Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en post om dette. Alle har møtt på "originale" eller ekstreme folk på en eller annen måte. Enten det er en øst-europeér som bare kan si "yez" og "lol" eller bare en som oppfører seg som komplett idiot.

 

Så, skriv ned dine erfaringer her!

 

My contribution:

 

Var å quest i Outland med hunteren min her om dagen. Gjorde den egg questen helt sør vest på kartet (husker ikke navnet). Begynner å cleare 3-4 mobs for å få tak i ett egg. Da jeg endelig er ferdig tasser en tauren druid bort og begynner å plukke opp egget. Sånn irriterer meg grenseløst så jeg /sigh. Han svarer med å si "you weren't even close to it!" og ramse diverse måter jeg kan ta meg selv på osv. Sånn driver han på i et par min før han ignorer meg.

 

For det første så tok han aldri egget(!) men skjelte meg ut uansett. For det andre hadde jeg reporta han for harrasment (skriveleif) så hadde det nok vanka en 3 dagers. Men jeg fant ut at det egentlig bare var en utrolig komisk episode og bestemte meg for å drite i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Det er jo alltid de som midt i instancen sier: "OK Thank everything. byby" Så HS'er de.

Eller så needer de på alt, eller puller grupper på 4+ mobs med showbolt etc

 

Det er dersverre ofte øst- europeere dette, ja.

 

Edit:

 

Og så har man den orginale "N00b":

Du er ute å quester. Så kommer en fra motsatt faksjon forbi og begynner å corpsecampe deg, han er gjerne din egen klasses "nemesis", ala hunter som rogue.

Så etter et par forsøk får du overtaket og vil jo selvfølgelig da corpsecampe litt tilbake.

Men etter noen omganger med grisebanking av han går han på MSN og henter level 60 kompisen sin og bruker /spit overdrevent mye mens du blir rævkjørt av kompisen hans i T3 ...

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

heh, hadde en morsom episode idag. (jeg lo iallefall)

Skulle queste i nagrand med å drepe 25 ogre warriors/mages. Møtte på en mage og han spurte meg om hvilket quest jeg var på, og han joina gruppa. (han skulle frigjøre en kar som var fanga i bur).

Jeg spør pent om han hadde noe imot å hjelpe meg å gjøre ferdig mitt quest, noe han villig var med på. Deretter spør han meg hvor man finner mobs itl questet før (som han holdt på med).

Jeg spør om han har koordinater på sitt eget kart, noe han da har. Jeg gir han koordinatene 28,72 eller no (men det spiller ingen rolle) og han svarer høflig med et: "what is that?"

"Coordinates for your quest." svarer jeg

"What coords?" Spør han.

Jeg ler inni meg og prøver å ikke svare oppgitt "for your quest".

"What quest?" presterte han å spørre.

Da lo jeg faktisk ganske klart og svarer kjapt "your quest."

Da kom han med godkommentaren: "I dont quest, i grind".

/ignore!

 

 

Aner ikke hvor mye av dette dere skjønte, men jeg hadde det jækla morro.

Lenke til kommentar

Møtte den merkeligste karen noen sinne i Hinterlands - faktisk ganske hyggelig, hjalp meg med et quest osv.

 

En warrior, night elf... lvl 56 eller noe slikt. Han driev og farma eliter, det var visst slikt han lvla, var oppe i trollplassen(han gjorde ikke quest der, men bare farma). Fant ut at han hadde lvla slikt hele veien, alene og farma, nesten ingen questsrewards så det ut som han hadde - ingen instancedrops/rewards heller. Alt var boe utenom en ting som jeg ikke husker hva var, men gearet hans var helt fantastisk dustete - masse verdiløse ting for warrior, les Mageflame Cloak(+firedamage og fireresistance) ++++. Også hadde han helt på trynet build og framgangsmåte mot mobs, dreiv å drepte mobs med sunder armor rend og thunderclap, ikke hadde han mortal strike heller i lvl 56 med 2h, var vel noe sånn jævla half-breeda build(eller kanskje han ikke hadde oppdaga talents? :D).

