Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Om det er lurt å være med videre nå er jeg veldig usikker på og vurderer å selge meg ut for å ikke risikere tap dersom spillet skulle floppe. Uansett. Forbanna irriterende at jeg ikke holdt meg til min egen plan. Da hadde jeg sittet med en pen avkastning nå :(

Jeg har sittet ganske tungt lastet lenge nå og nedturen og uvissheten rundt salg tok meg litt på senga. Etter melding fra Funcom at de har lagt til en ny RP-server og at tre av serverne står som fulle og at de har kommet med en nyhet om månedlige oppdateringer, så er jeg mindre beskymret. Kursen nå er rett og slett for lav. Du får ikke noen solide tall før 10. august.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Funcom-kursen holder seg lav i et par uker til, til jeg får lønning. Hadde vært fint å snittet seg ned litt, fordi det er ikke et snev av tvil i min sjel om at kursen skal opp.

Solgte meg ut i panikk på 11.2 her om dagen..kjøpte på 8kr i 2008.

I dag testa jeg nordnet + app og kjørte på med aksjer for 2000kr til 12.45 (gikk ned rett etterpå). :p

Lenke til kommentar

Håper Funcom-kursen holder seg lav i et par uker til, til jeg får lønning. Hadde vært fint å snittet seg ned litt, fordi det er ikke et snev av tvil i min sjel om at kursen skal opp.

Solgte meg ut i panikk på 11.2 her om dagen..kjøpte på 8kr i 2008.

I dag testa jeg nordnet + app og kjørte på med aksjer for 2000kr til 12.45 (gikk ned rett etterpå). :p

 

:p Ja, er mye panikksalg i Funcom-askjen. Derfor den er så morsom å følge også, haha.

Lenke til kommentar

Litt overrasket over at Funcom-aksjen synker dagen etter at selskapet tross alt kommer med gode nyheter. At de må sette i gang flere servere for å håndtere den økende mengden spillere er jo et godt tegn. Noen andre som vet omtrent hvorda spillet går nå? Om mange kjøper det? Virker som om det ligger på flere best-selger lister.

Lenke til kommentar

@janingar såvidt jeg kan se, så er omtalen i pressen ganske god, men enda bedre fra brukerne. Det har 8,7 på metacritic.com, 8,8 fra mmorpg.com og 7,9 på gamespot.com i user ratings. Salget tror jeg er litt lavere enn forventet, men med såpass gode tilbakemeldinger fra spillere tror jeg de vil holde bra på spillerne, spes etter at de sa de ville komme med månedlige oppdateringer.

Lenke til kommentar

Mange som ikke har lært etter Funcom-raset etter AoC-fiaskoen, ser jeg. Selv kjøpe jeg for 3 kr for 3,5 år siden, men solgte meg ut i god tid før lansering. Traff ikke toppen på 24 kr, ble salg på 18,50 kr, men er likevel godt fornøyd med tanke på det som har skjedd i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg ser veldig mange som stoler blindt på at denne aksjen skal mangedobles.

 

Den var vel nede i ca. 2,50 kr, så i forhold til det ble den neste tidoblet. Men at den skal mangedobles ut fra dagens kurs, det er helt klart en sjanse å ta å tro det.

 

Det er veldig mange som hyper denne aksjen på diverse fora, og grunnen er selvsagt at de sitter med aksjer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...