Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være vanskelig, men jeg sier veninner om jenter jeg kjenner, som jeg ikke vanligvis er med :p

8621444[/snapback]

 

Korrekt.

 

Jeg skreiv jo ikke livshistorien vår da, 1 grunn er at jeg ikke skal dele mer av mitt liv på noen nettsteder, nr 2 ; Jeg orka ikke skrive.

 

Hun er en kapabel kjærste som jeg har drevet med før - finne på noe - som feks en date - som en utvikling

Lenke til kommentar
Har ei som har lyst til å være sammen med meg, hun er hot. Men løs ;) Skryter nærmest av at hun kan våkne opp hos andre fyrer etter en tur på fylla.... LIITE fristende ;) Måtte bare få sagt det et sted :p

8623275[/snapback]

 

Så lenge hun er trofast mot deg, så er det vel ikke noe problem?

Lenke til kommentar

Er vanskelig å stole på løse jenter, man vet aldri hva de finner på. Hadde en venninne som var rimelig hot og digga utenlandske gutter, men hun elsket å feste og drikke og være løs mot de fleste utenlandske gutter. Har selv rotet med ho og tenkte på om det kunne bli noe mellom oss, men hun byttet kjærester ganske ofte, så gjorde det beste og holdt meg unna. Kan vel konkludere med at jeg kuttet ut kontakten etter hun løy til meg og..

Lenke til kommentar

Tenker jeg lager et lite innlegg her isteden for en stor tråd full av morsomheter og spam,

 

Vel over til saken, jeg får besøk, eller, jeg skal hente ei dame som kommer til meg ikveld. Og jeg har ingen anelse om hvordan det skal gå. Rommet mitt ser ikke ut og jeg MÅ rydde, det veit jeg jo. Men, jeg har liksom ikke stoler til begge to. Uten at det blir dumt. Jeg har jo en sofa. Men den er liksom ikkenoe tess. Hmm.

 

Har dere noen tips til måter jeg kan gjøre det best mulig i kveld? :p

 

Trenger nok litt hjelp da dette blir første gangen jeg er alene med dame her. ( Dame som ikke er venninde ).

Lenke til kommentar
Tenker jeg lager et lite innlegg her isteden for en stor tråd full av morsomheter og spam,

 

Vel over til saken, jeg får besøk, eller, jeg skal hente ei dame som kommer til meg ikveld. Og jeg har ingen anelse om hvordan det skal gå. Rommet mitt ser ikke ut og jeg MÅ rydde, det veit jeg jo. Men, jeg har liksom ikke stoler til begge to. Uten at det blir dumt. Jeg har jo en sofa. Men den er liksom ikkenoe tess. Hmm.

 

Har dere noen tips til måter jeg kan gjøre det best mulig i kveld? :p

 

Trenger nok litt hjelp da dette blir første gangen jeg er alene med dame her. ( Dame som ikke er venninde ).

8627302[/snapback]

sofar er alltid noe tess :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...