Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg, og mange andre, tar navnevalg i WoW ganske så alvorlig.

7967753[/snapback]

Jeg kaller meg Zalitara, og har en alt som heter Kjøttkake og en som heter spismeg. So what.. Hvem bryr seg så lenge jeg syns det er morsomt?

7967780[/snapback]

 

Etter min mening er ikke navn så farlig på pve og pvp servere. Er mere på RP det blir litt seriøst igjen. Er mange idioter der ute som har seriøse navn også. Navn har ingenting å si. På serveren jeg spiller på (RP-server), er det en som kaller seg bananskall. Hvem bortsett fra skandiser skjønner det liksom?

Lenke til kommentar

Hjalp en kompiss i Blood Furnace med lvl 70 warlocken min, og vi hadde med en pala fra guilden hans, en rogue og en prest fra en guild med det geniale navnet <Fellowship of WoW> :nei: som gikk og snakket finsk hele tiden.

Det gikk glatt fram til Broggok, siden jeg har så über dps :love: .

 

Men når vi når Broggok må presten og roguen plutselig dra til aq20, roguen var 65 og presten 62 eller no. Jeg spør hva faen er vitsen med å dra dit siden det er mye enklere å skaffe seg bra loot i outlands. Men de leava partyet. Presten hearthstonet, mens roguen bare ble igjen i instancen i stealth. Plutselig popper han ut av stealth og skyver den spaken forran Broggok slik at encountern starter. Da hadde han antageligvis 2 sekund igjen før han ble teleporta. Så da står vi igjen med en lvl 62 warrior og en 60 dpsadin og jeg må feare så godt jeg klarer men etter hvert så dør vi.

 

Jeg PMer roguen og skriver "Do you think that was very funny fucking rtard?" , ble litt provosert, for det er aldri gøy å dø. Repairbillen er ikke så ille, men det er en prinsippsak. Så sier han "omg it was just a joke, calm down" , jeg sier at han kan enten unskylde seg eller betale repairbillen min, men han sier bare "pay it urself" og ignorerer meg. Ble så jævlig provosert på han der, og måten han bare slapp unna på :(.

 

Skal aldri mer groupe med han der eller noen fra guilden hans igjen.

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar
Hjalp en kompiss i Blood Furnace med lvl 70 warlocken min, og vi hadde med en pala fra guilden hans, en rogue og en prest fra en guild med det geniale navnet <Fellowship of WoW>  :nei: som gikk og snakket finsk hele tiden.

Det gikk glatt fram til Broggok, siden jeg har så über dps  :love: .

 

Men når vi når Broggok må presten og roguen plutselig dra til aq20, roguen var 65 og presten 62 eller no. Jeg spør hva faen er vitsen med å dra dit siden det er mye enklere å skaffe seg bra loot i outlands. Men de leava partyet. Presten hearthstonet, mens roguen bare ble igjen i instancen i stealth. Plutselig popper han ut av stealth og skyver den spaken forran Broggok slik at encountern starter. Da hadde han antageligvis 2 sekund igjen før han ble teleporta. Så da står vi igjen med en lvl 62 warrior og en 60 dpsadin og jeg må feare så godt jeg klarer men etter hvert så dør vi.

 

Jeg PMer roguen og skriver "Do you think that was very funny fucking rtard?" , ble litt provosert, for det er aldri gøy å dø. Repairbillen er ikke så ille, men det er en prinsippsak. Så sier han "omg it was just a joke, calm down" , jeg sier at han kan enten unskylde seg eller betale repairbillen min, men han sier bare "pay it urself" og ignorerer  meg. Ble så jævlig provosert på han der, og måten han bare slapp unna på :(.

 

Skal aldri mer groupe med han der eller noen fra guilden hans igjen.

8028995[/snapback]

 

Det er sånne episoder du får lyst å laste tastaturet gjennom skjermen av. Huff :p Er mange idioter der ute.

Lenke til kommentar

Man har jo alltids gode gamle durndlium:

 

Hey Im Durndlium!

 

Ingame nikc - Durilum

Class - Warrior

build - full battle.

 

let tell me something about myself i am 19 old from norway live oslo in. want to you join because you are good guild and i need the items from both bwl and from AQ to get my character better and then i can leave the guild later on and do some pvp to 14 rank.

 

experience i have been mc with my friend 60 paladin he was away on vacation that week and i seen him plays bwl and kill nefarian he is on borked on ravencrest.

 

as i have good experience i can help you a lot in bwl but unfortunately i wont be able to raid mc with you as you dont to that so i leave the guild when i have the 2 tier set and join to get the 1 tier and sulfuras too because then i do damage do. i can tank really good because we had no wipes in yesterdays ubrs and i have only wiped two times in diremaul but then the healer did not manage to heal me i also good at tanking because i use ms and my arcanite reaper outdamage all class because the damage from recless nees do more damage then the sunder armor because its shit and does a little damage anyway because sunder dont to damage it suc and can only be used 5 times and MS can be used 4ever.

 

when i have akshandi then i maintank want because its does most damage so thats cool Smile

 

well now it is up to you if i can join. PLZ!

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...