Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pengene blir bare reservert, de har ikke fått en krone, men banken har låst beløpet i kontoen din.

 

Abryter du handelen blir pengene "låst opp" igjen.

 

|edit| Og ang. prisen til lefdal så synes jeg det er bra, irriterer meg grønn over at folk alltid skal presse priser. Til 2500kr tjener en butikk under 50kr, og da har man frakt, leie, lønn til ansatte etc etc utenom. Synes det er bra de satt prisen opp da denne priskrigen er helt idiotisk og ødeleggende for markedet.

Endret av Allfather
Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg avbryte handelen da? Har jo ingen konto der, siden jeg ikke har brukernavn eller passord.. Men kanskje ingen handlen er gjennomført siden jeg ikke fikk en bekreftningsmail?

 

Edit: Når jeg går inn der nå kan jeg ikke logge inn, for jeg har ikke noe passord, det er heller ikke noe sted å registrere seg. Og i handlekurven ligger Wii'en.. Lurer på om jeg fikk fullført saken, da..

 

Dette her begynner å gjøre meg så sykt forbanna..

 

Noen som vet om noen butikker har fått inn idag? Nintendo sa jo slutten av uken..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Hei

 

 

 

Din ordre på Nintendo Wii må dessverre kanselleres da vi ikke har flere igjen av denne maskinen. Vi hadde noen få maskiner i morges, disse ble solgt ut før kl 10 og jeg fjernet da Nintendo Wii fra sidene våres. Det jeg da er veldig interessert i å vite er hvordan du da har fått bestilt maskinen? Du er ikke alene om å ha fått det til, men den skulle ikke synes på nettet etter kl 10 i dag og din ordre har vi registrert i god tid etter det. Gikk du inn via en link? Er veldig nyttig for oss å evt hvite hvordan dette skjedde.

 

 

 

Nok en gang beklager.

 

 

 

Med vennlig hilsen

 

Spaceworld kundeservice

 

 

 

Returadresse:

 

Spaceworld Norge AS v/kundeservice

 

Bertrand Narvesensvei 2

 

P.B 6219 Etterstad

 

0603 Oslo

 

 

 

 

 

F*** i d**********

 

Typisk!

Lenke til kommentar
Fikk min Wii hos Edwig leketøysbutikk på Gunerius i Oslo i dag :-))) Den eneste de fikk inn denne leveransen såvidt jeg husker, jeg var nr. 1 på venteliste :-D

7751174[/snapback]

 

GJETT hvem som er nr. 2 på den listen.

 

(retorisk spørsmål)

 

 

 

Jaja. Er opptatt med flytting likevel.

Lenke til kommentar

var på ski idag for å få tak i wii...

Kom først til Ebgames:

"Hei, har dere fått inn wii i dag, kan jeg kjøpe en?"

"ja det har vi :), forhåndsbestillt?"

"nei....?"

"kom tilbake i mars!"

 

Spaceworld:

"kan jeg få kjøpe en wii?"

"selvfølgelig, forhåndsbestillt?"

"nei......!?"

"da kan du ikke det nei...."

 

Expert:

"Wii?"

"Nei, alt vi fikk inn i dag har gått ut til folk som hadde forhåndsbestillt"

 

Må si meg skuffet iom at han karen på spaceworld kundeservice betrygga meg med at butikkene fikk inn i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...