Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Etter snart to år i wow skal jeg gå så langt til å si følgende.

9 av 10 under 18 oppfører seg mer eller mindre fjolette, og umodne. Faktisk er mange nordmenn blant verstinga her.

1 av 10 over 18 oppfører seg umoden.

 

Spilt på både PvP, PvE og RP PvE.

Mest modne spillerbase finnes på RP PVE realm.

Skal ikke påstå at det er slik overalt, men slik er mine erfaringer.

 

Så, ja helt tilbake siden slutten av 2005 har jeg ønsket meg dedikerte servere med 18 år+.

7983624[/snapback]

Spill med meg 1 uke og si om du syns jeg er for umoden til og kunne spilles med. Jeg er 14 år og har aldri fått en klage over språk osv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter snart to år i wow skal jeg gå så langt til å si følgende.

9 av 10 under 18 oppfører seg mer eller mindre fjolette, og umodne. Faktisk er mange nordmenn blant verstinga her.

1 av 10 over 18 oppfører seg umoden.

 

Spilt på både PvP, PvE og RP PvE.

Mest modne spillerbase finnes på RP PVE realm.

Skal ikke påstå at det er slik overalt, men slik er mine erfaringer.

 

Så, ja helt tilbake siden slutten av 2005 har jeg ønsket meg dedikerte servere med 18 år+.

7983624[/snapback]

Spill med meg 1 uke og si om du syns jeg er for umoden til og kunne spilles med. Jeg er 14 år og har aldri fått en klage over språk osv.

7983703[/snapback]

 

Hadde du spilt på en av altene dine som heter Kjøttkake eller spismeg, ville jeg nok holdt meg unna. :!:

 

Uansett det finnes unntak, du er vel den ene av de 10 som oppfører deg modent. :thumbup:

Lenke til kommentar
Etter snart to år i wow skal jeg gå så langt til å si følgende.

9 av 10 under 18 oppfører seg mer eller mindre fjolette, og umodne. Faktisk er mange nordmenn blant verstinga her.

1 av 10 over 18 oppfører seg umoden.

 

Spilt på både PvP, PvE og RP PvE.

Mest modne spillerbase finnes på RP PVE realm.

Skal ikke påstå at det er slik overalt, men slik er mine erfaringer.

 

Så, ja helt tilbake siden slutten av 2005 har jeg ønsket meg dedikerte servere med 18 år+.

7983624[/snapback]

Spill med meg 1 uke og si om du syns jeg er for umoden til og kunne spilles med. Jeg er 14 år og har aldri fått en klage over språk osv.

7983703[/snapback]

kanskje du er en av 10? Du alene er nok ikke et representativt utvalg uansett...

Lenke til kommentar
Hehe artig historie.. Men det som du beskriver der er så typisk for wow. burde vært en modenhets-test før du fikk lov å spille  :thumbdown:

7908732[/snapback]

Jepp.. hadde det fantes servere med minimums-alder hadde jeg spilt på dem.

20+, 23+ eller noe.. :innocent:

7983359[/snapback]

 

Alder har absolutt ingenting med hvor moden du er.

 

Edit av moderator: Slutt å kall folk for ting selv om du er uenig. Personangrep tolereres ikke.

7983392[/snapback]

 

Selvfølgelig har alder noe med modenhet å gjøre. Det er sikkert folk som er helt ok å spille med som er unge, og det er ikke de som er problemet. Det er alle de 14-åringene som oppfører seg som fjortiser (naturlig nok) jeg kunne tenke meg å slippe... .;)

 

Og at du må moderator-redigeres for personangrep er jo et tankekors med tanke på det vi diskuterer....... :roll:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Warlock med phantom blade og str gear (enchants osv) som mente han var rett at warlock var den beste melee klassen.. og en hunter med 2k hp og 400str i lvl 43 /cry det er tragisk mot huntere....

 

Hunter klassen er dominert av NOOBS, Jeg er hunter selv men føler meg ikke helt komplett idiot, selv om jeg pullet Ragnaros engang :S (Mitt 2 MC raid)

Lenke til kommentar

Møtte en passe skrullete kar for en stund siden. "Farmor", 40ish paladin, Moonglade RP server.

Min første epic hadde droppet (Nightblade), og jeg skulle selge denne i IF. Fikk en whisper med dårlig engelsk fra nevnte paladin som sa at han ville kjøpe epicen min. Sendte c.o.d med pris vi var enige om, men fikk den returned. Jaja, han er vel en liten kiddie da, tenkte jeg og sendte på nytt.

Neste dag åpnet jeg mailboxen, der var epicen returna igjen. I samme øyeblikk får jeg whisper fra Farmor. "send again no cod. ill send money". Jeg spurte ham da om hvorfor cod ikke gikk, men fikk bare dårlig engelsk jeg ikke forsto til svar. Mistenkte sterkt at dette var en uberkiddie som skulle scamme meg, så jeg whisperet ham da og sa at jeg hadde sent Nightblade til ham (uten at jeg hadde gjort det) og ba ham sende pengene. Latet som jeg ble skikkelig bekymret osv, og 10 min senere fikk jeg mail "HA HA NOOB" med 11 copper i. Sa da ifra i trade chat at Farmor var en scammer, og fikk da en whisper fra Farmor igjen. "plz say ur joeking in trade chat i give 16 wool cloth + 2 small lustrous pearl"... /ignore

 

Et par dager senere fikk jeg whisper fra Farmors alt (spam name) som spurte om hvorfor Nightblade ikke hadde kommet. Jeg sa jeg aldri hadde sent det, og at jeg hadde solgt det til noen andre. Fikk whisper fra spam alts i ca 3 uker om hvorfor Nightblade aldri kom frem...

 

EDIT: Han spurte faktisk om han kunne få den gratis og truet med å reporte meg flere ganger.

Endret av mr.Lunarion
Lenke til kommentar
Møtte en passe skrullete kar osv. osv.

8015792[/snapback]

Jeez, noen folk burde virkelig legge fra seg spillet og ta seg tid til å grinde litt exp IRL for å kansje ha muligheten til å komme seg videre i livet.

Anyways, det der er grunnen til at jeg alltid seller ting via en bank char, og selv da ignorer jeg whispers fra folk som vil kjøpe noe jeg har putta på AH (seller aldri ting via trade).

Scammers er overalt, good guild or no guild.

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Åååh, jæva irr med de som whisper deg om å kjøpe ting som du har lagt ut på AH. Jeg svarer med at det er en grunn til at de ligger der.

8021895[/snapback]

Akkurat det jeg tenker, og spesielt når jeg har lagt ut noe som 2-3 stykk byr på som grisen sjøl. Kansje itemen ligger på 67g 50s bid, og så får jeg en whisper ''i pey you 70g for <item name> now fast k! good diel, more than on ah plz!??''. Da står auctionen fortsatt på 'Very Long' og har blitt bidda opp fra ~43g - 67g 50s på under under en time - selvfølgelig føler jeg for å selge den for 2.5g mer i all hast, da sikkert ingen kommer til å bidde noe mer på den..

 

:roll:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...