Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elkjøp ansatte på Stormarkedet på Jessheim sa det var lite trolig at det ville bli flere Nintendo Wii før julaften når vi stod der ute i kø... Men syntes det virker litt lenge mellom release og neste levering om dette skal være sant.

7474840[/snapback]

 

Fikk du ikke tak i Wii? Eller? Hadde du vært på Elkjøp på Kongsvinger før kl 10.00 på fredag hadde du fått ditt vidunder der :) Den siste ble ikke solgt før da :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til elkjop og lefdal her en dag og de visste ikke når neste levering ville komme

Jeg har vært rundt å spurt litt i dag selv i forbindelse meg julehandelen. Svaret er generelt at ingen vet når de kommer, men det virker som noen vil få minst en forsendelse før jul, men at dette bare gjelder de store butikkene.

 

Skal vi tro Komplett's historie på Wii-datoer og deres utsettelser ser det ut til at det kommer maskiner 15. desember og 21. desember. Om dette gjelder de store kjedene blir naturligvis ren spekulasjon. I fjor mener jeg det kom en XBox 360 batch omtrent en uke etter det første. Jeg sikret meg i allefal en maskin med 15 min venting utenfor en elkjøp! Var egentlig ganske koselig, men du og du for en merkelig forsamling ;P

 

Forøvrig avbestilte jeg Wii da jeg fant ut at det ville være umulig å få maskinen før juleferien, selv om Komplett opprinnelig viste leveringsdato på min maskin til 8. des. Da orker ikke jeg å vente, og kommer de ikke til Elkjøp innen den 19. venter jeg til til vinterferien før jeg kjøper. Må være frustrerende å være butikker og hanskes med dette. De går sikkert glipp av hundretusner ved å ikke ha maskinen inne i det implusive førjulstresset...

Lenke til kommentar
Kan i hvertfall bekrefte at på hovedlageret til Expert så har vi i dag/i går fått inn haugevis med nye wii-motes/nunchuks og m.m.

7489327[/snapback]

Går disse rett ut i butikkene eller? Folk skriker jo etter ekstra Wiimotes.

 

Tåpelig at Nintendo som skryter så sinnssykt av hvordan man skal spille sammen ikke sørger for at det er nok Wiimotes... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...