Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg synnes alle som bor hjemme skulle hatt en hake på navnet sitt, så irriterende når dem må logge for å spise,sove,skole pga foreldrene maser.

 

Det er en drøm å spille med mennesker som bor for seg selv.

18+ i alder og som oppfører seg modent.

 

Det verste jeg vet er

"summon plz " spam når en gruppe formes, vi er ikke født i går og selfølgelig skal vi summone når vi kommer frem. Modene gode spillere vet dette.

 

Og de med trådløst nettverk i sudan som DC på alle bosser.

 

Om en i gruppa leaver pga en wipe og andre følger så kommer dem automatisk på ignore listen, sånne spillere synnes ingen det er morsomt å spille med og man vil ikke ha med dem neste gang.

 

Folk som kjøper og bytter kontoer, kriger som nekter og tanke og mage som ikke vet hva sheep betyr kommer også fort over til en post-it lapp med merknad.

 

Spillere som møter opp uten gems og uten enchants pga de pengene sparer de til T6

 

Spillere som sier, håper staven dropper i raidet så jeg slipper å komme hit igjen

 

GiFe i1 plxxxzzz§!!11!11!1 spam , rofl.lol

 

(ps ,bommet på tråd men den får vel bare stå)

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synnes alle som bor hjemme skulle hatt en hake på navnet sitt, så irriterende når dem må logge for å spise,sove,skole pga foreldrene maser.

 

Det er en drøm å spille med mennesker som bor for seg selv.

18+ i alder og som oppfører seg modent.

 

Det verste jeg vet er

"summon plz " spam når en gruppe formes, vi er ikke født i går og selfølgelig skal vi summone når vi kommer frem. Modene gode spillere vet dette.

 

Og de med trådløst nettverk i sudan som DC på alle bosser.

 

Om en i gruppa leaver pga en wipe og andre følger så kommer dem automatisk på ignore listen, sånne spillere synnes ingen det er morsomt å spille med og man vil ikke ha med dem neste gang.

 

Folk som kjøper og bytter kontoer, kriger som nekter og tanke og mage som ikke vet hva sheep betyr kommer også fort over til en post-it lapp med merknad.

 

Spillere som møter opp uten gems og uten enchants pga de pengene sparer de til T6

 

Spillere som sier, håper staven dropper i raidet så jeg slipper å komme hit igjen

 

GiFe i1 plxxxzzz§!!11!11!1 spam , rofl.lol

 

(ps ,bommet på tråd men den får vel bare stå)

9228685[/snapback]

 

Alt er relativt. Jeg kan forøvrig forsikre deg om at dette er ikke i nærheten av en alder ting, fordi omtrent alt dette har kommet, iallefall til meg, bare kanskje de to siste ukene, og da fra GODT VOKSNE mennesker.

 

-Summon plz- er da iallefall ikke noen alder sak. De (godt) eldre suger mer i engelsk enn vi ''mindreårige'' sånn som det er i dag.

 

Trådløst nettverk? Sudan? Det ligger nok i landet isåfall.

 

Wipe? Uhm, om du wiper gruppa mi tre ganger på rad, så stikker jeg, simple shit. Det tror jeg gjelder mange flere også, iallefall jeg har bedre ting å gjøre enn å kødde rundt med folk som ikke kan spille. Ignore tingen går begge veier.

Konto kjøp/salg er ikke noe mindreårig ting. Kan nevne oppimot kanskje 100 stykker som er godt voksne folk som har solgt konto på serveren jeg spiller på, og for øyeblikket kommer jeg på totalt -ett- tilfelle som involver personer under 18 år.

 

Om folk ikke vil enchante/gemme tinga sine er da vel ikke din business, om de spiller tre ganger så bra som deg burde du iallefall holde kjeft.

 

Siste du nevner, vil jeg bare nevne: Jeg quitta forrige guilden min på grunn av akkurat det. Det var mange av dem. (Og de er 18+ guild..)

 

Nå, til min ide:

 

- Sett en stor stjerne på de som ikke kan snakke forståelig engelsk.

Lenke til kommentar

Det er ikke til å feie under en stol at gruppene man får etter 00:00 er somregel mye bedre. Pga barna har funnet sengen.

De må også spise når foreldrene sier det, de må logge av når foreldrene sier det selv om siste bossen er på 60% De har plutselig ikke gamecard og eier ikke visa. Som oftes går de lei på mainen og spiller masse alter før mainen har noe brukbart gear.

Det er min erfarning med 14-17 gjengen.

 

Det med leave etter wipe er greit men da kan man si at man ikke har lyst til å fortsette pga bla bla og ikke bare leave-hs.

Og om alle hadde leavet på en wipe hadde ikke en eneste person hatt noen tier sett idag.

 

Pugget normal mech idag, wipet på 80% og 60% helt til dem faktisk gadd å høre på en tac som gikk ut på å nuke addsa så bossen, da tok vi den ,alle med 100% hp.

