", som kommer etter de opprinnelig åtte sesongene, og før Legacy.

 

Jeg synes serien er helt grei, de første sesongene er best etter min mening, men det nok mye fordi man blir temmelig lei hele Jon Buer etter noen episoder.

 

Jeg blir aldri lei av Jack Bauer. Han er en handlekraftig kar. Men enig at man kan gå lei etter åtte sesonger. Det blir så mye som er så usansynlig og plottene blir utvannet. Men jeg henger med ennå. 

Lenke til kommentar

Siden Better Call Saul blir nevnt.

 

Stor fan av Breaking Bad, men var aldri spesielt glad i karakteren Saul. Så første episode og ble ikke særlig overbevist. Har også hørt blandede erfaringer fra andre. Men, fikk en sterk anbefaling i helgen av en som mente det var en strålende serie.

 

Så, kanskje verdt å sjekke ut tross alt? :) 

Lenke til kommentar

Spennende å se om HBO går videre med True Detective nå som David Milch (Deadwood, NYPD Blue og Luck) er involvert i utvikling og trolig manuskriving for en potensiell tredje sesong. Alltid hatt lyst til å se Nic Pizzolatto prøve på nytt med serien, men helst i samarbeid med noen gode. Det var enkelte perioder i sesong 2 at det virket som at han skrev sesongen for at bare han skulle se det og skjønne det. Når han får hjelp av mannen bak en av de beste politiseriene og en av de beste westernseriene er det i grunn også mer interessant. 

Lenke til kommentar

Kona er helt hektet på scifi serien 100 . Men jeg har ikke fått med meg noenting av den..

 

Ellers venter jeg på neste sesong av OA, Stranger Things og GOT...

 

Det er en Scifi serie som jeg har sett litt på også, et eller annet om romkolonier og kriger, men jeg husker ikke hva den het.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...