 

Utrolig merkelig kar, men hyggelig var han! O_o

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

En av de mer unike spillerene jeg kjenner til er en warrior som går under navnet MaxHavelaar på Dragonblight PvE. Dette er way back int he old days, men han gjorde det til en ego-trnd å tanke vanskelige bosser i bryllupskjole. Spesiellt stilig var det år han tanket Baron (Strat UD) i kjolen.

 

Merk at dette er oooldschool, guildet hans gikk hele veien opp til naxx, og som den dedikerte spilleren han var, var han med hele veien. om han noen sinne tanket MC eller BWL med kjole vet jeg ikke, men av en merkelig grunn tviler jeg ikke. Han tok derimot en pause etter 2.0 pga frustrasjoner over warrior nerfer, som tanks fikk merke ganske hardt. uansett, unik spiller.

Lenke til kommentar

Tja, jeg husker en DM run en kompis var i.

 

Der var det en mage, som spillte på følgende måte:

 

Han brukte BARE blizzard magien HELE tiden, INGENTING annet.

Når noen sa "water please", lagde han seg vann og satt seg ned og drakk :D

 

Eller tror jeg ikke han sa noe spesiat, tror det var bare "yes" av og til :p

 

Koselige folk det.

 

Ellers, egen oplevelse.

 

På level 8 med en night elf jeg lagde for 100 år siden, duellerte jeg med en annen level 8. Vi var litt ute i villmarken, og han fikk low hp, han hoppa rundt, jeg holdt på å vinne, så får han en tiger på seg eller noe, jeg bare venter, og han dør, tapte ikke duellen liksom, men han døde pga. tigeren :p

 

I chatten etterpå:

 

"Noobzor says: GENETEX IS BIG NINJA AND SCAMMER, HE CANNOT PLAY THE GAME AND IS A TOTAL NOOB!1" osv.

 

Når jeg forklarte folka hva som hadde skjedd begynte ale å le av ham :p

Lenke til kommentar

Må slenge på en liten historie..

 

Var på copper hunting i Mulgore, og var kommet til Parlman grotten (tror jeg den het, husker ikke). Level 16 mot level 7 er vel ikke akkurat noe fare, så jeg pløyde meg gjennom, knabba litt copper, til jeg kom til toppen.

 

Akkurat da jeg kom opp, var der en level 6 som hadde sin svare strev med 2 parlman skinner (igjen, usikker på navn). Og døde da. Hva kunne jeg gjøre, warrior og alt. Kista som sto der var total uinteresang for min del.

 

Men likevell kom litjkaren på privaten og ranta meg huden full for jeg lot han dø, og jeg sto der og så på at han døde. Jeg var egoistisk og ute etter kisten selv.

 

Jeg gidder ikke gå mer i detalje, fikk høre mange rare gloser, fraser, forbandelser og ble truet med Blizzard og utestengelse, før han ignorerte meg.

Lenke til kommentar

Husker en raring som jeg questa med for et par dager siden.

 

Denne personen sprang rundt med 500+ frost dmg som mage, jeg spurte han da

- Hvilken specc er du?

Han - Huh? Specc? Hva faen er det?

Jeg - Hvor har du plassert talentsa dine?

Han - fult fire!

Jeg - Hvorfor har du da masse med frost damage ? :/

Han - Fordi frost er imba! ( masse utrops tegn etter på ) ER DU HELT IDIOT?!

Jeg - Ehm, wtf? Jeg bare lurer på hvorfor du har gear til en annen specc en du selv er? Virker litt dumt om jeg hadde specca meg full feral og sprang rundt i balance gear da?

Han - Hva faen feiler du?! Har ikke du feral gear da? ( jeg balance specca akkurat nå. ) Hvis resto druids tar feral gear, hvorfor kan da ikke firemages ha frost gear?!?!!

Jeg - Vi trenger feral gearet til pvp / grinding til pots til raids. Eller, det gjør de iallefall lettere.

Han - Har du tenkt på om jeg trenger frost gear til grinding?! Hva faen bryr det deg uansett?! Du har da feral gear?!

Jeg - Nei, jeg har ikke feral gear. Bare healing og balance.

Han - Da feiler du faen meg noe og må lære deg classen din!

Jeg - Hvorfor?

Han - Fordi balance suger og feral is teh shit!!

Jeg - /ignore

 

Han der var litt av en skrulle, imo iallefall.

