Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i Armoury i går, hadde med to mages, en 35 og en 40. Ettersom level 40-magen kunne lage bedre vann, skulle han få æren av å lage vann til gruppa.

 

Dette nektet han. I tillegg var han typen aggrohore, og spammet dps før tanken var framme, klagde på å få aggro og krevde healing, selv etter at priesten hadde sagt at han ikke fikk healing pga. manglende vann og treg regen.

 

Den andre magen lagde litt vann, level 40 magen ble sur og bestemte seg for å stikke. Vi konkluderte med at vi ville klare oss bedre uten han, og han bestemte seg for å hevne seg. Han puller tre grupper, blinker tilbake til oss og iceblocker for å wipe oss.

 

Men, takket være god healing og litt offtanking fra Roguens (meg) side, klarte vi oss. Magen ble aggresiv, begynte å skrike før han ble portet ut av instancet.

 

 

Jeg er så vanvittig glad i sånne spillere. :love:

Lenke til kommentar

Spilte med priesten min i Blood Furnace tidligere i uken, og var den eneste healeren. Gruppen bestod av 1xRogue, 1xHunter, 1xMage, 1xWarrior, og meg (Shadow Priest, men healer)

 

Magen var den desidert mest "orginale" spilleren.

 

Hver gang han fikk agro, og mast litt liv skrev han: HEAL!! i party chatten

(Som om jeg ikke viste at jeg skulle heale han, og jeg pleier heller ikke gå rundt å be mager om å gjøre damage ^^)

 

Og når han, eller noen andre dauet, så begynnte han å skrive: RESS!! i party chatten, uansett om jeg var tom for mana, eller om vi slost.

 

Følte på meg at det kom til å bli et stressende run, og da vi endelig kom til første bossen; The Maker, fant magen ut at den skulle pulle bossen, og gjett med hva:

 

å joda, seff sku an pulle med Pyroblast + Fire blast, etterfulgt med Fire ball...

 

Han bare tok på seg Mana shield, og begynte å skrive heal i partychatten. det ble selvfølgelig en wipe. Magen dauet ganske tidlig, og deretter dauet jeg. Da begynte folk å stikke, og jeg fulgte dem...

 

Meerkelig Mage... :S

Lenke til kommentar
lolz da... skjer med sånne folk som dette her? Hadde duell med en mage som var 36 når jeg selv var 31.

 

 

http://img234.imageshack.us/img234/2600/magetardiq8.jpg

7954549[/snapback]

 

Å herregud...

 

Uansett.Begynner å bli lei folk som spammer "summon plzzz111!" med en gang de joiner gruppa. Hadde en sånn i gruppa her om dagen, mage. Anyways, vi skulle til SM lib. Han får desidert mest aggro og jeg healer han mer enn både tank og de andre i partiet til sammenm, MEN han er 3. på damage meters. Det han gjorde var å pulle med fireball for så å frost nova alle mobs (major aggro) og SÅ stå der å melee dem en stund. Whispera meg konstant for å få vite dagger skillen min, da jeg sier jeg har 12 i skill kaller han meg noob...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

I zf gruppe jeg ledet for en stund siden hadde med en hunter (er hunter selv også). Han hadde glemt å skru av aspeckt of the pack, jeg glemmer dette selv noen ganger så jeg ba han veldig høflig om å skru den av.

Ingen svar.

Han fortsetter innover i instacen.

Jeg spør han litt midre høflig om å skru den av.

Ingen svar.

Warrioren begynner å bli ganske pissed og ber han ganske uhøflig om å skru den av :D

Så svarer han endelig etter ca 5 minutter fra banning fra meg og warr: You talking to me

Jeg og warr i kor: Yes god damn it!

Han mens han fortsetter å agroe mobs: What you mean, me do something wrong? (han snakket virkelig sånn)

Meg: TURN OFF ASPECKT OF THE PACK!

Ingen svar

Meg: Lets get a another player that can speak english.

Han: No not kick me i better hunter than you (han var kanskje 7-8 lvler lavere en meg)

*Uninvite*

 

Hvordan han har klart å komme så langt med så dårlig engelsk skjønner jeg ikke :nei:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Han: No not kick me i better hunter than you (han var kanskje 7-8 lvler lavere en meg)

*Uninvite*

7961238[/snapback]

 

Det var sannsynligvis det dårligste argumentet jeg har sett. "Hm, de vil kicke meg fra partiet. Jeg sier at jeg er en bedre hunter enn lederen da får jeg nok bli!"

 

Unnskylde og si at man skal skjerpe seg? Neh..

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe veldig spesielt, men herregud, det må da gå an å ta et hint når noen ikke gidder å svare deg. Jeg jobber med å få opp reputations hos Exodar, og får endel whispers fra lowbies som spør etter hjelp.

7958393[/snapback]

 

Normal folkeskikk å svare.

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe veldig spesielt, men herregud, det må da gå an å ta et hint når noen ikke gidder å svare deg. Jeg jobber med å få opp reputations hos Exodar, og får endel whispers fra lowbies som spør etter hjelp.

7958393[/snapback]

 

Normal folkeskikk å svare.

7961775[/snapback]

 

Enig med den, men.. ingen please og ikke noe særlig god engelsk, sånne som det der orker ikke jeg svare fordi det er ikke vits.

Lenke til kommentar
Skulle jeg ha spurt Complexion om noe lignende hadde jeg brukt noe som:

 

''Hi there, sorry to interrupt your play, but could you please help me do a quest here, it won't take long''.

7962109[/snapback]

 

Hvis noen sier det til meg hjelper jeg dem. Helt seriøst.

 

Samme hvis jeg spør en mage om vann. "Could you please make some water to me if you're not busy?"

 

Aldri legg med plixx/plz når du spør sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...