Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka i heiteste helvete var det på bildet?

Skrudde av med engang jeg så blod:p

8103674[/snapback]

 

Bildet fjernet, er visst ikke samme bildet, viste bilde av en orc i lightforge (tror jeg) med Arcanite Reaper før.

 

Nå var det bare ekkelt.

Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg sluttet med WoW, men jeg husker allikavel en morsom episode i Arathi Basin... Jeg (som er druid) og en annen kar defenda Stables, også kom det to Shamaner i Wolf Form springende mot oss.. Da sa han andre "watch out, 2 inc druids in wolf form"

 

:!: Jeg lo godt :!:

Lenke til kommentar

http://img235.imageshack.us/img235/6/wowsc...07204336gd2.jpg

 

Se i chatten. Fyr som overreagerte "litt" etter at han ble ganka i bg-rommet, Orgrimmar av en NE.

 

Jeg lo hvertfall :!:

 

Edit: Var i Barrens idag, og det var en idiot som spamma /1 LFG WC!!11

 

Jeg tenkte jeg skulle være grei å be han slutte å spamme og prøve LFG systemet før alle hadde han i /ignore lista si, men det satte han kanskje ikke så høyt pris på? :p

 

http://img266.imageshack.us/img266/2612/wo...07155651wd7.jpg

Endret av Veta
Lenke til kommentar
http://img235.imageshack.us/img235/6/wowsc...07204336gd2.jpg

 

Se i chatten. Fyr som overreagerte "litt" etter at han ble ganka i bg-rommet, Orgrimmar av en NE.

 

Jeg lo hvertfall  :!:

 

Edit: Var i Barrens idag, og det var en idiot som spamma  /1 LFG WC!!11

 

Jeg tenkte jeg skulle være grei å be han slutte å spamme og prøve LFG systemet før alle hadde han i /ignore lista si, men det satte han kanskje ikke så høyt pris på? :p

 

http://img266.imageshack.us/img266/2612/wo...07155651wd7.jpg

8148225[/snapback]

 

"Not if you are a dude" Har aldri møtt ei dame med "hmhmhm". Mange snodige folk ute å går ja.

Lenke til kommentar

Takker en 70 human rogue på twisted nether for følge igår, husker ikke nøyaktig hvor mange ganger han prøvde å angripe meg mens jeg holdt på med quest i zmarsh (sumpen), men tror ikke 20 er noen overdrivelse. Heldigvis for meg passet du på å komme med 5 min mellomrom slikt at alle cd`s var fjernet. Hver eneste gang du kom bakfra med en ambush å glemte å fortsette var det enkelt å greit bare til å gouge, blind sprint vanish for å så legge meg på lur å le av deg. Kanskje ikke så morro med ebay alikevel når du ikke klarer å ta livet av en 63 engang...

 

/cheer

/clap

Endret av Zen1th
Lenke til kommentar

Ååååhh.. jeg får vondt av lese slike applications. Har sett endel tullete applies gjennom tidene jeg også. Folk som ikke sier hvilken class de er og sånn. Og fde som sier de skal leave etter en stund.

 

Har en application-historie selv. På gamle-serveren jeg spilte på, Sylvanas var det en guild som het Method. Det var den ebste guilden på serveren og GM'en het Sco. Han hadde rykte på seg for ikke å kunne snakke siden han aldri svarte noen. På Method-forumet avr den en dude som la in en nydelig application. Han hadde sannsynligvis kommet inn. På slutten av applyen skrev han: "Is it true that Sco can't talk?"

Som svar fikk han "Application denyed. This is a mature and serious guild, and we respect our GM"

xD

Lenke til kommentar

Ny original spiller spotted:

 

Var i ramp for xx gang i helga, på jakt sverdet som (aldri for min del) dropper fra første boss. Og jøss, der droppet det også! Jeg needer selvfølgelig, siden dette var poenget med turen min der. Dette får da tanken til å gå helt bananas. Linker til meg da at jeg hadde blå mace i main og grønn fist offhand å spørr hva faen jeg skal med sverdet. Fist wep droppet rett før jeg gikk inn i ramp noe jeg prøvde å forklare han, men han var fremdeles fly forbannet å leavet grp (trist for de andre i grp!)

 

macen hadde jeg forøvrig kjøpt dagen før fordi det ble for dumt å springe rundt med krolblade på lvl 62.

