Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

En gang for en stund siden gikk jeg i RFC. Det gikk helt fint, helt til vi begynte å få grønne drops. Da fant tanken ut at han skulle neede på alt, fordi han trengte det til en alt. Da ble vi andre mildt sagt forbanna. Vi sa at det var helt borti natta å neede på alt som man ikke trengte. Om man skulle ha ting til alten, fikk man skaffe det på annet vis.

 

Da sa han at vi kunne neede på alt vi også. Det ville ingen av oss, så vi leavet nesten umiddelbart, alle som en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En gang for en stund siden gikk jeg i RFC. Det gikk helt fint, helt til vi begynte å få grønne drops. Da fant tanken ut at han skulle neede på alt, fordi han trengte det til en alt. Da ble vi andre mildt sagt forbanna. Vi sa at det var helt borti natta å neede på alt som man ikke trengte. Om man skulle ha ting til alten, fikk man skaffe det på annet vis.

 

Da sa han at vi kunne neede på alt vi også. Det ville ingen av oss, så vi leavet nesten umiddelbart, alle som en.

7829924[/snapback]

 

Hahaha vært borti noen sånne jeg også :!:

Lenke til kommentar

Jeg var en gang i Hellfire Rampart med en hunter som hadde bare stamina på gear. Selv er jeg warrior og som tank (Brukte one-hand og shield) lå jeg over han på damage meter. Han spurte hele tiden oss andre om hvor mye health vi hadde. Og hele whispret han meg og så jeg var en dårlig tank fordi jeg hadde mindre health en han.

 

På kampen mot Omor presiserte jeg at jeg skulle plassere 5 sunder på han men det først den hunteren gjør når vi sier "ready" er og sende petet sitt (Boar) på han og begynne og skyte på han.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten episode for en stund siden som trygt faller under denne topic'en. På min alt shaman (lvl 44 i daværende stund) tumla jeg rundt i Feralas, og var på det questet hvor du skal knerte sånne smådrager.

 

Rundt meg tumler det en orc hunter, lvl 46. Jeg smokker opp et par totems og dreper et par, hvorpå han plutselig sier ut av det blå:

- "Doesn't elemental suck for grinding?"

Jeg svarer, ærlig som jeg er:

- "I'm resto"

- "OMFG! Even worse. Why do you bother?"

- "Fun! :-)"

 

Sa jeg, og gadd ikke prate mere me'n. Jeg virrer litt mer rundt i den lille dalen der og dreper litt, samme gjør han. Helt plutselig vil han ha meg til gå Ghost Wolf. Jeg spør hvorfor, og får beskjed om at jeg bare skal gjøre det.

moron1iq3.jpg

 

Føler ikke for å etterfølge hans ønske, så jeg bare fortsetter med mitt.

 

moron2zc7.jpg

 

Etter den siste "omfg" der så mounter jeg og skjærer likegodt. Hadde fått 10 sånne greier uansett og følte ikke for å jabbe mer me'n. Da skjer det her sånn helt plutselig:

 

moron3lj9.jpg

 

?? Humra godt for meg selv da. Jaha? Hva er det her for en fin en? Jeg svarer.

 

moron4ym2.jpg

 

Enda en historie rekker jeg på tampen...

 

Støtte på enda en raritet for et par uker siden. Jeg sto løst og slapt i Stormwind og venta egentlig kun på Alterac Valley. Plutselig ut av tomme intet kommer en 30 Nelf hunter beinende bort til meg (Jeg var da en 60 Human Warrior) og åpner trade-vinduet. "Svarte", tenker jeg, "ikke enda en beggar!". Så slipper han inn i will-not-be-traded vinduet sitt, hold deg fast, en level 40 FROST SABER MOUNT og skriker "100g". Jeg knekker i to av latter og emoter jo seff en "lol" til han.

 

Det må visst ha rabla for stakkaren for det var ikke makan til whisps jeg fikk etterpå. Angrer stort på at jeg ikke tok screenshot av det mølet han sendte meg.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Jeg hadde en liten episode for en stund siden som trygt faller under denne topic'en. På min alt shaman (lvl 44 i daværende stund)  tumla jeg rundt i Feralas, og var på det questet hvor du skal knerte sånne smådrager.

 

Rundt meg tumler det en orc hunter, lvl 46. Jeg smokker opp et par totems og dreper et par, hvorpå han plutselig sier ut av det blå:

- "Doesn't elemental suck for grinding?"

Jeg svarer, ærlig som jeg er:

- "I'm resto"

- "OMFG! Even worse. Why do you bother?"

- "Fun! :-)"

 

7832677[/snapback]

Akkurat den quoten kunne likegodt vært meg :roll: Av en eller annen grunn pleier jeg alltid å måtte snakke med folk som gjør et eller annet som er dårlig for å gjøre det dem gjør. F.eks når jeg så en hunter med crusader på den AV øksa for horde og dreadmist mask :p

Lenke til kommentar

"SS, what's that? Sorry, I didn't learn that. It's crap." Ja, dette fikk jeg til svar da jeg spurte om SS som priest.

 

Rollet meg en priest på ally side for en liten stund siden, lvl29 atm. Og har merket at det må ha joinet usaklig mange nye/unge/folk som ikke snakker engelsk, etter jul. Har møtt på alt fra folk som konstant needer, ikke klarer å skrive en setning engelsk til druids som mener de selv er den beste melee classen (sier ikke at det var sånn før, men synes det virker som om det er flere enn det var). Prøver å forklare noe til noen høflig så ender du opp med å bli flama. Hadde en shammy som trua med å reporte meg til GM fordi han ikke fikk være med gruppa mi til RFK, han var lvl22..

