Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spurte om nummeret til en jente jeg aldri har snakket med før, og fikk det! GLAD

 

av og til funker den strategien også...

 

 

Litt trist er det nå uansett.

 

alltid kjipt når noen går fra hverandre. men av og tilkan det være til det beste selv om det ikke akkurat ser slik ut rett etterpå.

Lenke til kommentar
I går(fredag) var det 6 måneder siden jeg møtte han for første gang.

Og man feira på den nydelige måten at man gjorde det slutt.

 

Føle meg litt tom og lost her jeg sitt, men det burde da gå greit.

 

Var vel så enig som man kan få blitt ang noe sånt, det føltes vel rett og slett ikke riktig for noen av oss lenger.

 

Litt trist er det nå uansett.

8593020[/snapback]

 

Litt is pleier alltid å hjelpe :)

post-4020-1178977311_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så godt som umulig å holde et avstandsforhold ved like over veldig lang tid. Jeg har prøvd det flere ganger. Ender i elendighet hver gang, selv om man "elsker" personen aldri så mye. Det gjør bare for vondt å aldri se den andre og ta på de. Å bare skrive "jeg er så glad i deg" på MSN blir ikke det samme over tid.

 

Til slutt innser man bare at det ikke er bra for noen av partene, og at vi holder hverandre tilbake, og gir opp hele greia.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se hvorfor det er best sånn. :hm:

 

Og viktist, best for hvem?

8595619[/snapback]

Det føltes bare ikke riktig lenger? I guess.

Og.. best for begge?

 

Uff, dumt å høre at det ble slutt mellom deg og Jonas, Bazukh. Men det er jo snart sommer og masse kjekt å finne på med venner! Må jo alltid se på den lyse siden på ting :)

8595627[/snapback]

Sant, men nå er det jo relativt nytt, så jeg syns jeg har lov til å være litt trist.

 

Ettersom hva jeg husker bodde de ett godt stykke unna hverandre?

Er hvertfall vanskelig å få avstandsforhold til å funke..

8595644[/snapback]

3timer med tog, sånn ca..

Lenke til kommentar
Altså, jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har ikke sånn altformye i felles, så det jeg egentlig lurer på er om det kan bli noe i lengden på bare den "forelska" følelsen. Er det viktig å ha en masse i felles for at et forhold skal funke?

 

Hørt endel som sier at man trenger ikke ha masse i felles, men i lengden så er det det som er best. Hvertfall om man vil at forholdet skal funke :hm:

8591256[/snapback]

 

Kommer litt an på da.. hva man ikke har til felles og slikt. Det får da være måte på hvilke ting som skal "matche" for at man skal "passe sammen"

 

Spør du meg, så må man se på helt andre ting. Dersom man kan snakke i en evighet, le og ha det gøy sammen synes jeg at man skal bare kjøre på, uansett om den ene liker rolling stones og den andre liker spice girls :)

Lenke til kommentar
Spør du meg, så må man se på helt andre ting. Dersom man kan snakke i en evighet, le og ha det gøy sammen synes jeg at man skal bare kjøre på, uansett om den ene liker rolling stones og den andre liker spice girls :)

 

er nesten helt enig. i et lengere forhold er det viktig å kunne gjøre ting samme og ha aktiviteter utenfor heimen også.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å friske opp forholdet litt?

Det er blitt litt sånn at det alltid er det samme nå for tiden, enten ser vi tv-film eller er på fest.. :p

Har lust på noen tips til noe jeg kan finne på for henne, kanskje noe litt romantisk eller bare noe enkelt og gøy!

Litt lei av å se film å tv når jeg er med henne, selv om jeg har det kjempegøy uansett hva vi gjør sammen! :)

 

:love:

Endret av -Petter-
Lenke til kommentar
Er hvertfall vanskelig å få avstandsforhold til å funke..

 

secound that

8595657[/snapback]

Enig med den der.

 

Har møtt jenta mi via msn, i en massiv gruppesamtale full av nabbs. x) Så la jeg henne til ganske tilfeldig. Blitt mer kjent med hverandre etter hvert. Er så maks glad i henne og vi kommuniserer mye sammen. Har ikke møtt hverandre ennå da. Det er fordi jeg bor i Tønsberg og hun bor i Gjøvik, og det er rundt 200km. Det suger litt... :hm:

 

Får håpe jeg ser henne i sommerferien eller noe. Helst tidligere. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...