Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

men dog, de er noen av de mest ville også......

8687543[/snapback]

 

Javel?

 

Om en person er "vill" eller ei defineres vel ut i fra personlighet, og ikke religion.

Eller har du vært med såpass mange katolske jenter at du kan lage statistikk? Kanskje du baserte uttalelsen på stereotypen i amerikanske komedier, hun pripne som i slutten av filmen drar fram lær og pisk?

 

De er vel i bunn og grunn ikke "de mest ville også...."?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_007

Hei, Jeg går i 8.klasse og liker ei som går i 6, Hu liker også meg..

Hu er ikke som alle de andre i klassen hennes, hu er litt mer "moden"

Så jeg lurer på om 2 år er formye i aldersforskjel?.

Lenke til kommentar
Hei, Jeg går i 8.klasse og liker ei som går i 6, Hu liker også meg..

Hu er ikke som alle de andre i klassen hennes, hu er litt mer "moden"

Så jeg lurer på om 2 år er formye i aldersforskjel?.

8689856[/snapback]

Kjør på, du er i en ganske uskyldig alder enda :)

Lenke til kommentar
Jeg vil si at 8. & 6. klasse ikke funker sammen, i den alderen du er i har du endra deg mye i forhold til henne som går i 6. klasse.. Puberteten osv.

8694894[/snapback]

Han sier hun er moden for alderen, kanskje han også er litt umoden.. jeg mener det kan gå fint, helt til de evt. vokser fra hverandre.. jeg jo bare snakk om en kjærest, antar de ikke skal innlede et fast forhold, sex osv..

Lenke til kommentar
Jeg vil si at 8. & 6. klasse ikke funker sammen, i den alderen du er i har du endra deg mye i forhold til henne som går i 6. klasse.. Puberteten osv.

8694894[/snapback]

Jeg vil no påstå at 1 års alderforskjell er mye i de årene og jeg..

Nei finn deg noen på din egen skole (les ungdomskole) hvertfall.. Ikke gå ned på barneskoletrinnene..

Lenke til kommentar
Gratulerer. Du har utført den store kardinalfeilen (pun intended). Katolske jenter er gærne.

8687491[/snapback]

 

Blir faktisk litt småirretert på sånne kommentarer. At man er katolikk gjør en ikke automatisk til en riv ruskende gal person med forvridde meninger om absolutt alt. Greit, det finns folk der ute som er villt fanatiske, men det blir litt drøyt å ta alle under en kam.

 

Beklager, men jeg er lei av å høre den samme leksa om og om igjen. Vi er da normale vi også.

Lenke til kommentar

Følte meg nesten litt sånn der "svigermors-drømmegutt" i dag.

 

Eller ikke helt enda, men historien kommer til å bli slik:

 

Min kjære kjærest skal på overnattingstur med klassen på torsdag neste uke, og jeg har nå lagt planen klar på hvordan jeg skal bli bedre kjent med familien hennes på dette tidspunket.

 

Når hun reiser, skal jeg opp til moren hennes og dele en flaske vin og prate.

 

Spurte kjæresten om det var greit for henne, og hun fant ut hvilken vin moren liker.

 

Gleder meg faktisk litt. Moren er en hyggelig person :)

Lenke til kommentar
Gratulerer. Du har utført den store kardinalfeilen (pun intended). Katolske jenter er gærne.

8687491[/snapback]

 

Blir faktisk litt småirretert på sånne kommentarer. At man er katolikk gjør en ikke automatisk til en riv ruskende gal person med forvridde meninger om absolutt alt. Greit, det finns folk der ute som er villt fanatiske, men det blir litt drøyt å ta alle under en kam.

 

Beklager, men jeg er lei av å høre den samme leksa om og om igjen. Vi er da normale vi også.

8696063[/snapback]

 

Du gikk fem på. :)

 

Jeg refererte ironisk til de som husket Ustedalens tidligere sammenstøt med diverse religiøse iløpet av hans år borte i statene (Noen som husker "Du kommer til å brenne i helvete du!").

