Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si meg enig at navn er ganske viktig og jeg synes alle "kødde" navn er teite og gir meg en dårlig stemning. Men så lenge folk gjør det på vanlige eller pvp servere, er det forsåvidt greit for jeg spiller ikke der. Men på rp servere blir det litt irriterende, men nå sporer vi av.

7968079[/snapback]

 

Signed. På PvP/PvE server kam folk kalle seg Latexalf hvis de vil det. På RP servere synes jeg folk burde følge regler og kalle seg noe fantasy-ish

Lenke til kommentar
Jeg husker før patchen kom, så gikk jeg litt arena. Og i en runde kom jeg mot en human mage med 40/11/0 spec (max nube-spec) Han fikk to heldige critts og drepte meg på 2 instant spells. Så står han på liket mitt, og sier "NOOB!!"

Da begynner det å boble inne i meg, så jeg whisper han selvfølgelig. Uansett hva jeg skrev til han svarte han bare "LOL NOOB!!" " I PWNED U SO HARD!! HAHAH!!"

Så er runden over, rett før jeg får sendt en lang whisper som er fylt med sinne.

Dette gjør meg enda mer frustert. ( Han var fra et annet realm, så kunne ikke snakke med han utenfor bg)

 

Fra nå av velger jeg å bytte ut pvptrinketen med Fire Reflector-trinketen min, sånn i tilfelle jeg møter han igjen.

Og jada, etter kanskje en halvtime møter jeg han igjen. Han hadde desverre en hunter på laget sitt, som skadet veldig, men uansett, han kommer løpende mot meg, aktiverer arcanepower. Jeg trykker på fire reflectoren min og han dreper seg selv på 2 spells+min fireblast. Da slapp jeg tastaturet og lo som bare faen  :!:

Desverre drepte hunteren meg akkurat på dette tidspunktet, og magen, stolt som han var, whispet meg: " HAHA LOL NOOB I PWNED U SO HARD AGAIN"

Jeg prøver å forklare idioten at det ikke var han som hadde drept meg, men hunteren, og jeg tror faktisk han forstod det etterhvert.

 

Folk som han er bare patetiske, det at de ikke forstår at de er dumme selv gjør det bare latterlig.  :D

7793485[/snapback]

 

 

hehe, var litt imba den derrane ;)

Lenke til kommentar

Hadde en veldig spesiell opplevelse i dag, med en heller orginal character vil jeg si.. ;) Var på tur ned STV, på vei til Booty Bay en tur.. Når jeg passerer graveyard`en nord i STV, oppdager jeg en tauren komme springende mot meg. Han er bare level 3, og har ikke særlig mye til armor/klær på seg - så jeg stopper opp og emoter litt med han.. danser og klemmer litt =)

 

Men hva skjer? joa, fyren flyr rett på meg.. riktignok uten våpen (henger kanskje med at han heller ikke brukte armor/klær?), og denger løs. Jeg er forøvrig lvl 66 ally rogue så det er ikke mye skaden som skjer.. Jeg fortsetter med litt klemming mens han er ivrig opptatt med å denge løs på meg, stort sett misses og 1 damage :D

 

For å være med på moroa jeg også, finner jeg ut etterhvert at jeg skal ta en liten gouge tilbake, bare for å stunne han litt.. Slår meg jo selvfølgelig ikke at Gouge skillen gjør "bittelittegranne" damage, men selvfølgelig critter jo denne når jeg slår, og tauren karen blir oneshotta så det holder :-)

 

Han resser rimelig fort, og jeg beklager og unnskylder meg så godt jeg kan.. Litt emotes fram og tilbake, og planen blir å eskortere denne stakkars kua sørover mot horde basen, han henger seg på lasset og løper etter. Selvfølgelig aggroer han alt og alle på veien (kanskje ikke så rart siden han bare er lvl3..) Jeg sliter rævva av meg for å holde han i live, men det ender til slutt opp med at han blir oneshotta av en small tiger eller hva det var.. Og han resser på nytt, denne gangen med res sickness :-)

 

Da fant jeg ut at det var på tide å logge av =) lurer dog fortsatt på om han står der alene ved graveyard`en i STV, var tydelig at han var på villspor ihvertfall.. :p

Lenke til kommentar
Hadde en veldig spesiell opplevelse i dag, med en heller orginal character vil jeg si.. ;) Var på tur ned STV, på vei til Booty Bay en tur.. Når jeg passerer graveyard`en nord i STV, oppdager jeg en tauren komme springende mot meg. Han er bare level 3, og har ikke særlig mye til armor/klær på seg - så jeg stopper opp og emoter litt med han.. danser og klemmer litt =)

 

