Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg var i ST engang med priesten min hvor jeg sa før vi startet at jeg MÅTTE gå til et vist tidspunkt uansett hvor i instancen vi var... Noe dem sa var greit. Så etter vi hadde whipet hundre tusen ganger på thrash mobs pga av "leet" rogue så kommer vil til en av de dragene... Det droppen en ring med masse sta og defense som er snadder for warriors! Som da selvfølgelig denne roguen needer på, jeg sier "Why did you need on that? It's warriors prio" han svarer "It's better than my [insert name on a lvl 19 ring]" jeg gjorde en /sigh "Well, it's still warrior prio"... Rougen sa unnskyld og at det ikke skulle gjenta seg. Så kom vi endelig til Shade of Eranikus jeg så på klokken og sa "We gotto make it on the first try bcus I got to leave" vi wipet selvfølgelig og jeg sa at jeg måtte gå "DONT LEAVE!!11!!1 UR A NOOB LEAVER FFS!11!!" Så gikk han å spammet orgrimmar "Diskre is a ninja, never group with him" jeg fikk en del whispers og sa det som det var... Alle sammen gikk med på å ignorere denne roguen.

 

Det verste av alt var at han var i min guild! Jeg hadde forøvrig status som CL, noe han viste... Så når vi var ferdig skrev jeg "Bye [navn], good having you in the guild" Da begynte han å spamma i orgrimmar at han bare tulla xD

Lenke til kommentar
jeg var i ST engang med priesten min hvor jeg sa før vi startet at jeg MÅTTE gå til et vist tidspunkt uansett hvor i instancen vi var... Noe dem sa var greit. Så etter vi hadde whipet hundre tusen ganger på thrash mobs pga av "leet" rogue så kommer vil til en av de dragene... Det droppen en ring med masse sta og defense som er snadder for warriors! Som da selvfølgelig denne roguen needer på, jeg sier "Why did you need on that? It's warriors prio" han svarer "It's better than my [insert name on a lvl 19 ring]" jeg gjorde en /sigh "Well, it's still warrior prio"... Rougen sa unnskyld og at det ikke skulle gjenta seg. Så kom vi endelig til Shade of Eranikus jeg så på klokken og sa "We gotto make it on the first try bcus I got to leave" vi wipet selvfølgelig og jeg sa at jeg måtte gå "DONT LEAVE!!11!!1 UR A NOOB LEAVER FFS!11!!" Så gikk han å spammet orgrimmar "Diskre is a ninja, never group with him" jeg fikk en del whispers og sa det som det var... Alle sammen gikk med på å ignorere denne roguen.

 

Det verste av alt var at han var i min guild! Jeg hadde forøvrig status som CL, noe han viste... Så når vi var ferdig skrev jeg "Bye [navn], good having you in the guild" Da begynte han å spamma i orgrimmar at han bare tulla xD

7906237[/snapback]

Haha, for en type.

 

Hvorfor er det alltid roguene som oppfører seg så retarded? I guilden min er det en 3-4 roguer som er helt utrolige.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at om du er "uheldig" å vandrer forbi en som prøver seg på alt for sterkt monster, og som tilfeldigvis dør, så får du skylden for det?

 

Jeg vandret forbi en lvl 12 som ble most av en lvl 21 lizzard i barrens (meg og navn, ikke gode venner). Nådde verken frem med heal eller bistand før han segnet om og døde. Sef fikk jeg skylden for det, var en totalt noob, idiot etc samt at alle skulle få vite hvor ilojal jeg var slik at ingen vil ha meg i en guild.

 

Er slitsomt av millioner.

Lenke til kommentar
jeg var i ST engang med priesten min hvor jeg sa før vi startet at jeg MÅTTE gå til et vist tidspunkt uansett hvor i instancen vi var... Noe dem sa var greit. Så etter vi hadde whipet hundre tusen ganger på thrash mobs pga av "leet" rogue så kommer vil til en av de dragene... Det droppen en ring med masse sta og defense som er snadder for warriors! Som da selvfølgelig denne roguen needer på, jeg sier "Why did you need on that? It's warriors prio" han svarer "It's better than my [insert name on a lvl 19 ring]" jeg gjorde en /sigh "Well, it's still warrior prio"... Rougen sa unnskyld og at det ikke skulle gjenta seg. Så kom vi endelig til Shade of Eranikus jeg så på klokken og sa "We gotto make it on the first try bcus I got to leave" vi wipet selvfølgelig og jeg sa at jeg måtte gå "DONT LEAVE!!11!!1 UR A NOOB LEAVER FFS!11!!" Så gikk han å spammet orgrimmar "Diskre is a ninja, never group with him" jeg fikk en del whispers og sa det som det var... Alle sammen gikk med på å ignorere denne roguen.

