Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en 62 mage jeg spurte om han kunne lage en IF portal for en gull.

Så sa han at han ikke hadde regentsa.

Så stakk jeg og kjøpte en Rune of portals.

Så spurte jeg om han kunne lage en nå for runen og en gull.

Så sa han "no you are annoying me"

Så sa jeg "what the hell man! im giving you a gold and a rune for a portal"

Så sa han "I dont wanna! I hate when people try and take advantage and use me"

Så ble jeg ignora.

 

WTF?

Lenke til kommentar
Var en 62 mage jeg spurte om han kunne lage en IF portal for en gull.

Så sa han at han ikke hadde regentsa.

Så stakk jeg og kjøpte en Rune of portals.

Så spurte jeg om han kunne lage en nå for runen og en gull.

Så sa han "no you are annoying me"

Så sa jeg "what the hell man! im giving you a gold and a rune for a portal"

Så sa han "I dont wanna! I hate when people try and take advantage and use me"

Så ble jeg ignora.

 

WTF?

7813352[/snapback]

 

Du er vel typen som spør om summon til Outlands etterpå og? :)

Lenke til kommentar
Hadde en belger på 11-12 år som whispa til meg da jeg var i Westfall om hjelp i DM. Jeg trodde han var norsk siden han skrev så sykt dårlig "norsk"-engelsk, så jeg svarte på norsk da.. Haha! Litt latterlig ettersom det virket som han forsto meg. Snakket med han litt mer etterpå. Har en liten screenie når jeg kommer hjem!

7808300[/snapback]

 

Her er screenen jeg tok!

Lenke til kommentar
Var en 62 mage jeg spurte om han kunne lage en IF portal for en gull.

Så sa han at han ikke hadde regentsa.

Så stakk jeg og kjøpte en Rune of portals.

Så spurte jeg om han kunne lage en nå for runen og en gull.

Så sa han "no you are annoying me"

Så sa jeg "what the hell man! im giving you a gold and a rune for a portal"

Så sa han "I dont wanna! I hate when people try and take advantage and use me"

Så ble jeg ignora.

 

WTF?

7813352[/snapback]

 

Du er vel typen som spør om summon til Outlands etterpå og? :)

7813392[/snapback]

 

Nei, vi har teleport til Shattrah, så trenger ikke summon. :wee:

Lenke til kommentar

Hmm tror faktisk den i går slår det meste jeg har opplevd i wow verden.

 

En RL kamerat av meg spør om vi skal ta en runde i Armory.

Ok er med på den. Jeg setter oss i kø og look for more.

En 39 hunter joiner, så en pally 36 og til slutt en hunter 45.

Kameraten min er mage 39, jeg druid feral 40.

Huntern ber før den siste huntern joinet om å være leder, så han kunne invite.

Jeg bryr meg aldri om å be om å få leder tilbake.

 

På vei til instancet oppdager jeg jo fort at begge hunterne er noobs, dem vil ha Ravager begge to. Prøvde så smått å forklare litt basic stats prinsipper, men dem er bare helt ville etter ravager. På vei til Scarlet blir han 45 huntern helt overkåt på Kang epic øksa han ser på en, ja faktisk en annen hunter..

Oppdager også at Paladinen i gruppa vil ha Ravager. Vel, han kan da ha bruk for den. Tenker med meg selv samme for meg om dem alle needer på den, bryr meg lite.

 

Vi kommer i gang med instancet, huters lar pet tanke noen mobs som var merket for sheeps mens dem selv gjør meele dps..

Paladin helaer ytterst skjeldent så jeg ender opp med å heale meg selv, og hunters flere ganger under tanking.

 

Så kommer vi til Herod, og under fighten healer jeg meg selv da han tar spinning trikset en gang, pga paladin må heale meele hunters..

Herod går ned, Ravager dropper.

Hunter 45 vinner rollen.

Under looting av addsa på slutten dropper faen meg scarlet tabarden. Første gang jeg har sett den droppa.

 

Hva ser jeg?? Paladin roller need...

Ok, jeg er stort sett en snill og grei fyr så jeg sier WTF?? Noe jeg aldri egentlig gjør.

Så sier jeg: You dont need on a Tabard, why the fuck you did that??

 

Svaret som kom: I needed it.

Jeg sier: You dont NEED a Tabard, its a greed item. Like you dont need on a lockbox if it drops! Gimme a better reason why you did it!

 

Svar: I lost on ravager thats why i rolled need.

Da viste jeg at det var nok en drittunge.. :thumbdown:

 

Edit: Sa "Il note your name down so i never group with you again. Worst case of crybaby ive seen ever. If i dont get anything in a fair roll i use need on something else, that all partymembers should have a change to roll on... your kid style, not my style.

 

Tok bilder av allt som et minne.

 

Faktisk begynner jeg selv å få oppfattelsen av at majoriteten av drittunger spiller hunter eller paladin. Siste tiden jeg har lvl opp druiden har det i dem fleste pugs vært spillere fra disse klassene, det har vært mest trøbbel med.