Lenke til kommentar
Følte meg nesten litt sånn der "svigermors-drømmegutt" i dag.

 

Eller ikke helt enda, men historien kommer til å bli slik:

 

Min kjære kjærest skal på overnattingstur med klassen på torsdag neste uke, og jeg har nå lagt planen klar på hvordan jeg skal bli bedre kjent med familien hennes på dette tidspunket.

 

Når hun reiser, skal jeg opp til moren hennes og dele en flaske vin og prate.

 

Spurte kjæresten om det var greit for henne, og hun fant ut hvilken vin moren liker.

 

Gleder meg faktisk litt. Moren er en hyggelig person  :)

8696452[/snapback]

Det er jo kjempebra at du er likt da. Eks-svigerfar likte ikke meg noe særlig. :ermm: Det var skikkelig ukoselig. Så du er heldig sånn sett. Bra du tar intiativ til å bli bedre kjent med hun også. :yes:

Lenke til kommentar
Hei, Jeg går i 8.klasse og liker ei som går i 6, Hu liker også meg..

Hu er ikke som alle de andre i klassen hennes, hu er litt mer "moden"

Så jeg lurer på om 2 år er formye i aldersforskjel?.

8689856[/snapback]

Og få folk på din egen størelse til og bli sammen er vanskelig men 2års forskjell spesielt i din alder er litt rart er det ingen som går i 7 da?Tror du har best sjangs der.

Lenke til kommentar
Følte meg nesten litt sånn der "svigermors-drømmegutt" i dag.

 

Eller ikke helt enda, men historien kommer til å bli slik:

 

Min kjære kjærest skal på overnattingstur med klassen på torsdag neste uke, og jeg har nå lagt planen klar på hvordan jeg skal bli bedre kjent med familien hennes på dette tidspunket.

 

Når hun reiser, skal jeg opp til moren hennes og dele en flaske vin og prate.

 

Spurte kjæresten om det var greit for henne, og hun fant ut hvilken vin moren liker.

 

Gleder meg faktisk litt. Moren er en hyggelig person  :)

8696452[/snapback]

 

Høres voldsomt smiskete ut, spør du meg. Men du vet sikkert best hvordan svigermor vil tolke det.

Lenke til kommentar

Hun syns det blir koselig, ihvertfall da jeg spurte henne i dag morges om det var greit jeg kom oppom en tur i neste uke med en vin.

De forrige typene til kjærestene mine var mer typen som kom å gikk. Hun ble ikke særlig kjent med dem.

 

Du hun sa til kjæresten min at hun satte pris på at jeg ville bli bedre kjent med hele familien hennes :)

Lenke til kommentar
Du gikk fem på. :)

 

Jeg refererte ironisk til de som husket Ustedalens tidligere sammenstøt med diverse religiøse iløpet av hans år borte i statene (Noen som husker "Du kommer til å brenne i helvete du!").

8696817[/snapback]

 

Ja, vist faen, men snakk om utspekulert felle. Ikke alle som klarer å koble den der :p

 

Vurderte å si; "Marley, hva har du røykt nå?".

Lenke til kommentar
Nå er det slutt mellom meg og Teovina :(

 

Ble for mye slit, pluss at jeg begynte å bli vant til å ha henne på deltid.. ikke bra. Vil heller skilles som venner mens det er på topp enn skilles som uvenner mens det er på bunn.

8695773[/snapback]

Auauauau! :( Ikke bra å høre Odin! Trist å høre at mange forhold går i dass om dagen.

Lenke til kommentar

Jepp, men vi er jo så unge. Vel, noe av oss hvertfall. :p

Man lærer mye av å være i forhold, men man lærer mer av å komme seg videre og møte nye mennesker. Nye erfaringer. Såklart blir man ikke sammen for at det skal bli slutt, men når man er såpass ung som Odin er, så er det sunt å oppleve litt forskjellig. Å binde seg for seriøst til noen i en alder av 16 går sjeldent bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...