Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei... ville bare klage/sumpte litt her inne... for 3 timer siden ble det slutt mellom dama og meg.. Hun hadde ikke de samme følelsene for meg lenger som jeg har for henne..

på lørdag hadde vi vert sammen 2 år og 7 mnd.... Trengte bare å skrive det en plass...

Lenke til kommentar

Leit å høre Zozzy, men slik er livet. Du kommer deg nok over det, ta tiden til hjelp. Det er nå litt over ett år siden jeg slo opp med eksen for godt (slo opp en gang før, men det er en annen historie), og det tok god tid før jeg var helt over henne. Så skal nok gå bra skal du se. Nå er det sommer og, la godværet komme til nytte ;)

Lenke til kommentar

I det siste hadde en jente gitt meg mye oppmerksomhet, noe jeg likte i grunn ettersom jeg har hatt ett Oye paa hun i en tid og. Hun har blant annet invitert meg ut paa flere turer rundt der vi bor, kino osv. Saa spurte hun jeg ville komme paa bursdagsfest i helgen og jeg kjopte mye sjokolade til henne fordi hun sa hun elsket det. Saa kom jeg ,fiffet opp, paa festen med god feeling om alt og alle. Senere paa festen faar jeg vite at en av guttene er ex-kjaeresten hennes og i samme sekund er de ikke et sted aa se.

De var paa rommet hennes og "spilte gitar" i 30 minutter. :hmm:

 

jeg brainstorma alle scenarioene som kunne ha foregatt paa rommet hennes, der det eneste positive i min situasjon var at de faktisk spilte gitar. :nei:

 

Naar de endelig kom ut igjen holdt de hender, kysset og satt sammen :cry:

Jeg gikk tidlig fra den festen.

 

bare fOlte for aa skrive det ned et sted

Lenke til kommentar
Merkelig... Jeg og kjæresten gjorde akkurat slutt med hverandre, begge var enige om at det var det beste for oss begge, men jeg føler ingenting? Ikke er jeg lei meg eller lignende, noe som virker ganske rart.

8669004[/snapback]

Kommer ofte seinere, når det virkelig går opp for en hva en har mista.

Lenke til kommentar
Gjest -'Anonymkaill'-

Jeg har møtt en vegg ved avstandsforhold jeg ikke visste eksisterte... Kjæresten min bor to timer unna med bil, og vi har vært sammen i et år nå.

 

Jeg har begynt å miste følelsene mine for henne, og jeg tror det er fordi jeg har blitt vant til at hun ikke er her, og de gangene hun er her, er det liksom bare en forstyrrelse i hverdagen min. Omtrent som en kjæreste på deltid. Noen som har hatt samme erfaring?

Lenke til kommentar

Ja levende bevis her. Eksen min bodde i et annet fylke, så for å dra til henne måtte jeg ta ferge i tillegg til å kjøre bil, så møttes kanskje annenhver uke, for å overnatte hos henne hele helgen. Funket fett i førsten, men etterhvert begynte begge å merke hvor slitsomt det ble. Klarte ikke mer enn ett år, førte med seg mye ulemper.

Lenke til kommentar
Gjest usikker_gutt

Skriver som gjest, siden jeg har flere venner og bekjente som leser her.

Anyway, er forelska i ei jente, og det ser ut som vi har fått en ganske god kontakt. Vi prates ofte på MSN, og avslutter alltid samtalen med "glad i deg<33" o.l (fjortisfaktor=høy, i know :p). Vi går også hjem fra skolen sammen, og hu venter som regel på meg etter skoletid.

Problemet er at jeg ikke vet om hun er intressert i meg. Det virker sånn, men det ser liksom ikke ut som det.. "skjer" noe. Er det kanskje på tide å make a move og fortelle henne at jeg liker henne/spørre om hun vil finne på noe, eller liker hun meg rett og slett bare ikke?

Lenke til kommentar

Jeg roter meg alltid borti de feile jenter som ikke passer for meg, eller som har ett eller annet i livet sitt som ødelegger alt.

Jeg forelsker meg ofte i de jentene som er veldig rolige av seg, men dessverre så blir det ofte slik at de er feige og tør ikke å gjøre noe mer enn å kysse (hvis det). Jeg går da lei!

 

Ellers så begynner jeg å rote meg borti jenter som har kjærester, så blir det problemer der. Eller jenter som gjør noe annet enn det de egentlig mener. I edru tilstand så roter de med deg, for så å trekke seg tilbake. Argh!

 

Ellers så har jenta noen andre problemer i livet. Slik som at noen i familien blir veldig syke, og hun blir alt for opptatt i det.

 

Eller at jenta viser seg å være fanatisk katolikk, og helt sprø i hodet.

 

Yay, jenter ødelegger hodet ditt, men akk så fantastiske vesner.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...