 

(Måtte skrive det her mellom mellom oppgaver på jobben, derfor ble det litt oppdelt)

 

Post ferdig nå.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg møtte også en merkelig fyr her om dagen. Han visste ikke hvordan man skulle få fram quest-menyen engang. Han klarte merkelig nok å invitere meg til gruppa hans, så jeg trodde jo han hadde noenlunde peiling på hva han drev på med. Jeg spurte han så om han har questet "Lost master" i lista si, da svarte han bare "Friends list?". Måtte bare le litt da.

 

Det som var merkelig var at han var level 18, og det virka som om han ikke visste hvordan man skulle få fram quest-lista?! Jeg tror han hadde brukt mye av tida i spillet til å simpelthen slakte diverse monstre, for jeg spurte han hva han gjør og han sa "xp." og fortsatte med "Do you know big monsters?".

 

Jaja, jeg fant ut at han var en litt eldre fyr fra Danmark (han nevnte ikke alderen, men sa han var gammel og har barn). Vi slaktet noen monstre, men klarte ikke å fullføre noen quests. Til slutt ble jeg lei (det var også sent), så jeg brukte hearthstonen for å komme meg til krypinnet mitt. Deretter logga jeg ut. :cry:

Lenke til kommentar

Spiller Alliance normal, så tenkte jeg ville prøve ragefire chasm siden jeg aldri har vært der og fant en brukbar gruppe på papiret ihvertfall.

 

Selvfølgelig var det en bloodelf mage der som ikke var helt god i huet. For det første så brukte han kun AoE på elite mobs når det var kun 2 stykk. Dette brydde jeg meg egentlig lite om siden jeg ikke gadd vente på han og resten av gruppen fortsatte med meg uten at vi savna han. Selvsagt ble han sur når jeg kritiserte bruken hans av AoE fordi det bruker mye mana og generer mye threat.

 

Nærma oss takkarmarbigbadboss elns. Så vi skulle pulle siste gruppa før han, og han sier "I pull" og jeg svarer, "nah, ill do it" og puller 3/5, men seff så charger warrioren og alle 5 kommer. Han gir meg skylda og begynner å spamme at jeg er "noob" osv istedet for å prøve å drepe. Etter et par sekunder, så ser jeg han hopper ut i lavaen og dør. Så priest og warrior dør, så var kun meg og lock igjen levende. Mage og priest lefter gruppa. Meg og lock fikk ihverfall tatt ned "takkarmarbigbadboss".

 

 

Ellers har jeg ikke møtt så mange idioter enda. Selvfølgelig endel nybegynnere oppgjennom tidene, men var jo det selv for en stund siden.

 

Husker også en i guilden min som jeg ble forbanna på etterhvert. Vi levlet ganske likt, så spilte endel med han og vi hjalp hverandre mye. Egentlig en ålreit kar i utgangspunktet og vi kødda og hadde det bra ilag. Spilte ikke så mye instances med han siden han var litt noob og kun dual-wielda som warrior tank.

 

Så vi dro igang SM en dag og gruppa fungerte bra tross alt, så dropper BoP-skjold og spør han om jeg kan få, han trykker need før jeg får svar og han vinner. Samme skjedde i ST senere, da koka det litt i skallen og maser på hvorfor han needer når han aldri bruker skjold i instaces, så sier han at han bruker andre steder(spilt endel med han og aldri sett han har brukt utenfor heller). Et par dager senere finner jeg ut at han hadde lefta guilden fordi jeg hadde "mobbet" han.

Lenke til kommentar

Virker som om en del nye folk har begynt å spille etter jul og TBC. Har ikke noe i mot nye spillere men de kan godt prøve å oppføre seg og eventuelt si at de er nye slik at man kan forklare ting for dem.

 

Var i BFD her om dagen, veldig bra gruppe, litt hissig leder men ellers helt greit. Warrioren våres dc'er ganske tidlig og vi finner en ny en ganske fort. Det tok 10min før han ble kicka, eneste han sa var "follow me" og "hael plz" og need roller alt som dropper. Svarte heller ikke når noen prøvde å snakke til han.

 

Kanskje Blizzard skal sett anbefalt aldergrense til 16år istedet for 12? Siden ok engelskkunsaper og noe vett i huet er greit å ha for å kunne spille wow...

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Kanskje Blizzard skal sett anbefalt aldergrense til 16år istedet for 12? Siden ok engelskkunsaper og noe vett i huet er greit å ha for å kunne spille wow...

7823473[/snapback]

Når folk er under 15 år merker man at de blir litt barnslig, og når de kommer under 14 år er de rett og slett bare plagsomme, og ødlegger for alle andre. (Ja, det finnes unntak)

Lenke til kommentar
Kanskje Blizzard skal sett anbefalt aldergrense til 16år istedet for 12? Siden ok engelskkunsaper og noe vett i huet er greit å ha for å kunne spille wow...

