Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snip

7760945[/snapback]

Takk igjen. :)

7762602[/snapback]

Bare hyggelig :) Begynner nesten å tro at jeg kanskje skulle tatt det istedet for Rayman.. Menmen, har jo ikke akkurat spillt lenge :)

 

Om det er tørke i hyllene hos dere, kan man som sagt kjøpe Zelda for 528,- inkl. porto fra absoluttspill.no.. Meget rask levering, de har den inne på lageret (tror jeg), og knakanes god service :)

 

:w00t:

Lenke til kommentar
De hadde ikke zelda, så jeg raska med meg tony hawk som de bare hadde to igjenn av.

7761733[/snapback]

Du var på Megastore, eller? :)

 

Nei, de hadde ikke Zelda.. Men om du er keen på Zelda (noe du sikkert er) så selger absoluttspill.no det til 499 + frakt på 29 kr.. 528,- totalt :)

7762254[/snapback]

 

 

Jepp var der, hvis du ser posten litt lengre ned enn din der du sier hvor man kunne få wii i dag er det en kjempe takk til deg ;)

 

Var ikke noe stress å få tak i zelda, gikk bare litt ned i gata, og fikk det til 550kr

Lenke til kommentar
Uflaks uflaks og mer uflaks. Hele gårsdagen gikk med på flytting, så selv om jeg var i gåavstand til Free Record shop'en hele dagen hadde jeg ikke anledning til å dra innom. Blah. Får ringe og spørre i morgen tidlig om de har noen igjen, men jeg tviler sterkt.

7768870[/snapback]

Tviler sterkt på at de har noen inne..

 

Men du kan jo også skjekke den butikken som er 100 meter unna, også en FRS.. De skulle få inn 20 :)

Lenke til kommentar
Pleier ikke Free Record megastore å ha åpent på søndager da? Da slipper du å vente til i morgen.

7769096[/snapback]

 

Du er en prins! Jeg ringte bort og fant til min glede ut at de hadde én igjen! 10 minutter senere braste jeg inn døra og kjøpte den samt Warioware.

 

I kveld skal jeg ha det gøy ;)

 

Tusen takk Billy_Bob og Haakon*!

post-82711-1169402006_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du er en prins! Jeg ringte bort og fant til min glede ut at de hadde én igjen! 10 minutter senere braste jeg inn døra og kjøpte den samt Warioware.

 

I kveld skal jeg ha det gøy ;)

 

Tusen takk Billy_Bob og Haakon*!

7769869[/snapback]

 

Gratulere med nyinvesteringen, og kos deg skikkelig med den, kan love deg det er morro med Wii.

 

Ah bringer minner tilbake til en kald desember kveld 2006 (8 desember for de som ikke tok den) når jeg i sitrende spenning åpnet den lille esken og slapp den lille ut (nei, ikke tenk perverst nå). Aldri har en konsoll gitt meg så meget stor glede, N64 klarte det nesten i sin tid, PS2 klarte det ikke men Wii har klart det.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå man får tak i hvis man er på rette tidspunket.

Vet ikke med elkjøp, men Expert får iallefall ikke Nintendo ting før litt uttpå dagen... ala 12-14..

Men samtidig får de veldig få, siden Expert ikke akkurat er kjent for å satse på spill..

7774398[/snapback]

 

Grunnen til at expert ikke har wii er at en av de store mellomstore sendingene ble feilsendt. En annen grunn til at expert aldri har maskiner til mannen i gata er at de forhåndsreserverer, noe som er ganske teit.

Lenke til kommentar
Kan nevne at jeg fikk min wii fra gamezone i dag (bestilt 31 august) så viss noen sitter på en ordre fra dem kanskje dem har flere på vei inn.

7782436[/snapback]

 

Det lover jo godt :nei:

 

Bestilte min hos Gamezone 15 Januar, det blir vel levering til sommeren engang.

 

Alle dere som tipser om konsoller - fortsett! Ser ut som om jeg trenger dere, har en sønn som skal få en til bursdagen rundt midten av februar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...