Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle man IKKE være venner, om man går godt sammen?

 

jeg har skjønt at dt er mange som har en annen oppfatning enn meg så jeg skal prøve å ikk evære for bastant her. for min egen del er det enkelte jenter jeg blir kjent med i den hensikt å bli kjærester med dem.

 

da de ser deg i et lys ingen/svært få andre har sett deg med "en kjærestes øyne" blir da feil (i mine øyne) å endre dette til å bli et vennskapelig forhold i ettertid.

 

for all del, jeg har venner av begge kjønn og trives med dette. med de veninne jeg har har det fra starten av vært definert som et vennskap og det har hele tiden bygget på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

åja.. må fortelle det også da...

 

turen i parken ble ikke noe av, kaldt og ikke varmt ute... så vi bestemte oss for en resturant isteteden :)

møtte ho på majorstua, gikk på en resturang sak og spiste tortilla med vin rødvin til :) smakte faktisk veldig godt sammen :) satt der i ei time eller noe sånn... så gikk vi bare rundt i byen og tittet i butikk vinduene og koste oss :)

skal treffet igjen på søndag da :)

Lenke til kommentar

Kos for deg SnittLeif!

 

Espen: Bra dere gjorde noe annet ut av situasjonen da. Hadde blitt litt dumt om dere bare skulle droppet det. Du er heldig som har funnet en.

 

I dag kom hun heiten fra butikken borte ved med innom Meny med en annen som jobber på den butikken og..

"Jobber du her!?" utbrøt hun og vi 3 snakket litt sammen før de måtte betale og gikk :)

Hun er heit! :dribble:

Lenke til kommentar

Altså, jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har ikke sånn altformye i felles, så det jeg egentlig lurer på er om det kan bli noe i lengden på bare den "forelska" følelsen. Er det viktig å ha en masse i felles for at et forhold skal funke?

 

Hørt endel som sier at man trenger ikke ha masse i felles, men i lengden så er det det som er best. Hvertfall om man vil at forholdet skal funke :hm:

Lenke til kommentar
Altså, jeg har blitt kjent med en fyr. Vi har ikke sånn altformye i felles, så det jeg egentlig lurer på er om det kan bli noe i lengden på bare den "forelska" følelsen. Er det viktig å ha en masse i felles for at et forhold skal funke?

 

Hørt endel som sier at man trenger ikke ha masse i felles, men i lengden så er det det som er best. Hvertfall om man vil at forholdet skal funke :hm:

8591256[/snapback]

 

Tjaj, en av mine beste venner har jeg veldig lite felles med. Men er fortsatt kjempeglad i han :) Det gjelder garantert kjærligheten også.

 

Hilsen Dr.Love. :love::love:

Lenke til kommentar

Har denne venninna. Ja, en venninne. Som jeg har kjent hele livet. Det ble slutt mellom henne og kjæresten for litt over en uke siden. De hadde vært sammen i rundt et år. Det var gutten som gjorde det slutt.

 

Imens de har vært sammen, så har jeg vært på besøk til denne jenta, og da har vi flørta litt og sånn. Holdt i hender, litt fotflørting o.l. Dette gjorde vi også mens hun ikke var sammen med denne gutten.

 

Hun kom på besøk hos meg etter konfirmasjonen min forrige, og vi flørta vel litt da også, men hun hadde med lillebroren, og det kom også en kamerat av meg på besøk, så jeg kunne liksom ikke være så veldig frampå.

 

Jeg har veldig lyst til å be henne komme hit i morra, for å se på en film ellerno. Hun har dessuten antyda at hun vil komme hit "For å ta bilde av et bilde jeg har hengende på veggen" (barnebilde). Hun prøvde å gjøre dette da hun var på besøk sist (etter konfirmasjonen), og da syntes jeg dette var en bra mulighet til å "leke" litt da.

 

Men jeg tror jeg går for fort fram liksom, ettersom det nettopp ble slutt mellom henne og kjæresten. Selv om hun også var enig i bruddet, da de kranglet veldig mye.

 

Hva tror dere jeg burde gjøre?

 

(Dette ble et ganske knotete innlegg, men dere kan bare spørre om noe er uklart)

Lenke til kommentar
Det er en fordel å ha noe felles med kjæresten. Det å ikke ha noe felles bare ødelegger!

8591288[/snapback]

Snakker av erfaring?

 

Problemet er vel hva skjer når man er over den perioden der man er så betatt av personen at alt annet ikke betyr noe. Når et forhold skal funke, skjønner ikke hvordan noen greier å finne en person de kan være lenge med :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er en fordel å ha noe felles med kjæresten. Det å ikke ha noe felles bare ødelegger!

8591288[/snapback]

Snakker av erfaring?

 

Problemet er vel hva skjer når man er over den perioden der man er så betatt av personen at alt annet ikke betyr noe. Når et forhold skal funke, skjønner ikke hvordan noen greier å finne en person de kan være lenge med :dontgetit:

8591437[/snapback]

Jepp. Eneste forholdet mitt faktisk...

Lenke til kommentar

I går(fredag) var det 6 måneder siden jeg møtte han for første gang.

Og man feira på den nydelige måten at man gjorde det slutt.

 

Føle meg litt tom og lost her jeg sitt, men det burde da gå greit.

 

Var vel så enig som man kan få blitt ang noe sånt, det føltes vel rett og slett ikke riktig for noen av oss lenger.

 

Litt trist er det nå uansett.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...