7823473[/snapback]

Når folk er under 15 år merker man at de blir litt barnslig, og når de kommer under 14 år er de rett og slett bare plagsomme, og ødlegger for alle andre. (Ja, det finnes unntak)

7823521[/snapback]

 

Det er faen meg ikke mange

Lenke til kommentar

Mitt ønske er at du kunne sett den fysiske alderen på alle som spilte, ei lita rute ved siden av level og etter navnet i enhver chat :)

 

[1.General][Hordekilerdkdk][12]: OMG RFOL YOUR MOM NOOB!

[1.General][Palaman][14]: NO YOUR MOM

[1.General][Azzkikr][13]: OMG STFU STOP SPMAMIG GENERAL FAG!!

[1.General][Kooldewd][15]: Wlecom to my ignore lolz!!

 

/ignore *<18yr

Lenke til kommentar
Mitt ønske er at du kunne sett den fysiske alderen på alle som spilte, ei lita rute ved siden av level og etter navnet i enhver chat :)

 

[1.General][Hordekilerdkdk][32]: OMG RFOL YOUR MOM NOOB!

[1.General][Palaman][31]: NO YOUR MOM

[1.General][Azzkikr][42]: OMG STFU STOP SPMAMIG GENERAL FAG!!

[1.General][Kooldewd][27]: Wlecom to my ignore lolz!!

 

/ignore *<18yr

7826956[/snapback]

 

Dette er hva de ville skrevet på alder da..

Lenke til kommentar

Har nok vært i partys med mange retarder som looter questitems istedet for å heale, gjøre dps etc.

 

Shadow priester som kommer springende fra å ødelegge alt mens jeg tanker 3-4 mobs og en mage og en warlock gjør dps.

 

"OMG, warrior. TAUNT!1!"

 

Er det noe annet som irriterer meg er det folk som greeder bop items som de ikke kan bruke. "Mye bedre at jeg får solgt det for 50s til vendor enn at warriorn ska få seg ny hjelm"

 

Kan komme med en morsom historie fra guildet mitt. Jeg chatter med en kompis om løst og fast på /w. Mens vi chatter skriver guildmastern at alle som ikke svarer på om de liker guildet vil bli kicket.

Dette for jeg ikke med meg og svarer selvfølgelig ikke, bam, kicket.

Lenke til kommentar

*dunke hodet i bordet*

 

Alle de som over nuker skulle ha få prøvd å tank mens noen prøvde å få aggro. Og ja, greed roll på bops er plagsomt.

 

Hadde enda en opplevelse som jeg fortalte om for litt siden. Var i BFD og har fått erstatta warrioren vår med en mage. Alle forklarer han at vi passer på blue bop's og han er med på det. Aegis Fists dropper (lvl23 blue mail gloves) alle passer og to pallies roller om etterpå. Da går magen like så godt bort plukker opp hanskene og fortsetter som vanlig mens vi står der å gaper. Når noen spør hvorfor han gjorde det svarer han. "OMG noobs ill trade u them, kk?" Så lærer vi han om bop...

 

Styrke!

Lenke til kommentar

Hehe... Minner om meg på min aller første tur i en instance. RFC lvl 13-14 eller noe. Plutselig begynte det å poppe opp vinduer med fine grønne items. Dette hadde en IR venn av meg fortalt om, og gitt meg streng beskjed om å "rolle" på alle slike. Ok, tenkte jeg og trykket på terningene. Gang på gang. Skjønte ikke helt hvorfor alle ble så sinte på meg.

 

Heldigvis tok en av de andre å forklarte meg dealen i /w. :blush:

Lenke til kommentar
Hehe... Minner om meg på min aller første tur i en instance. RFC lvl 13-14 eller noe. Plutselig begynte det å poppe opp vinduer med fine grønne items. Dette hadde en IR venn av meg fortalt om, og gitt meg streng beskjed om å "rolle" på alle slike. Ok, tenkte jeg og trykket på terningene. Gang på gang. Skjønte ikke helt hvorfor alle ble så sinte på meg.

 

Heldigvis tok en av de andre å forklarte meg dealen i /w.  :blush:

7829781[/snapback]

Jeg er selv 13år, men tar meg ikke som barnslig. Den tiden jeg spilte wow gjorde jeg akkurat som dere. Mange av vennene mine spiller WoW å de er barnslige. En samtale jeg hadde ::

 

Han: Plliiiiiss da. Vær med i dm ass ?

Meg : Nei, har ikke tid nå.

Han: Joda! Jeg skyter mora di!

Meg: Prøv

Han: jaja. visst det er sånn du skal være. ROFL STFU

 

helt ulogisk.

Lenke til kommentar
Hehe... Minner om meg på min aller første tur i en instance. RFC lvl 13-14 eller noe. Plutselig begynte det å poppe opp vinduer med fine grønne items. Dette hadde en IR venn av meg fortalt om, og gitt meg streng beskjed om å "rolle" på alle slike. Ok, tenkte jeg og trykket på terningene. Gang på gang. Skjønte ikke helt hvorfor alle ble så sinte på meg.

 

Heldigvis tok en av de andre å forklarte meg dealen i /w.  :blush:

7829781[/snapback]

 

hehe

^^ du lærte vel av det håper jeg :p

 

*tenker etter om jeg har en bra historie på lur^^*

 

*kommer senere* :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...