Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Som jeg sa, presisjonen er høy, problemet ligger i å bruke wiimoten til å snu deg. Noen får det sikkert til før eller siden, men så langt er det knotete.

 

Snu seg? Hva mener du? Har jo en analog stikke i andre hånda da, med knapper her og der. Dessuten har man knapp under wiimoten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snu seg? Hva mener du? Har jo en analog stikke i andre hånda da, med knapper her og der. Dessuten har man knapp under wiimoten.

7748633[/snapback]

I GoW og Halo snur man seg med samme stikke som man sikter, samtidig som man beveger seg sidelengs med den andre stikka. Dette blir som musen og tastaturet på en PC. Man snur seg altså med samme stikke som man sikter, noe som gir kontroll :) Gjør man det samme med Wiimotesn blir det fort kronglete. Man må alltid peke på TVen, og bruke kantene på skjermen (sensorområdet) til å snu seg. Dette kronglete slik jeg føler det når jeg spiller. Det blir ikke responsivt nok.

 

Men det er ikke verdens ende. Som sagt, det er mulig Call of Duty og RedSteel bare ikke har spikret det enda, eller at det er jeg som er for vant med de gamle metodene ;)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
OT, men var på Elkjøp Lørenskog idag, og så at de solgte Wiimote til 595 kr?!?!

7749505[/snapback]

 

Det var ikke Wii Play da? Det har jeg fortsatt ikke fått tak i.. grrr

7749664[/snapback]

 

Nei, det var kun wiimote. Wii play er vel bortimot umulig å få tak i, i Norge tror jeg. Lurer på hvordan de forsvarer den prisen. Spesielt siden det fins flust av wiimotes overalt. Husker jeg kjøpte wiimote for 399 (det den bør koste) på Narvesen (Ram&Rom, tror jeg det heter) på byporten.

 

595 for en kontroller er altfor mye. Spesielt når man må kjøpe nunchuk til 300 kr itillegg. Det er jo nesten 1000 kr for en jævla kontroller?!?!

Endret av dracula
Lenke til kommentar
Betalte ca 420 for zelda med frakt på playx

7750548[/snapback]

 

Men da har du kanskje ikke inkludert moms og tollavgift som du trolig må betale når pakken kommer fra Danmark!... Egentlig litt småsleipt av dem :thumbdown:

 

Fra playx.no:

 

playx.no har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge.

Fraktprisen er merket for hvert produkt. Vi merker hver pakke med vareverdi ekskl. Fraktkostnader slik at du vil få varene rett til din leveringsadresse. Våre priser gjelder FOB Frederikshavn. Ved betaling av frakten sender vi pakken din leveringsadresse. Ved vareverdi over kr 200,- ekskl. Frakt må du selv sørge for å betale moms til norske myndigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...