De kunne ha leavet, det så håpløst ut men de gjorde det ikke.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det er ikke til å feie under en stol at gruppene man får etter 00:00 er somregel mye bedre. Pga barna har funnet sengen.

De må også spise når foreldrene sier det, de må logge av når foreldrene sier det selv om siste bossen er på  60% De har plutselig ikke gamecard og eier ikke visa. Som oftes går de lei på mainen og spiller masse alter før mainen har noe brukbart gear.

Det er min erfarning med 14-17 gjengen.

 

Det med leave etter wipe er greit men da kan man si at man ikke har lyst til å fortsette pga bla bla og ikke bare leave-hs.

Og om alle hadde leavet på en wipe hadde ikke en eneste person hatt noen tier sett idag.

9230332[/snapback]

Vel hvis man whiper på 80% på en boss ligger det litt i kortene at dette ikke kommer til og gå.
Lenke til kommentar
Det er ikke til å feie under en stol at gruppene man får etter 00:00 er somregel mye bedre. Pga barna har funnet sengen.

De må også spise når foreldrene sier det, de må logge av når foreldrene sier det selv om siste bossen er på  60% De har plutselig ikke gamecard og eier ikke visa. Som oftes går de lei på mainen og spiller masse alter før mainen har noe brukbart gear.

Det er min erfarning med 14-17 gjengen.

 

Det med leave etter wipe er greit men da kan man si at man ikke har lyst til å fortsette pga bla bla og ikke bare leave-hs.

Og om alle hadde leavet på en wipe hadde ikke en eneste person hatt noen tier sett idag.

 

Pugget normal mech idag,  wipet på 80% og 60%  helt til dem faktisk gadd å høre på en tac som gikk ut på å nuke addsa så bossen, da tok vi den ,alle med 100% hp.

De kunne ha leavet, det så håpløst ut men de gjorde det ikke.

9230332[/snapback]

 

Begynnte å spille når jeg var 14, nå er jeg snart 17, og kjenner meg ikke igjen i noe av det der. :hm:

 

Men så igjen har jeg alltid hatt ett godt guild, i tillegg til godt omdømme (joina jo rett inn i serverfirst guild på Nefarian når jeg fortsatt hadde grønnt jo..), så har ikke hatt verdens største behov for å finne noe pick-up groups.

 

Det med tier-sets så må jeg le litt, det finnes da guilds? Hvis du mener at det du skriver skjer på guildruns ville jeg vurdert om det var verdt å bli værende i guilden?

 

Men ja, gruppene man får etter 00:00 er vel kanskje bedre.

 

Som oftes går de lei på mainen og spiller masse alter før mainen har noe brukbart gear.

 

Dette er smak og behag.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Alt er relativt. Jeg kan forøvrig forsikre deg om at dette er ikke i nærheten av en alder ting, fordi omtrent alt dette har kommet, iallefall til meg, bare kanskje de to siste ukene, og da fra GODT VOKSNE mennesker.

Yeah, right. Du spør ALLE du spiller med om alder? :hmm: Jeg liker ikke å beskylde folk for å skrøne, men når du tar så hardt i så virker det ikke akkurat troverdig.

 

Konto kjøp/salg er ikke noe mindreårig ting. Kan nevne oppimot kanskje 100 stykker som er godt voksne folk som har solgt konto på serveren jeg spiller på, og for øyeblikket kommer jeg på totalt -ett- tilfelle som involver personer under 18 år.

 

Wow, du har faktisk spurt 100 folk om alder. Hvordan visste du at de hadde kjøpt/solgt? Har du en liste å gå etter? Eller har du spurt ALLE du ser og skrevet ned resultatene? :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ser dette på wow-europe forumet også. Hver gang temaet alder kommer opp, så er det en haug med "but i has meat a lott of unmature adults!".

 

Virker som enkelte mindreårige rett og slett ikke takler sannheten. Sannheten er at modenhet og alder henger sammen. Ingen sier at DU er lite moden, men bare at jo yngre man er, jo større er sjansen for at man er mindre moden. Hvis noen nekter for det, så bør de ta et kurs i elementær logikk.

Lenke til kommentar

Ja jeg spør alltid om hvilket land dem kommer fra og alder når jeg er i en gruppe.

Og det med bytte kontoer finner jeg ut med at :

1: lvl 70 5 epic og lurer på hvor FP er i 2-3 land.

2: "im not used to play mage,so dont ask me to do mage things"

3: folk i kontaktlista mi jeg skriver til svarer "who are you" plutselig.

4: Jeg vet om 7 i RL som har byttet kontoer med hverandre.

5: Jeg ser det er mange kontoer på nettet

6: Noen er så dårlige at det ser ut som dem har powerlevlet og det går for det samme.

Det skal ikke mye til før man lukter lunten.

Nå skriver jeg faktisk "are you the real "navn" /owner? før jeg snakker med folk i vennelista. 9/10 ganger er det en venn/bror osv.

Kanskje jeg er uheldig med serverene.

Vi behøver egentlig ikke diskutere dette, jeg er iallefall 23 og ikke møtt noen eldre på min nye server.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...