 

Noen andre som har hatt lignende erfaringer i det siste?

Lenke til kommentar
"SS, what's that? Sorry, I didn't learn that. It's crap." Ja, dette fikk jeg til svar da jeg spurte om SS som priest.

 

Rollet meg en priest på ally side for en liten stund siden, lvl29 atm. Og har merket at det må ha joinet usaklig mange nye/unge/folk som ikke snakker engelsk, etter jul. Har møtt på alt fra folk som konstant needer, ikke klarer å skrive en setning engelsk til druids som mener de selv er den beste melee classen (sier ikke at det var sånn før, men synes det virker som om det er flere enn det var). Prøver å forklare noe til noen høflig så ender du opp med å bli flama. Hadde en shammy som trua med å reporte meg til GM fordi han ikke fikk være med gruppa mi til RFK, han var lvl22..

 

Noen andre som har hatt lignende erfaringer i det siste?

7902308[/snapback]

 

De kommer alltid etter jul..

Lenke til kommentar
Skulle til Sorrow Hill å kjede meg litt en dag så kommer det en paladin ridene bort og:

HI! Can u PLZ help me????

Da sa jeg at jeg ikke hadde tid. Så spurte han meg 4-5 ganger til innen ti minutter med en 20-sifret mengde spørsmålstegn. :w00t:

7905064[/snapback]

 

Har du ikke skjønt at jo flere utropstegn og spørsmåls tegne jo større sjangs for å få ja?

Caps funker også bra. :p

Lenke til kommentar
Skulle til Sorrow Hill å kjede meg litt en dag så kommer det en paladin ridene bort og:

HI! Can u PLZ help me??

Da sa jeg at jeg ikke hadde tid. Så spurte han meg 4-5 ganger til innen ti minutter med en 20-sifret mengde spørsmålstegn. :w00t:

7905064[/snapback]

 

Har du ikke skjønt at jo flere utropstegn og spørsmåls tegne jo større sjangs for å få ja?

Caps funker også bra. :p

7905116[/snapback]

 

Snarere tvert imot:P Var på Argent Dawn btw :p RP-server my ass :D

Lenke til kommentar
Skulle til Sorrow Hill å kjede meg litt en dag så kommer det en paladin ridene bort og:

HI! Can u PLZ help me????

Da sa jeg at jeg ikke hadde tid. Så spurte han meg 4-5 ganger til innen ti minutter med en 20-sifret mengde spørsmålstegn. :w00t:

7905064[/snapback]

 

Det er de samme som spør om g og boost hele tiden..gir seg aldri :nei:

 

Var en priest på Daggerspine som irriterte meg endel. Han lvlet i samme tempo også så jeg møtte på han hele tiden. Hver gang han så meg fikk jeg en inv. Første gangen ble jeg med i gruppe med han og spurte han hvilken quest han gjorde osv. Eneste denne fyren sier er "Go", og alltid i /s. Prøvde å snakke med han i alle kanaler jeg kunne komme på, men det endte alltid i "Go" :D Prøver jeg å snakke med han en stund blir han mer og mer utålmodig, og det dukker opp mer og mer sinte "Go" hehe.

 

Etter å ha møtt på han flere ganger gidder jeg ikke ta imot inv, og da løper han videre til neste spiller han ser med samme opplegg. Mange raringer der ute ;)

Lenke til kommentar
Skulle til Sorrow Hill å kjede meg litt en dag så kommer det en paladin ridene bort og:

HI! Can u PLZ help me??

Da sa jeg at jeg ikke hadde tid. Så spurte han meg 4-5 ganger til innen ti minutter med en 20-sifret mengde spørsmålstegn. :w00t:

7905064[/snapback]

 

Det er de samme som spør om g og boost hele tiden..gir seg aldri :nei:

 

Var en priest på Daggerspine som irriterte meg endel. Han lvlet i samme tempo også så jeg møtte på han hele tiden. Hver gang han så meg fikk jeg en inv. Første gangen ble jeg med i gruppe med han og spurte han hvilken quest han gjorde osv. Eneste denne fyren sier er "Go", og alltid i /s. Prøvde å snakke med han i alle kanaler jeg kunne komme på, men det endte alltid i "Go" :D Prøver jeg å snakke med han en stund blir han mer og mer utålmodig, og det dukker opp mer og mer sinte "Go" hehe.

 

Etter å ha møtt på han flere ganger gidder jeg ikke ta imot inv, og da løper han videre til neste spiller han ser med samme opplegg. Mange raringer der ute ;)

7905180[/snapback]

 

Haha, ja :D

Lenke til kommentar

Jeg var ute på en fin løpetur i skogene rundt Exodar, da jeg med ett fikk uventet påheng......En eller annen rar skrue på lvl 7 som absolutt skulle invite to group. Jeg avslo gang på gang og da replikterte vedkommende med å si "Faen ta dej".............

Jeg som er en høyst oppegående jente ble rimelig forbanna over å få den setninga leksa opp for meg, men jeg bare ignorerte idioten, men skulle gjerne ha sagt noe ala get lost you fuckin moron...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...