 

Det verste av alt var at han var i min guild! Jeg hadde forøvrig status som CL, noe han viste... Så når vi var ferdig skrev jeg "Bye [navn], good having you in the guild" Da begynte han å spamma i orgrimmar at han bare tulla xD

7906237[/snapback]

Ikke for å beskytte han eller noe på noen som helst måte, men i lowlvl instancer er det falktisk ikke slik at noen classes blir prioritert over andre. Ihvertfall ikke i pugs. En annen ting er at det når folk leaver fordi de ikke hadde nokk tid fra begynnelsen av er veldig irriterene.

Lenke til kommentar
jeg var i ST engang med priesten min hvor jeg sa før vi startet at jeg MÅTTE gå til et vist tidspunkt uansett hvor i instancen vi var... Noe dem sa var greit. Så etter vi hadde whipet hundre tusen ganger på thrash mobs pga av "leet" rogue så kommer vil til en av de dragene... Det droppen en ring med masse sta og defense som er snadder for warriors! Som da selvfølgelig denne roguen needer på, jeg sier "Why did you need on that? It's warriors prio" han svarer "It's better than my [insert name on a lvl 19 ring]" jeg gjorde en /sigh "Well, it's still warrior prio"... Rougen sa unnskyld og at det ikke skulle gjenta seg. Så kom vi endelig til Shade of Eranikus jeg så på klokken og sa "We gotto make it on the first try bcus I got to leave" vi wipet selvfølgelig og jeg sa at jeg måtte gå "DONT LEAVE!!11!!1 UR A NOOB LEAVER FFS!11!!" Så gikk han å spammet orgrimmar "Diskre is a ninja, never group with him" jeg fikk en del whispers og sa det som det var... Alle sammen gikk med på å ignorere denne roguen.

 

Det verste av alt var at han var i min guild! Jeg hadde forøvrig status som CL, noe han viste... Så når vi var ferdig skrev jeg "Bye [navn], good having you in the guild" Da begynte han å spamma i orgrimmar at han bare tulla xD

7906237[/snapback]

Ikke for å beskytte han eller noe på noen som helst måte, men i lowlvl instancer er det falktisk ikke slik at noen classes blir prioritert over andre. Ihvertfall ikke i pugs. En annen ting er at det når folk leaver fordi de ikke hadde nokk tid fra begynnelsen av er veldig irriterene.

7907701[/snapback]

 

Enig, synes egentlig ikke at det var roguen som var idiot her.. Han kunne godt spart seg for å rope at du var ninja derimot.

Lenke til kommentar
jeg var i ST engang med priesten min hvor jeg sa før vi startet at jeg MÅTTE gå til et vist tidspunkt uansett hvor i instancen vi var... Noe dem sa var greit.

*snip*

Ikke for å beskytte han eller noe på noen som helst måte, men i lowlvl instancer er det falktisk ikke slik at noen classes blir prioritert over andre. Ihvertfall ikke i pugs. En annen ting er at det når folk leaver fordi de ikke hadde nokk tid fra begynnelsen av er veldig irriterene.

7907701[/snapback]

 

Enig, synes egentlig ikke at det var roguen som var idiot her.. Han kunne godt spart seg for å rope at du var ninja derimot.

7908110[/snapback]

 

Og en viss prio er det da i low level instancer også.

Er ikke snakk om klasse prioritering, men gear prioritering her.

Warriors SKAL få sta/def gear før rogues, uansett om de er level 10 eller 70.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Jeg gjorde SFK for et par dager siden. Jeg var Undead Priest på omtrent level 22-23, og var i group sammen med to BE paladins, den ene level 23 og den andre 25, og en 18 Undead Warlock. Vi trengte en til, så Warlocken henter fetteren sin, en 42 Undead Rogue, som hjelper oss veldig.

 

I begynnelsen av instancen informerer den ene Blood Elf Paladin'en på level 23 oss om at han trenger greens til å sende til en venn for Disenchanting. Dette er greit så lenge ingen av oss trenger de tingene.

