Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg har en marcro til og spørre mages om vann: Hi there sorry ot interupt your gaming, but could you please use some secounds to make me some food and water if your not to busy. If you don`t have time i totaly understand.

 

 

Den funka fakstisk så og si hver gang og jeg fikk enkelte svar som omg I thought you were a GM when you ask that nicely.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en marcro til og spørre mages om vann: Hi there sorry ot interupt your gaming, but could you please use some secounds to make me some food and water if your not to busy. If you don`t have time i totaly understand.     

 

 

Den funka fakstisk så og si hver gang og jeg fikk enkelte svar som omg I thought you were a GM when you ask that nicely.

7962303[/snapback]

 

Strålende leif i alle fall :)

 

Regner med at de ikke var i macroen :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Jeg har en marcro til og spørre mages om vann: Hi there sorry ot interupt your gaming, but could you please use some secounds to make me some food and water if your not to busy. If you don`t have time i totaly understand.     

 

 

Den funka fakstisk så og si hver gang og jeg fikk enkelte svar som omg I thought you were a GM when you ask that nicely.

7962303[/snapback]

 

Strålende leif i alle fall :)

 

Regner med at de ikke var i macroen :)

7962311[/snapback]

^^ nei den ganske så brutale skrivefeilen var ikke i macroen. :blush:
Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe veldig spesielt, men herregud, det må da gå an å ta et hint når noen ikke gidder å svare deg. Jeg jobber med å få opp reputations hos Exodar, og får endel whispers fra lowbies som spør etter hjelp.

7958393[/snapback]

 

Normal folkeskikk å svare.

7961775[/snapback]

 

Greit nok at det er normal folkeskikk og svare, men når jeg, som lock, får 52 /w om dagen av typen: "Summon me plx", uten noen form for hyggelig formulering eller tilbud om penger eller noe, da gidder jeg ikke svare ass.. Blir noe lei det der.. Derimot har jeg summoned masse folk som klarer å formulere seg på en høflig måte og/eller gir noe tilbake :) En liten "sorry to bother you.." eller en "there's 1g in it for you :)" eller noe i den duren, kommer man MYE lenger!

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe veldig spesielt, men herregud, det må da gå an å ta et hint når noen ikke gidder å svare deg. Jeg jobber med å få opp reputations hos Exodar, og får endel whispers fra lowbies som spør etter hjelp.

7958393[/snapback]

 

Normal folkeskikk å svare.

7961775[/snapback]

 

Greit nok at det er normal folkeskikk og svare, men når jeg, som lock, får 52 /w om dagen av typen: "Summon me plx", uten noen form for hyggelig formulering eller tilbud om penger eller noe, da gidder jeg ikke svare ass.. Blir noe lei det der.. Derimot har jeg summoned masse folk som klarer å formulere seg på en høflig måte og/eller gir noe tilbake :) En liten "sorry to bother you.." eller en "there's 1g in it for you :)" eller noe i den duren, kommer man MYE lenger!

7963480[/snapback]

Jeg fikk en whisper idag når jeg var langt ute i hutti heita da jeg får en whisper. Summon me fast plz. Jeg svarer bare sorry m8 but I am questing far from nearest city and no people are around to help me. og fyren sier faktisk bare med Caps OMFG CAN`T YOU JUST USE HEARTH STONE TO THE NEAREST CITY AND FIND SOME PPL NOOB. /ignore
Lenke til kommentar

Veit ikke om det er så originalt da men men.

 

Jeg heter da Scrubs (legeuniform/uniform). Ekke på grunn av serien(som jeg digger) jeg bare syntes navnet passet bra til å være en wow character.

 

Så fikk jeg en /w fra en person som skrev "Copyrighted name /ignore"

Så skreiv jeg tilbake at det ikke var noe chopyrighted name fordi det var noe annet en navnet på en tv serie, men desverre hadde han alt ignora meg.

 

Så var det en anna gang, jeg sporte en fyr om han kunne tenke seg å være med i ST, "fuck!! my ignore list is full"

bang! ignored der også.. fatter meg ikke på noen folk, jeg har ingen på ignore

Lenke til kommentar
Veit ikke om det er så originalt da men men.

 

Jeg heter da Scrubs (legeuniform/uniform). Ekke på grunn av serien(som jeg digger) jeg bare syntes navnet passet bra til å være en wow character.

 

Så fikk jeg en /w fra en person som skrev "Copyrighted name /ignore"

Så skreiv jeg tilbake at det ikke var noe chopyrighted name fordi det var noe annet en navnet på en tv serie, men desverre hadde han alt ignora meg.

 

Så var det en anna gang, jeg sporte en fyr om han kunne tenke seg å være med i ST, "fuck!! my ignore list is full"

bang! ignored der også.. fatter meg ikke på noen folk, jeg har ingen på ignore

7964703[/snapback]

 

Vennligst fortell meg hvor nicket er ifra hvis det er så superseriøst. Det er et moderne navn for legeklær - greit - men det har absolutt ingenting i et oldtidsrollespill å gjøre.

Lenke til kommentar

Vel, det er en ting eg ikke kan begripe meg på, og det er folk som prøver seg på meg uten at det nytter.. Eg gikk en liten tur i den plassen som Dvergene og Gnomene begynner på. Veit ikke helt hvorfor ennå, men det rare var at en level 1 Gnome Mage gikk rundt meg og skreiv /spit og /chicken osv. Eg bare ignorerte ham og gikk videre, til han stakk av. Så, en liten stund etterpå, sender noen en Fireball på meg, og det var den samma personen.. Eg skriver bare /sigh, og går videre. Men han gir seg ikke veit du, så da måtte eg bare vise ham hvem som var sjefen, og tok på Retribution Aura (Jeg er en level 31 Blood Elf Paladin), og lot ham angripe meg så mye han ville, uten at eg angrep ham...Til han døde. Men han gav seg ikke veit du.. Han gjorde det samme, om og om igjen, sånn cirka åtte-ti ganger.. :hrm:

Enkelte folk vet ikke når de skal gi seg.. :nei:

Lenke til kommentar

Jeg syntes scrubs er et stilig navn på charactern min, hakke noe med at det skal være oldtidspreget, jeg liker bare klangen på det. Navnet i det hele tatt, men go ahead, vær trangsynt. La meg spørre deg, hvor masse av navnene i wow er super oldtidspreget?

Er en god del, det er det men er masse som ikke er det, og er ikke poenget at man skal velge et navn man syntes er stilig og man liker?

Hva er vitsen med frihet da, da kan jo blizzard skrive i policyen når man skal lage navn, at du må lage navn som er oldtidspreget.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...