Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

PgUp skrev (5 minutter siden):

Tesla vil falle. Bitcoin også. Men bitcoin har gått i disse syklusene gang på gang, så ikke så unormalt det. 

Oppgangen til bitcoin skyldes i hovedsak av at amerikanere er livredd for at dollaren skal falle i verdi nå som biden er innsatt som president, så hva som kommer til å skje med den er vanskelig å spå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
freddy85 skrev (Akkurat nå):

Oppgangen til bitcoin skyldes i hovedsak av at amerikanere er livredd for at dollaren skal falle i verdi nå som biden er innsatt som president, så hva som kommer til å skje med den er vanskelig å spå.

Bitcoin går i sykluser. Det stiger og krasjer men ender alltid på en høyere topp neste syklus. Bitcoin har steget nå primært fordi wallstreet har fått øynene opp. 

Amerikanere er ikke redde for Biden. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (8 minutter siden):

Oppgangen til bitcoin skyldes i hovedsak av at amerikanere er livredd for at dollaren skal falle i verdi nå som biden er innsatt som president, så hva som kommer til å skje med den er vanskelig å spå.

Hvorfor skulle de være redde for det? Merkelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, PgUp said:

Hvorfor skulle de være redde for det? Merkelig. 

Vel, over 30 % av all $ skapt noensinne "oppstod" i 2020... Jeg tror nok at så lite som 1 av 100 "på gata" , kanskje mindre, i det hele tatt forstår hvor ekstreme tiltak og manipulasjoner i markedet sentralbankene foretok i 2020. Skulle et nytt fall komme er handlingsrommet kraftig begrenset siden de har printet som crazy i lang tid og styringsrenten er på 0.00 %. Det er et farlig marked vi har nå, jeg trader en del selv, men det er ekstremt volatilitet ute og går, på godt og vondt. Men klart de store trader som gale når FED er deres babysitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kremt skrev (39 minutter siden):

Vel, over 30 % av all $ skapt noensinne "oppstod" i 2020... Jeg tror nok at så lite som 1 av 100 "på gata" , kanskje mindre, i det hele tatt forstår hvor ekstreme tiltak og manipulasjoner i markedet sentralbankene foretok i 2020. Skulle et nytt fall komme er handlingsrommet kraftig begrenset siden de har printet som crazy i lang tid og styringsrenten er på 0.00 %. Det er et farlig marked vi har nå, jeg trader en del selv, men det er ekstremt volatilitet ute og går, på godt og vondt. Men klart de store trader som gale når FED er deres babysitter.

Hadde vært interessant å se dette mot andre valutaer. Tviler vel egentlig på at dollaren kommer til å falle så mye i verdi. Men at aksjer har blitt pumpet unaturlig mye stemmer nok. 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (1 time siden):

Bitcoin går i sykluser. Det stiger og krasjer men ender alltid på en høyere topp neste syklus. Bitcoin har steget nå primært fordi wallstreet har fått øynene opp. 

Amerikanere er ikke redde for Biden. 

 

Nei 70000000 millioner amerikanere stemte på Trump og det er en stor frykt for at den amerikanske dollaren skal falle i verdi som gjør at mange investere i bitcoin, jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå for hjernevaska nordenn men det er fakta.

Lenke til kommentar
freddy85 skrev (17 minutter siden):

Nei 70000000 millioner amerikanere stemte på Trump og det er en stor frykt for at den amerikanske dollaren skal falle i verdi som gjør at mange investere i bitcoin, jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå for hjernevaska nordenn men det er fakta.

Vil heller tro at de fleste som investerer i Bitcoin nå, gjør dette i full FOMO, og i håp om rask, høy avkastning. En så lenge har Bitcoin få til ingen bruksområder for den vanlige person, og det er bare fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (1 time siden):

Nei 70000000 millioner amerikanere stemte på Trump og det er en stor frykt for at den amerikanske dollaren skal falle i verdi som gjør at mange investere i bitcoin, jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå for hjernevaska nordenn men det er fakta.

Tror sannsynligheten er litt større for at Bitcoin faller i verdi enn dollar ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...