 

Et kvarter or so går smooth sammen med en 42 Rogue, og Paladinen needer på alle greens som ingen trenger, etter å ha omhyggelig spurt med et "u need+" etter hvert green drop. Men etter hvert begynner han å neede på alle tingene rett etter at de droppa uten å spørre oss, cloth ting som vi TRENGTE! Vi gjør han oppmerksom på dette, og han unnskylder seg med tre bokstaver ("sry") og vi fortsetter. Den andre Paladinen på level 25 leaver fordi han må gå, og vi fortsetter uten ham.

 

Vi går gjennom SFK med retard-Paladinen som fortsetter å neede på alt mulig rart, og ender opp med mange greens som han linker i Party-kanalen, et blått 2-hånds våpen og et blått skjold. Roguen spør hvordan han kan bruke 2H sammen med skjold (han brukte til og med 2H fra før) og han blir stum. Jeg og roguen prater sammen i /w og bestemmer oss for å gi ham en sjanse til.

 

Så dropper en blå 2H-øks, og han needer momentant på den, bare fordi han har axe skill. Vi bestemmer oss for at alle sammen needer på den fordi han har masse fra før, og jeg vinner roll. 2 Minutter senere får jeg en aldri så liten whisper.

 

[Han] whispers: hey man i need that axe

[Han] whispers: how much

To [Han]: Offer?

[Han] whispers: i dont have money but i have items

 

Også linker han tusenvis av greens som får meg til å innse hvor mye han har grafset seg i til nå.

 

To [Han]: Look, I'll give it to you for free if you stop needing on everything and behave

[Han] whispers: ok

 

Roguen som booster oss gir oss beskjed om å holde oss langt bak, slik at vi ikke får uønsket aggro. Men denne retarden følger alltid etter roguen, suger inn aggro som en svamp, og tvinger meg til å heale ham, slik at jeg får aggroen. Jeg fader, og roguen tar seg av mobsa. Da begynner retard-paladinen å si at jeg bør være mer forsiktig, som om ninja'ing av alle ting med snodig farge som har droppet hittil ikke hadde vært nok.

 

Så dropper et blått cloth-belte, som både jeg og Warlocken needer på. Og Paladinen da, selvfølgelig :hrm:

Han svarer at han trenger det beltet for Intellect, og at han har et drittbelte fra før. Han sier til og med at vi kan inspecte han. Jadda, jeg trykker på inspect-knappen, muser over beltet, og der ser jeg et greit, grønt mail-belte med +5 str og +3 agi. Men plutselig forsvinner det, og blir erstattet med et stusselig hvitt belte med omtrent 15 armor.

 

Jeg kunne ikke tro hvordan noen kunne være så idiot i huet. Jeg gjorde alle oppmerksomme på dette i /party, og alle LOL'a som bare fæn og kicka ham momentant.

 

Så tok vi et par bosser og jeg fikk noen roflimba skuldre og robe som

bare jeg needa på, som warlocken hadde fra før :cool:

 

Og øksa, den ble vendored :D

50s FTW

Lenke til kommentar

Ikke vondt ment men kanskje tone ned litt forkortelser, vet ikke hvordan det er med andre her men når en historie består av 2 setninger bestående av samtlige 2 eller 3 bokstavers ord blir jeg bare sittende slik :confused:

 

Er ikke så totalt inne på WoW ennå samt at jeg er en hater av forkortelser hele tiden. En av grunnene til at jeg holder meg mye ute av samtaler på felles chaten.

 

Skjønner ikke at folk skal gjøre det så vanskelig.

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment men kanskje tone ned litt forkortelser, vet ikke hvordan det er med andre her men når en historie består av 2 setninger bestående av samtlige 2 eller 3 bokstavers ord blir jeg bare sittende slik  :confused:

 

Er ikke så totalt inne på WoW ennå samt at jeg er en hater av forkortelser hele tiden. En av grunnene til at jeg holder meg mye ute av samtaler på felles chaten.

 

Skjønner ikke at folk skal gjøre det så vanskelig.

7908962[/snapback]

Folk gjør det ikke vanskelig med vilje. De gjør det lettere for dem selv ved å bruke forkortelser. Forkortelsene blir ikke brukt for å irritere spillere som ikke fortår de :p

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...