Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Vel, sammenligner du Nintendo sin og den billige dritten så vil det nok være forskjell..

7788735[/snapback]

 

Billige dritten? Snakk om å være arrogant. Hvor mye tror du nintendo sin koster da? Man betaler faktisk for navnet nintendo. Akkurat som man betaler for nike og alt annen merkevare. Skjerp deg!

7790108[/snapback]

 

Vel - det stemmer nok at kabelindustrien har tjent seg rik på placebo-effekten og propoganda, men jeg tror nok at du dessverre ikke helt peiling på klær. :)

7790353[/snapback]

 

hæ? Hva har klær med dette å gjøre?

7790398[/snapback]

 

Du brukte «Nike og alt annen merkevare» som eksempel. Det er nok en litt annen sak når vi beveger oss over på andre tema, så jeg følte at det var et litt svakt argument.

Endret av Luff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok Nintendo hadde forventet at salget og etterspørselen skulle gå ned noe etter julesesongen. Men det ser jo ut som om det holder seg like høyt (utrolig nok) Og vi wii-eiere går en fin tid i møte :D Spørsmålet er når det roer seg, hvor mye de selger. Om de klarer målet sitt på 6 millioner til slutten av finansåret så har de jo nesten tatt igjen Microsoft! (Microsoft selger jo seff mer til den tid, men tenker nå på antall solgt iløpet av tid fra release)

 

Hva som skjer med ps3 er jo også spennende, om de ikke får opp salget kan de jo risikere å miste store deler av markedet til Nintendo og Microsoft. Og vi får en helt annen situasjon enn i forrige generasjon

7787937[/snapback]

 

Tror nok ps3 kom for seint og blei for dyr dessverre. Dessuten har den blueray, som folk ikke vil ha. Så vil nok bli nintendo og microsoft som står igjen. Og jeg syntes de er en bra mix jeg. Personligt skal jeg ha en xbox360 så fort de kommer med HDMI støtte. Så kan jeg spille HD spill på den og kose med med wii'en :love:

7788002[/snapback]

 

Hvorfor kan du ikke spille i HD i dag da?

Lenke til kommentar
Tror nok Nintendo hadde forventet at salget og etterspørselen skulle gå ned noe etter julesesongen. Men det ser jo ut som om det holder seg like høyt (utrolig nok) Og vi wii-eiere går en fin tid i møte :D Spørsmålet er når det roer seg, hvor mye de selger. Om de klarer målet sitt på 6 millioner til slutten av finansåret så har de jo nesten tatt igjen Microsoft! (Microsoft selger jo seff mer til den tid, men tenker nå på antall solgt iløpet av tid fra release)

 

Hva som skjer med ps3 er jo også spennende, om de ikke får opp salget kan de jo risikere å miste store deler av markedet til Nintendo og Microsoft. Og vi får en helt annen situasjon enn i forrige generasjon

7787937[/snapback]

 

Tror nok ps3 kom for seint og blei for dyr dessverre. Dessuten har den blueray, som folk ikke vil ha. Så vil nok bli nintendo og microsoft som står igjen. Og jeg syntes de er en bra mix jeg. Personligt skal jeg ha en xbox360 så fort de kommer med HDMI støtte. Så kan jeg spille HD spill på den og kose med med wii'en :love:

7788002[/snapback]

 

Hvorfor kan du ikke spille i HD i dag da?

7790509[/snapback]

 

fordi jeg ikke har noen ledige component innganger og vil dessuten ha HDMI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...