Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forstår meg ikke på norge. Vi vasser i penger og olje men wii klarer vi ikke å hale i land....

7842982[/snapback]

 

Det at vi "vasser i penger" er vel grunnen til at Wii går som varmt hvetebrød her i landet. Det er så mange som har råd og vil ha den at de rett og slett ikke klarer å produsere nok med gjeldende landsprioriteringer.

Lenke til kommentar
Det er ikke bundle. Bare konsollen, ifølge sida. Og da er det jo ran ved høylys dag. Du skal være bra desperat for å betale den prisen...

7842881[/snapback]

Ikke riktig:

 

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46

 

Dette er:

 

1 Wii

2 Wiimotes

2 Nunchucks

1 Wii Sports

1 Zelda TP

 

Pris: 3995,-

 

EDIT: Linken ovenfor ligger på forsiden. MEN, om man søker på "Wii", så får man denne opp:

 

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...alogCategoryID=

 

Noe som jeg er helt enig i er ran :-). Skal ta kontakt med lefdal og se om de klarer å få den fjernet, da jeg tviler på at dette er gjort med vilje. Isåfall - hvorfor ha et enda bedre tilbud på forsiden?

Lenke til kommentar
Jeg forstår meg ikke på norge. Vi vasser i penger og olje men wii klarer vi ikke å hale i land....

7842982[/snapback]

 

Har da ikke noe med at vi vasser i penger. Nintendo gir ut konsoller til de landa som selger mest. Norge er ikke dem som selger mest av nintendo, så derfor får vi mindre.

Lenke til kommentar

Det hadde ikkje vert passende med ein egen tråd der folk kan raportere inn om butikker som dei har vert innom som har wii inne akuratt no sånn at vi kunne fått opp ein god oversiktelig liste for dei som leter ? Selfølgelig med ein trådstarter som oppdaterer lista kontunerlig når det blir reportert at ein butikk er utsolgt eller får på lager.

Lenke til kommentar
Merkelig.

 

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...WgAAAEO2aE03xii

 

Denne linken sier 3999 for bare maskinen. Kan ikke se at det følger med noe.

7843089[/snapback]

Og hvor fant du denne linken da?

7843682[/snapback]

Som jeg skrev litt lengre opp så ligger denne faktisk ute på lefdal sin kategori "wii". Samtidig som bundle-pakken ligger på forsiden til samme pris. Men prisen er jo uansett ikke reell og satt opp slik med vilje :).

Lenke til kommentar

Elkjøp og lefdal har samme eier. Nettbutikkene er 2 forskjellige butikker, så lefdal.com kan fint ha på lager selv om elkjop.no ikke har.

 

MEN.

 

Elkjøp Storo i oslo har nå 1 Wii på lager, som vi har hatt inne til service. Den ble levert inn med "ødelagt wiimote", men verkstedet har testet og ikke funnet noen feil, mao er den som ny.

 

Så 1 Wii på lager på Storo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...