Senere kom en horde druid og ganka meg. ( Jeg på 10% hp da han kom, resse bare så fikk han overtaket. ) Han var 5 lvler høyere en meg. Han hadde ganske likt navn som magen. Da får jeg whisper av magen som jeg har tatt av ignore.

 

Magen - Hvordan liker du og bli eid av en feral druid!?!? HÆ?! Si at feral er bedre så stopper jeg!

 

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Forskjellige samtaler:

<1> Where did you buy that cat?

<2> It's a house in the woods, just walk in there and you can buy one from the lady inside.

<1> I HATE YOU!

 

 

<3> Shackle the left guy

<3> Why the hell didn't you shackle him?

<4> FUCK YOU!

<4> THAT'S WHY!

Lenke til kommentar

Jeg var og grinda blood elves i Azhara med en kompis for en stund siden. Plutselig får jeg en whisper.

 

-OMFG you are such a noob!!

 

-jeg svarer bare ? (standar svar fra meg hehe)

 

-You are grinding with imp and uses fear. that SUCKS!!

 

-Jeg hadde akkurat tenkt til og ignore da det plutselig står en warlock forand meg med Felguard og ler stille inni meg. og sier at jeg er affliction specced.

 

-han sier da masse greier det ikke er vært og gjenta engang.

 

-/ignore

 

-han challenger til duel og jeg vinner med 100% hp (drain life)

 

-han prøver og gi meg rykte som scammer på serveren. fikk heldigvis forklart det for de fleste sokm whispra meg med "is it true that you scammed him?" og sa ifra til guild leaders i viktige guilds.

 

Noen folk er rett og slett ikke modne nok til og spille WoW. :nei:

Lenke til kommentar

Hadde en morsom episode i Nagrand i går, da jeg skulle drepe en quest mob ved den store krystallen. Kommer til knausen hvor han hører hjemme, dreper ham og ser en mage komme løpende fra ut av intet på mounten sin, dismounte og hyle "YOU FUCKING CUNT. YOU FUCKING KILL STEALER. FUCK YOU! WE'VE WAITED 15 MINUTES FOR THAT SPAWN!"

 

Viste seg at de hadde løpt seg en tur for å slakte noen andre mobs imens, og var mildt sagt sinte på stakkars meg. Jaja, another one bites the dust :)

Lenke til kommentar

Har hatt et par randoms som kikker fullstendig når jeg bare svarer "Ni hao" og "Shén me?" på whispersa deres.

 

Er bare så drittlei av alt pisset randoms kommer med mens jeg lvler en ny character at jeg svarer med Ni hao samme hva det er, de pleier å gi opp ganske kjapt uten å klikke da.

 

Random: Hey, wanna duel?

*challenges you to a duel*

*decline*

Random: plz?

(midt i en jævla levlezone mens jeg quester)

Jeg: Ni hao

Random: Ni hao! :D

Random: lolz

Random: Duel?

Random: Comon duelz!

*challenges you to a duel*

*decline*

Random: Omg come on noob!

Random: Plz I wanna test!

Jeg: Shén me?

Random: OMG CHINA!

Random: STOP SPEAKING CHINA FFS

.

Random: FUCING CHINESE FARMER OMG

(Jeg er i en relativt old-school vanlig guild og har ikke gear som ligner en kinesisk farmer - burde være rimelig lett å se at jeg bare tuller og vil ha han til å stikke, men nei)

Random: Fucking chinese fag!

Random: Reported

Random: lol you get banned.

Random: fag

Jeg: Shén me?

Lenke til kommentar

Jeg husker før patchen kom, så gikk jeg litt arena. Og i en runde kom jeg mot en human mage med 40/11/0 spec (max nube-spec) Han fikk to heldige critts og drepte meg på 2 instant spells. Så står han på liket mitt, og sier "NOOB!!"

Da begynner det å boble inne i meg, så jeg whisper han selvfølgelig. Uansett hva jeg skrev til han svarte han bare "LOL NOOB!!" " I PWNED U SO HARD!! HAHAH!!"

Så er runden over, rett før jeg får sendt en lang whisper som er fylt med sinne.

Dette gjør meg enda mer frustert. ( Han var fra et annet realm, så kunne ikke snakke med han utenfor bg)

 

Fra nå av velger jeg å bytte ut pvptrinketen med Fire Reflector-trinketen min, sånn i tilfelle jeg møter han igjen.