 

Hva faen er det med noen folk, klikke for at en sword rogue needer å får et blått mh sword??

 

<oppgitt>

Endret av Zen1th
Lenke til kommentar

Skulle hjelpe en warrior med den eliten i Zangarmarsh, Boglash tror jeg den het.

 

Når vi kom fram så var den allerede tagga, og presten som sto og dengte den dreiv på å daua.

 

Så jeg slengte på all dotsa mine, brukte trinket, Amplify Curse, og spammet Shadow Bolt for harde livet så presten ikke skulle dø.

 

Når Boglash endelig daua så ser jeg at presten var en Human Priest som hadde ganka meg et par timer tilbake -.-

 

Og fikk ikke en gang et /ty eller noenting tilbake.

Lenke til kommentar
Skulle hjelpe en warrior med den eliten i Zangarmarsh, Boglash tror jeg den het.

 

Når vi kom fram så var den allerede tagga, og presten som sto og dengte den dreiv på å daua.

 

Så jeg slengte på all dotsa mine, brukte trinket, Amplify Curse, og spammet Shadow Bolt for harde livet så presten ikke skulle dø.

 

Når Boglash endelig daua så ser jeg at presten var en Human Priest som hadde ganka meg et par timer tilbake -.-

 

Og fikk ikke en gang et /ty eller noenting tilbake.

8194371[/snapback]

 

Opplevde nesten det samme selv når jeg questet med magen der. Så det var en tulling av human warr som hadde leeroyet boglash, av en eller annen grunn følte jeg for å hjelpe stakkaren så jeg satt igang med å nuke. men siden jeg var lvl 60 da tok jeg en del damage før plantedrittet døde. Seff sto bare warroiren å så på forestillinga! Men verst var det at da jeg sto der uten mana og lite liv så ganke dusten meg som takk for hjelpa. Ble en lang camp av den drittsekken etterpå!

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere har gjort questet Stranglethorn Fever før?

 

Det er i allefall et quest i stranglethorn hvor det kommer 3 waves med ganske mange gorillas, du må ta alle for å loote noe fra en mob i siste wave, trenger også 12 gorilla fangs for å starte questet.

 

 

Jeg og en annen prest teama opp for å gjøre det, men mens vi drev å buffa så kom det en shaman og en mage løpende inn ( så det var swiftness pot på shamanen ) og starta encounteret, vi spurte jo pent: " Can you please invite us so we can loot the last mob aswell? ", men fikk bare " HAHA U WERE TOO LATE " tilbake..

 

Vi drakk oss derfor bakerst i hula og så på mens de prøvde å drepe gorillaene, etterhvert gikk shamanen tom for mana og spurte om vi kunne hjelpe til, noe ala " OMG HELP HEAL ", men vi bare sto der og lo, siste wave kom og de klarte akkurat og drepe mobben, men før de fikk loota den så døde de.

 

Shamanen brukte ankh, ressa magen, men mens de drakk så pulla vi, og mobben dems despawna pga dette. Så dro de, og mens vi var på wave to kom dem tilbake med 10-15 mobs etter seg inn i hula, magen brukte frostnova på oss, men vi klarte å trekke oss unna før de angrep oss, noe som resulterte i at magen ble oneshotta når nova gikk ut, og samtidig kom wave 3 som drepte shamanen.

Heldigvis løp alle mobsa de hadde pulla tilbake igjen og vi drepte det vi skulle og fikk loota..

 

Glemte screenshot, men shamanen sendte meg et tell med noe ala dette:

 

" OMG RETARD! WE DONT GET LOOTED THE MOB FFS! U DID IT ON PURPOSE "

 

tenkte å svare han, men da var jeg ignora.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Tja, jeg husker en DM run en kompis var i.

 

Der var det en mage, som spillte på følgende måte:

 

Han brukte BARE blizzard magien HELE tiden, INGENTING annet.

Når noen sa "water please", lagde han seg vann og satt seg ned og drakk :D

 

Eller tror jeg ikke han sa noe spesiat, tror det var bare "yes" av og til :p

7792836[/snapback]

Lol, jeg opplevde det samme for lenge siden, over halvt år sikkert, tror det var tribute jeg var med på.

Du mente vel kanskje The Dead Mines.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...