Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DaniNichi skrev (6 timer siden):

Pleier alltid handle på røde dager, stod over idag..Er et eller annet som lusker rundt i mørket nå, føler en krasj vil nærme seg i takt med covid gir slipp..Realiteten vil slå innover folk med tanke på senskadene av å stenge ned hele økonomier..

Jeg har trodd dette siden sen-sommer, men økonomien ser jo bare ut til å fortsette og fortsette.

Lenke til kommentar
IceBlitz skrev (6 timer siden):

Hva er egentlig årsaken til dette stupet? Røde dager i 9 dager på rad nå. Og dagen i dag er den verste. Alle mine aksjer har stupt 20%, premarket, men hentet seg inn igjen litt nå siste timen.

Noen spesiell utløser? (har bare aksjer i USA).

Bare å selge morroa med Trump og gratis penger fra FED er over.

Dere med Ark og Tesla ligger vel nå og griner i fosterstilling.

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
kremt skrev (6 minutter siden):

Sinnsyk opphenting i dagens handel, særlig tech. Nesten så dagen er i pluss. Mange var over 10 % ned. Mistenker en eller annen form for stimulus har truffet markedet når fed/president ser at det går nedover. Høye stock prices = tegn på god økonomi ifølge fed logikk.

Bull trap https://www.investopedia.com/terms/b/bulltrap.asp

 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Kryptodebunker said:

Tvilsomt. Vi skal ned å teste mars 2020 nivåene.

Jeg føler ikke at dette er en "buy-the-dip" scenario. Men NYSE skal vel videre opp, det følger vel kurven med hjemløse i LA.... Lady Gaga sin dogwalker ble nettopp skutt 4 ganger i brystet og to av hennes french bulldogs stjålet. Dette på Sunset Boulevard. Totalt urelatert, men det er skremmende tider vi lever i. $10-15 million LA mansions og like utenfor er det stappfullt med telt og gamle RVs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kremt skrev (5 minutter siden):

Jeg føler ikke at dette er en "buy-the-dip" scenario. Men NYSE skal vel videre opp, det følger vel kurven med hjemløse i LA.... Lady Gaga sin dogwalker ble nettopp skutt 4 ganger i brystet og to av hennes french bulldogs stjålet. Dette på Sunset Boulevard. Totalt urelatert, men det er skremmende tider vi lever i. $10-15 million LA mansions og like utenfor er det stappfullt med telt og gamle RVs.

Ja det er syke tilstander!

 

For min del tar jeg safe kortet å flytter til sparekonto. Fond og alt. Dette kan(les kan) bli veldig stygt. Kan alltids kjøpe meg inn igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kremt skrev (1 minutt siden):

Jeg føler ikke at dette er en "buy-the-dip" scenario. Men NYSE skal vel videre opp, det følger vel kurven med hjemløse i LA.... Lady Gaga sin dogwalker ble nettopp skutt 4 ganger i brystet og to av hennes french bulldogs stjålet. Dette på Sunset Boulevard. Totalt urelatert, men det er skremmende tider vi lever i. $10-15 million LA mansions og like utenfor er det stappfullt med telt og gamle RVs.

Ja det er en skjør balanse en dag får vanlige folk nok. Hver skattebetaler i USA betaler lønna til ansatte på McDonalds og Walmart som går med milliard overskudd. Kapitalismen vi har nå er kvalm. Jeg er ikke kommunist på noen måte men noe må gjøres med det nåværende systemet som ikke fungerer. Verken for skattebetalerne, miljøet eller dyrene.

 

 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...