Men hva skjer? joa, fyren flyr rett på meg.. riktignok uten våpen (henger kanskje med at han heller ikke brukte armor/klær?), og denger løs. Jeg er forøvrig lvl 66 ally rogue så det er ikke mye skaden som skjer.. Jeg fortsetter med litt klemming mens han er ivrig opptatt med å denge løs på meg, stort sett misses og 1 damage  :D

 

For å være med på moroa jeg også, finner jeg ut etterhvert at jeg skal ta en liten gouge tilbake, bare for å stunne han litt.. Slår meg jo selvfølgelig ikke at Gouge skillen gjør "bittelittegranne" damage, men selvfølgelig critter jo denne når jeg slår, og tauren karen blir oneshotta så det holder :-)

 

Han resser rimelig fort, og jeg beklager og unnskylder meg så godt jeg kan.. Litt emotes fram og tilbake, og planen blir å eskortere denne stakkars kua sørover mot horde basen, han henger seg på lasset og løper etter. Selvfølgelig aggroer han alt og alle på veien (kanskje ikke så rart siden han bare er lvl3..) Jeg sliter rævva av meg for å holde han i live, men det ender til slutt opp med at han blir oneshotta av en small tiger eller hva det var.. Og han resser på nytt, denne gangen med res sickness :-)

 

Da fant jeg ut at det var på tide å logge av =) lurer dog fortsatt på om han står der alene ved graveyard`en i STV, var tydelig at han var på villspor ihvertfall..  :p

7973484[/snapback]

lol det minner meg om en kamerat av meg.

Han hadde nettopp blitt lvl 8 og tok zeppelin til Grom'gol. Så løpte han så langt han kunne, og maaaange corpse-runs.

 

Endte opp med at jeg måtte hjelpe han med å komme seg tilbake til Durotar :p

Lenke til kommentar
Vel, det er en ting eg ikke kan begripe meg på, og det er folk som prøver seg på meg uten at det nytter.. Eg gikk en liten tur i den plassen som Dvergene og Gnomene begynner på. Veit ikke helt hvorfor ennå, men det rare var at en level 1 Gnome Mage gikk rundt meg og skreiv /spit og /chicken osv. Eg bare ignorerte ham og gikk videre, til han stakk av. Så, en liten stund etterpå, sender noen en Fireball på meg, og det var den samma personen.. Eg skriver bare /sigh, og går videre. Men han gir seg ikke veit du, så da måtte eg bare vise ham hvem som var sjefen, og tok på Retribution Aura (Jeg er en level 31 Blood Elf Paladin), og lot ham angripe meg så mye han ville, uten at eg angrep ham...Til han døde. Men han gav seg ikke veit du.. Han gjorde det samme, om og om igjen, sånn cirka åtte-ti ganger.. :hrm:

Enkelte folk vet ikke når de skal gi seg.. :nei:

7967148[/snapback]

 

er jo gøy det da ^^ hehe

meg og 4-5 andre lvl 15-24 drepte en lvl 60 dwarf paladin som var afk holdt på og dø mange ganger 0_o haha

Lenke til kommentar
Hehe artig historie.. Men det som du beskriver der er så typisk for wow. burde vært en modenhets-test før du fikk lov å spille  :thumbdown:

7908732[/snapback]

Jepp.. hadde det fantes servere med minimums-alder hadde jeg spilt på dem.

20+, 23+ eller noe.. :innocent:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Hehe artig historie.. Men det som du beskriver der er så typisk for wow. burde vært en modenhets-test før du fikk lov å spille  :thumbdown:

7908732[/snapback]

Jepp.. hadde det fantes servere med minimums-alder hadde jeg spilt på dem.

20+, 23+ eller noe.. :innocent:

7983359[/snapback]

 

Alder har absolutt ingenting med hvor moden du er.

 

Edit av moderator: Slutt å kall folk for ting selv om du er uenig. Personangrep tolereres ikke.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Selfølgelig har modenhet noe med alder å gjøre, det har alt med alder å gjøre. Slå opp moden/modenhet i en ordbok hvis du ikke vet hva begrepet betyr. Kort fortalt er det noe man lærer når man er voksen og får livserfaring.

 

Å være moden for alderen derimot, er en annen ting. Det kan man godt være. Kanskje derfor det nettopp heter "... for alderen". Men påstår en at alder har absolutt ingenting med hvor moden du er, da har en misforstått.

Lenke til kommentar

Etter snart to år i wow skal jeg gå så langt til å si følgende.

9 av 10 under 18 oppfører seg mer eller mindre fjolette, og umodne. Faktisk er mange nordmenn blant verstinga her.

1 av 10 over 18 oppfører seg umoden.

 

Spilt på både PvP, PvE og RP PvE.

Mest modne spillerbase finnes på RP PVE realm.

Skal ikke påstå at det er slik overalt, men slik er mine erfaringer.

 

Så, ja helt tilbake siden slutten av 2005 har jeg ønsket meg dedikerte servere med 18 år+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...