Og jada, etter kanskje en halvtime møter jeg han igjen. Han hadde desverre en hunter på laget sitt, som skadet veldig, men uansett, han kommer løpende mot meg, aktiverer arcanepower. Jeg trykker på fire reflectoren min og han dreper seg selv på 2 spells+min fireblast. Da slapp jeg tastaturet og lo som bare faen :!:

Desverre drepte hunteren meg akkurat på dette tidspunktet, og magen, stolt som han var, whispet meg: " HAHA LOL NOOB I PWNED U SO HARD AGAIN"

Jeg prøver å forklare idioten at det ikke var han som hadde drept meg, men hunteren, og jeg tror faktisk han forstod det etterhvert.

 

Folk som han er bare patetiske, det at de ikke forstår at de er dumme selv gjør det bare latterlig. :D

Lenke til kommentar
Har hatt et par randoms som kikker fullstendig når jeg bare svarer "Ni  hao" og "Shén  me?" på whispersa deres.

 

Er bare så drittlei av alt pisset randoms kommer med mens jeg lvler en ny character at jeg svarer med Ni  hao samme hva det er, de pleier å gi opp ganske kjapt uten å klikke da.

 

Random: Hey, wanna duel?

*challenges you to a duel*

*decline*

Random: plz?

(midt i en jævla levlezone mens jeg quester)

Jeg: Ni  hao

Random: Ni hao! :D

Random: lolz

Random: Duel?

Random: Comon duelz!

*challenges you to a duel*

*decline*

Random: Omg come on noob!

Random: Plz I wanna test!

Jeg: Shén me?

Random: OMG CHINA!

Random: STOP SPEAKING CHINA FFS

.

Random: FUCING CHINESE FARMER OMG

(Jeg er i en relativt old-school vanlig guild og har ikke gear som ligner en kinesisk farmer - burde være rimelig lett å se at jeg bare tuller og vil ha han til å stikke, men nei)

Random: Fucking chinese fag!

Random: Reported

Random: lol you get banned.

Random: fag

Jeg: Shén  me?

7793476[/snapback]

 

Nice måte å kødde me kidsa på :thumbup: Forøvrig ønsker jeg små hoppefebrilske idioter som spammer meg med /duel på level 5, midt i et questeområde - alt vondt som tenkes kan. Brenn i helvete, der kan du stappe "plz"en din.

Lenke til kommentar

Folk som challenger deg til duel er greit nok, men hvis de gjør det igjen, rett etter at du har declina begynner det å bli retarded. Husker en gang, på hunter alten min, så endte det med at jeg ignora fyren, og alt jeg kunne se var duelflagget som traff bakken fort, for så å forsvinne med en gang (Det er på auto-decline duel hvis man har på ignore)

Lenke til kommentar

Husker en gang, men bare en gang så det er sagt.

 

Spilte warlock på denne tiden og var kommet til lvl 10. Hadde netopp fått fear <3.

 

Priest lvl 11: Duel?

Meg: No thank you (macro: /r No thank you)

Priest lvl 11:c'mon!

Meg: *sier ingenting*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

Priest lvl 11: c'mon! pussy!

Meg: Omg, just leave me alone

Priest lvl 11: You just done wanna accept that priests own locks...

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

Meg: Går ut og begynner på ett quest, litt senere tar han meg igjenn.

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*decline*

*challenges you to a duel*

*accept*

 

Jeg tar bort impen og fearer han om og om igjenn!, aggroer sikkert 7-8 mobs på han, så exiter han dule area og blir seff drept av en horde med vampiric bats og demonhunder :roll:

 

Så ble det stilt :p

Lenke til kommentar

For lenge, lenge siden så hadde jeg lagd en guild, så begynnte guilden å miste members, fordi jeg ikke gadd å rekrutere :p så sa en i guilden at han kunne rekrutere for meg hvis han fikk høyere rank i guilden, jeg sa selfølgelig ja.

Dagen etter var jeg ved Banken i IF, der fyren som jeg hadde promota dagen før spammer '/y You Wanne Join My Guild? If Not, I'm Going To Continue Spamming''

Det var den Guilden :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...